2022-12-07, 20:17
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
VA?? Jag förstår ingenting nu?! Blir lite chockad..
Han är knappast "objektivt" snygg! Han har Testo kropp för fan, det är det fulaste VI tjejer vet! Smalare ben än en kvinna, där knäna sitter ihop och han släpar sig fram när han går, och säkert en prinskorv däremellan, och sen kommer en betong klump till ovan kropp! Så sjukt osexigt med onaturligt tränad kropp, totalt oproportionerlig! Och ansiktet... Fullt av Acne och på hela överkroppen. Ngn beskrev det bra, hans huvud liknar en kidneyböna! Sen ska vi inte tala om när han öppnar munnen -30 ligger han på skalan då!
Jag fattar verkligen inte vad du menar alls.. men smaken är väl som baken!
Kan föreställa mig att han luktar skit också, sån äcklig sjuk jävla kropps odör som kryper ut genom porerna! Och det obehagliga flåsandet ska vi inte prata om! Usch ryser i hela kroppen!

Haha ge dig! Kolla här: https://www.gp.se/image/policy:1.57881627:1635266837/fb47907b-cf17-5410-8152-630783dd56b8-image-jpeg.jpeg?f=Wide&w=1024&$p$f$w=cf359cb

och här: https://dopest.se/wp-content/uploads/2019/03/alex-ceesay.jpg

Det är ju så han ser ut när han inte pundar, det är en snygg kille. Tror du inte många brudar slide:ar in i hans DM...?
Citera
2022-12-07, 20:43
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Haha ge dig! Kolla här: https://www.gp.se/image/policy:1.57881627:1635266837/fb47907b-cf17-5410-8152-630783dd56b8-image-jpeg.jpeg?f=Wide&w=1024&$p$f$w=cf359cb

Det är ju så han ser ut när han inte pundar, det är en snygg kille. Tror du inte många brudar slide:ar in i hans DM...?

Det är bara en viss typ av brudar som är i hans dms... Det är livsstilen/"kändisskapet" som lockar dem. Han är fan ingen 9:a eller 10:a Får hålla med vissa andra innan. Han ser efterbliven ut med sina tjackminer och stirrande blick. Kroppen ser ut som en mörk tops(sån man rensar i örat med). Nääe usch. Och synen han har på sig själv som allsmäktig är så avtändande att man hellre gnager av armen än rör honom. Så han och Alva är i samma bottennivå enligt mig iallafall.

Men men, vi har alla olika smak.
Och det värsta är inte hur de ser ut. Utan hur ruttna och falska de är.
Citera
2022-12-07, 21:13
Medlem
Såg nya videon nu! Pigg Alex 😁 Vi kommer förlåta honom såklart det är ju så gosiga
Citera
2022-12-07, 22:04
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Alva har legat med Einar

Jag är skeptisk till det men vad vet jag.
Vad grundar du detta på?
Citera
2022-12-07, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag är skeptisk till det men vad vet jag.
Vad grundar du detta på?
Dem växte upp tillsammans
Citera
2022-12-07, 22:24
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Japp! Onekligen något åt det hållet! Det va solklart att det var HON som gjort ngt oförlåtligt och han var TVUNGEN att ta beslutet!
Sen att det hänt långt innan de kände varandra och han inte kunde smälta att hon ljugit eller undanhållit något så han va tvungen att sluta älska henne, är en annan sak!
Nu har de ett äktenskap och kan inte leva utan varandra och hon har inga problem med att han låg runt under det korta "uppehållet"!
Däremot skulle det inte förvåna mig om hon varit en madrass hela tiden och fortfarande är. Vafan ska hon annars göra liksom när han sitter avdäckad i ngn trappuppgång?! Ingenting med henne skulle chocka mig längre, min bild av henne har totalt förändrats!

Lol han fick väl lov att dra in dasen i nån annan lurvetufsa för att balansera synderna som Alva har gjort.. Genom att synda lite själv.
Som man vill man gärna att flickvännen är oskuld men hur logiskt är det när folk tror att det är riskfritt att knulla runt fast man blandar ut sitt dna med varje ny person och tillslut blir man korkad av att ligga runt.
Min bild av dom båda har alltid varit tveksam men nu har väl hon visat att hon umgås med kriminella som skryter om mord vilket gör att hon är både oreligiös och som sitt umgänge.
Bibeln säger iaf att även om man ska förlåta alla så ska man inte låtsas som ingenting och umgås med mördare som typ knarkar för att slippa mardrömmar från morden man han gjort.
Jag tror inte att koranen har en annan syn på detta men visst har jag hört att ledare inom den religionen hävdar att man blir förlåten för alla synder när man blir muslim lol vilket iof inte är så stor skillnad mot ledarna i andra mainstream religioner där det går ut på att ledarna säger det som folk vill höra
Ja Alex du blir förlåten för att du skryter om mord inför barn , ta på dig klänningen och säg de magiska orden om att du är muslim så kan du åka till mecka och gå runt i en cirkel för att visa den högste skaparen vad du tror om vad hon vill se i dig.
Citera
2022-12-07, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo

Jag varken klickar på länkarna eller pratar med dig mer om detta. Vi står alldeles för långt ifrån varandra i denna grej
Hahaha på riktigt jag trodde först du skämta
Citera
2022-12-08, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Du verkar också sakna korrekt syn, Att Alex skulle vara en 9a eller 10a?? Har du växt upp bland grottmänniskor så ja, kanske....
Han har grova akneärr i hela ansiktet, har en kropp som liknar en flaggstång utan anabola steroider vilket han sagt själv, och ser lite lätt efterbliven ut i sitt minspel.
Årets skämt..

Förstår inte varför alla är så chockade som om att Alva skulle vara fulare än honom? Dom ligger lätt på en lika nivå där enligt mig.
Nä exakt! Skulle nog vilja säga Alva ser bättre ut än honom om man ska dra det så långt,
även Anine tex
Citera
2022-12-08, 10:55
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Jag varken klickar på länkarna eller pratar med dig mer om detta. Vi står alldeles för långt ifrån varandra i denna grej
Hahaha på riktigt jag trodde först du skämta

haha it's fine, jag är inte bög men har vänner som ser ut åt det hållet och får ligga som om det vore deras heltidsjobb... men hade personligen inte legat med varken Alvz eller Alx 😂 Kan ju vara som Mrs Libra sa att det mest är en typ av brudar i hans DM, de som älskar knark, kriminalitet och kändisskap (gärna som en kombo)
Citera
2022-12-08, 11:42
Medlem
Snoopdoggnr1s avatar
Undrar om Alex o Alva är inne o läser allt vi skriver
Citera
2022-12-08, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoopdoggnr1

Förmodligen. Lätt att fastna på sånt när man rejsar.
Citera
2022-12-08, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoopdoggnr1

Alva har snackat om i andra videos att hon brukar hänga på flashback, så tror absolut att hon följer tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in