Citat:
Ursprungligen postat av
Efrath
Fortsätter du med dessa påståenden? Du låter ganska desperat när du upprepar samma sak som ingen advokat ens har upprepat. Låter som det står dig nära till hjärtat att försöka skydda en potentiell sex förbrytare och korruption.
Det finns ingen desperat för försvarsadvokaten att ha en laptopp som inte varit i sin klients ägo under så lång tid, detta är försvarsadvokatens önskedröm.
Och ingen advokat står och ropar om en laptoppen innan det har ett argumentation och försvarsvärde, för nu saknar det betydelse.
Men hur man kan missa detta att laptoppen har passerat så många händer och problematiken med detta är en gåta, och repetera samma fel om och om igen att den inte är hackad...., ja, det är inget som syns om man vet vad man gör ens på något sätt:
Så det påståendet kan man aldrig göra och säga ingen varit i datorn och manipulerat, för det går inte se om man vet vad man gör.
Och nej, jag skiter fullständigt i hunter och om man sätter han i fängelset i tusen år, men det förstår jag retar dig svårt.
Och här det roliga kommer, och man inser detta har inget med politiken det allra minsta och göra.
Men Any day now?
SÅ hur många år till är detta, undrar då det gått två år nu med inget.
Citat:
Ursprungligen postat av
Love.Thy.Neighbor.
Det har bekräftats att innehållet på laptopen är orört och autentiskt, ingen manipulation har skett sedan den lämnades in på reparation, då spelar det ingen roll att laptopen har passerat många händer:
(FB) Hunter Bidens perverterade crack-kokain-sextape-email och dess politiska konsekvenser
Vad ska vi göra med att du inget vet om datorer?
Denna dator och om ett mål bygger enbart på den, kommer bli en kort rättegång.
Men det blir inte ens en kort rättegång om laptoppen endast är bevisningen, utan det blir ingen alls och enbart pga laptoppens problematik.
Dina tomma ord säger dock ingenting.
DU vet som any day now två år senare, snart närmar vi oss any decade now och nått säger mig att det komemr bli så också.
För nonsens om en dator och låtsas en problematik inte finns med bevisvärde med den, ja, då berättar man att man inte förstår något alls.(Dock ingen nyhet med dig, då det sker dagligen.)