Citat:
Ursprungligen postat av
johannajack
Japp! Onekligen något åt det hållet! Det va solklart att det var HON som gjort ngt oförlåtligt och han var TVUNGEN att ta beslutet!
Sen att det hänt långt innan de kände varandra och han inte kunde smälta att hon ljugit eller undanhållit något så han va tvungen att sluta älska henne, är en annan sak!
Nu har de ett äktenskap och kan inte leva utan varandra och hon har inga problem med att han låg runt under det korta "uppehållet"!
Däremot skulle det inte förvåna mig om hon varit en madrass hela tiden och fortfarande är. Vafan ska hon annars göra liksom när han sitter avdäckad i ngn trappuppgång?! Ingenting med henne skulle chocka mig längre, min bild av henne har totalt förändrats!
Lol han fick väl lov att dra in dasen i nån annan lurvetufsa för att balansera synderna som Alva har gjort.. Genom att synda lite själv.
Som man vill man gärna att flickvännen är oskuld men hur logiskt är det när folk tror att det är riskfritt att knulla runt fast man blandar ut sitt dna med varje ny person och tillslut blir man korkad av att ligga runt.
Min bild av dom båda har alltid varit tveksam men nu har väl hon visat att hon umgås med kriminella som skryter om mord vilket gör att hon är både oreligiös och som sitt umgänge.
Bibeln säger iaf att även om man ska förlåta alla så ska man inte låtsas som ingenting och umgås med mördare som typ knarkar för att slippa mardrömmar från morden man han gjort.
Jag tror inte att koranen har en annan syn på detta men visst har jag hört att ledare inom den religionen hävdar att man blir förlåten för alla synder när man blir muslim lol vilket iof inte är så stor skillnad mot ledarna i andra mainstream religioner där det går ut på att ledarna säger det som folk vill höra
Ja Alex du blir förlåten för att du skryter om mord inför barn , ta på dig klänningen och säg de magiska orden om att du är muslim så kan du åka till mecka och gå runt i en cirkel för att visa den högste skaparen vad du tror om vad hon vill se i dig.