Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Hon hade säkert ett rykte av sig redan innan skiten exploderade i pressen.
Man visste att hon särade på benen vid titlar o förmåner. Det kan verka vara attraktivt för en autist som annars inte är så populär hos motsatta könet.
Jag hade kunnat köpa det resonemanget om det hade varit Anders Tegnell. En läkare som jobbar på kontor då han är för autistisk för att möta levande patienter.
Men hos polisen eller militären förväntar man sig inte att det ska finnas sådana muppar.
Det är säkert rätt det andra Flashbackare skrivit om att S+MP-regeringen tillsatte Bydén som ÖB pga hans svenskfientliga hållning. Poserar med terrorfinansiären Özz Nûjen och tågar i Pride.
Men det borde inte möjligt för sådana borde inte komma tillräckligt högt i militären för att bli aktuella som ÖB.