2022-12-07, 18:28
  #19357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bleksan
Om ni endast fick köpa en tårta och hade en budget på 2500kr. Vilken köper ni då?

2 x Mamut, funke,
Citera
2022-12-07, 18:40
  #19358
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Nån som haft Predator från Linders? Vad tyckte ni om den? Har kikat lite på den.

Fin men jag tyckte att knallarna var lite tama i den. Körde dock en Armageddon innan den, så det var nog mycket därför. Folk jublade en hel del efter den iallafall, så det är ingen dålig tårta i sig

Här är den på film: https://www.youtube.com/watch?v=z104jI7opfQ&t=362s

Det regnade en del dock, men alltid kul att se lite olika videos innan man bestämmer sig tycker jag
Citera
2022-12-07, 20:12
  #19359
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kevinskold
Vad söker du efter?
Du som verkar ha bra koll på ÖoBs utbud, vet du om de kommer ha armageddon inne, och isåfall till vilket pris?
Citera
2022-12-07, 21:02
  #19360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
Du som verkar ha bra koll på ÖoBs utbud, vet du om de kommer ha armageddon inne, och isåfall till vilket pris?

Nej, de kommer inte ta in det.
Citera
2022-12-07, 21:06
  #19361
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kevinskold
Nej, de kommer inte ta in det.
Sitter du på något reklamblad?
Citera
2022-12-07, 21:59
  #19362
Medlem
RostigHyvels avatar
Vad är priset på Armageddon? Hade varit sjukt att köra två såna samtidigt
Citera
2022-12-08, 12:49
  #19363
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHyvel
Vad är priset på Armageddon? Hade varit sjukt att köra två såna samtidigt
Ligger på 2299:- Kan komma ner en hundring om man köper Knock out för 2199:- Samma tårta med annat namn. Hansson/FM
Citera
2022-12-08, 15:14
  #19364
Medlem
RostigHyvels avatar
Ska jag köpa armagedon eller z shape från extreme eller något annat? Några tips hade suttit fint
Citera
2022-12-08, 15:16
  #19365
Medlem
Inget.
Citera
2022-12-08, 16:51
  #19366
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Followed
Inget.

Utan fyrverkeri är nyår som vilken fredag/lördag som helst.
Citera
2022-12-08, 16:55
  #19367
Moderator
T-80Us avatar
Förra året köpte jag 2 stycken av Sveas "Anything Else Sux" och 2 styck "Dark Twin". Jag avfyrade båda Dark Twin samtidigt först och avslutade med AES där jag avfyrade den sista med ca 15 sekunders försprång på den första.

Jag köpte också en elektrisk avfyrning, så det var väldigt smidigt och jag slapp en massa springande.

Det blev mycket uppskattat av de som såg på det. Det är sällan fyrverkeribatterier faktiskt lever upp till ett riktigt maffigt fyrverkeri om man inte köper specialbeställda saker för proffs.
Citera
2022-12-08, 18:26
  #19368
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Utan fyrverkeri är nyår som vilken fredag/lördag som helst.

Exakt. Det är så jag vill ha det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in