2022-12-08, 20:34
Medlem
Rasseltasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saggi
Det är ingen hemlighet längre att de har avsatt militärkyrkogård i Polen för polska trupper som stupar i kriget mot Ryssland.
Skvallerkärring! Inga länkar, inga trovärdiga referenser utan bara fria fantasier som dyker upp i skvallerkärringens överhettade hjärna och sedan hamnar i denna tråd.
Citera
2022-12-08, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonjonesHW
Hilter var Person of the year 1938 och Stalin 39 och 42. Person of the year betyder ingenting. Jag hoppas Zelensky vaknar imorgon med en torr hals och är täppt i ena näsborren.

Men gud vad du hängt upp dig på det. Utnämningen är ju bara en markering att Zelensky har vårt stöd, nu.
Citera
2022-12-08, 20:35
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinmandt
Kallar du mig rysstroll?

https://www.meteoblue.com/en/weather/14-days/svatove_ukraine_692118

Japp det gör jag. Frågor på det?

https://www.klart.se/ua/luhanska-oblast/v%C3%A4der-svatov/
Citera
2022-12-08, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonjonesHW
Ingen aning. Jag kan tänka mig några anledningar men då gissar jag bara. Dom gör det iallafall.

O,j tvärsäkerheten som bortblåst. Igen....
Fakta, och verifierbara sådana, uppskattas.
Du pysslar som vanligt med annat här.
Citera
2022-12-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koll99
Jag kan försäkra dig om att jag har bra källor om vad som händer och inte händer i Ukraina.

Och hittills verkar det som om verkligheten faktiskt följt den karta jag tittat på medan dina fantasifoster visat sig vara lögner... igen. Kanske dags att hoppa av till väst istället?

Polen är helt skräckslagna, liksom balterna.
Så som Polen håller på så vore det otroligt om de inte skickade trupper. Det skulle inte vara förvånande om de sprängde Nord Stream också.
Citera
Medlem
Citat:
Varför har de såna här militärcermoni när de kommer tillbaka från Ukraina. Tror du det är vanliga civila i kistorna?

https://t.me/defensepoliticsasia/3258

Ingen vet ju någonting om klippet. Det är ett 10 sekunder långt klipp som inte bevisar någonting. De kan ha varit i Ukraina men inte ens det vet vi efter att ha sett det. Texten till klippet hjälper inte heller.
Citera
Medlem
jonjonesHWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodbenny
Men gud vad du hängt upp dig på det. Utnämningen är ju bara en markering att Zelensky har vårt stöd, nu.
Zelensky har haft vårat stöd, det spelar ingen roll vad en tidning säger.
Citera
2022-12-08, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Japp det gör jag. Frågor på det?

https://www.klart.se/ua/luhanska-oblast/v%C3%A4der-svatov/

Även din länk ger mig ju rätt.
Imorgon har vi plusgrader och snöblandat regn. Vad tror du det gör med tjälen?
Citera
2022-12-08, 20:38
Medlem
Citat:
Så som Polen håller på så vore det otroligt om de inte skickade trupper. Det skulle inte vara förvånande om de sprängde Nord Stream också.

Källa till dina påståenden, tack!

Eller är källhänvisning ett främmande koncept för putlerkräk😉?
Citera
2022-12-08, 20:39
Medlem
Citat:

I detta nu sker en ukrainsk offensiv österut... ryssen på flykt. Nyheter i morgon em skulle jag tro.

Polen är inte skräckslagna, de är beslutsamma, liksom balterna. De är nämligen med i NATO. Nordstream är ett ryssjobb.
Citera
2022-12-08, 20:40
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinmandt
Även din länk ger mig ju rätt.
Imorgon har vi plusgrader och snöblandat regn. Vad tror du det gör med tjälen?

Merparten av dygnets timmar har minus. Vad säger det dig? Titta under veckan inte bara 1 dag.
Citera
2022-12-08, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Jösses... vill du vara trovärdig så får du allt komma med något annat än en länk till rySSk propagandakanal....

Själva bilderna kommer från Polen, det räcker som säker källa. Det skulle dessutom aldrig visas i väst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in