Citat:
Ursprungligen postat av
Amram
Säkert duktig på det hon gör annars skulle hon inte vara där hon är..
Skojar du? Tycker du att det finns någonting någonstans som tyder på att någon hög svensk polischef är duktig på sitt jobb? Ok, i rättvisans namn så var det ju inte det du skrev, duktig på det hon gör är ju faktiskt en annan sak, att säga rätt saker och fokusera på värdegrund och mångfald är de ju bra på, allt för att ställa sig in hos de som har utnämningsmakten. Det gäller inom alla myndigheter förstås vilket resulterar i skenande grov brottslighet, avsaknad av försvar, elbrist, kaos i skolan, osv osv!
Fast Linda Staaf gick nog några steg längre än de flesta för att stiga i graderna, jag vill ju tro att sängvägen ändå är relativt ovanligt men jag kan ha fel...