Citat:
Ursprungligen postat av
Kaktusmongo
både tjack & kokain gör ju en mer confident och att man känner sig sexig och snygg... 😅 tror det är det vi ser...
För att han är jävligt snygg objektivt sett. Med ärr och allt, han har bra kropp, väldigt fint ansikte. Tror de flesta tjejer skulle ranka honom som en 9a eller 10 och Alva skulle tyvärr bli rankad som en 5a pga övervikten.
Hon säger i videon om när Alex överdosade på oxy & lyrica att hon var "världens smalaste människa" och därför inte kunde flytta honom. Haha man ser att Alex höjer ögonbrynen och ba aaa....

hon verkar inte ha korrekt kroppsuppfattning, eller skyller på att hon är kort.
Tror hon har socker/matberoende utöver alkohol & tjack.
VA?? Jag förstår ingenting nu?! Blir lite chockad..
Han är knappast "objektivt" snygg! Han har Testo kropp för fan, det är det fulaste VI tjejer vet! Smalare ben än en kvinna, där knäna sitter ihop och han släpar sig fram när han går, och säkert en prinskorv däremellan, och sen kommer en betong klump till ovan kropp! Så sjukt osexigt med onaturligt tränad kropp, totalt oproportionerlig! Och ansiktet... Fullt av Acne och på hela överkroppen. Ngn beskrev det bra, hans huvud liknar en kidneyböna! Sen ska vi inte tala om när han öppnar munnen -30 ligger han på skalan då!
Jag fattar verkligen inte vad du menar alls.. men smaken är väl som baken!
Kan föreställa mig att han luktar skit också, sån äcklig sjuk jävla kropps odör som kryper ut genom porerna! Och det obehagliga flåsandet ska vi inte prata om! Usch ryser i hela kroppen!