Citat:
Ursprungligen postat av
Poor.Boy.Valentine
Hehe... Å den ena figuren är mer sketchy än den andra. För att inte säga att ägaren till bevismaterialet knappt visste ut från in, eller kunde avgöra vad som var upp eller ner, vid tidpunkten för alla känsliga dick picks photo shoots.
Det är ju så komiskt med denna laptopp pga dennes resa att bevisvärdet i en rättegång är lågt, kanske mot tom betydelselöst också.
Såklart TDS-trumpnissarna inte vill veta av detta, för det betyder att allt dom sagt om laptoppen saknar betydelse då.
Men hur de tror annat är en gåta faktiskt och varför dom upprepar att datorn inte är hackad och när det bara är att öppna den och ändra som man vill är en gåta.
Att hunter är en som har problem med sig själv är väl ingen större gissning, men det i sig räcker ju inte långt här.
Och politiskt har man inte påvisat den allra minsta relevans för politiken.
Men visst är det gulligt att TDS-trumpnissarna inbillar sig FBI fortfarande utreder.
OCh det är rätt roligt och påminna dom om any day now och två år senare, då detta kommer ofta fortfarande, men såklart när jag retat och tryckt upp denna i röven på dom, så vill dom inte använda uttrycket längre.
Men any day now och två år senare och inget som har med politiken alls och göra, så ställer man sig frågan hur många år är just "any day now"?
Jag inser hunter är TDS-trumpnissarnas snuttefilt, och en klassisk snuttefilt också som bara luktar illa och är blöt och till ingen nytta mer än att gråta i.
Men det slutar på samma sätt var gång, det är ofta jag hoppas på att de skulle få rätt någon gång, men jag börjar tveka det någonsin sker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Love.Thy.Neighbor.
(FB) Hunter Bidens perverterade crack-kokain-sextape-email och dess politiska konsekvenser
Se inlägget ovan. Innehållet på laptopen är verifierat som äkta, autentiskt, untouched och laptopen har alltså inte hackats, inget har planterats eller manipulerats som ni TDS-sjuka har fantiserat ihop historier och ljugit om:
https://www.svt.se/special/hunter-bidens-dator/
Här kan ni också gå in och titta för att lära er mer om innehållet på laptopen:
https://marcopolousa.org/
Laptoppen är en försvarsadvokats önskedröm och att den passerat så många händer, den saknar bevisvärde då advokaten kommer påpeka problematiken.
Men det är gulligt av dig att tro flera års utredning på en obetydlig hunter som helt saknar betydelse politiken och att den bara skulle fortgå.
Men any day now?