Nån som haft Predator från Linders? Vad tyckte ni om den? Har kikat lite på den.
Fin men jag tyckte att knallarna var lite tama i den. Körde dock en Armageddon innan den, så det var nog mycket därför. Folk jublade en hel del efter den iallafall, så det är ingen dålig tårta i sig
Förra året köpte jag 2 stycken av Sveas "Anything Else Sux" och 2 styck "Dark Twin". Jag avfyrade båda Dark Twin samtidigt först och avslutade med AES där jag avfyrade den sista med ca 15 sekunders försprång på den första.
Jag köpte också en elektrisk avfyrning, så det var väldigt smidigt och jag slapp en massa springande.
Det blev mycket uppskattat av de som såg på det. Det är sällan fyrverkeribatterier faktiskt lever upp till ett riktigt maffigt fyrverkeri om man inte köper specialbeställda saker för proffs.