Citat:
Ursprungligen postat av
Amlord
Blir nog inte mycket som händer alls då misstänker jag förutom att det hela glider ut i sanden. Hon märker då att hon totalt tappat mig och vänder då sig till andra som hon kanske kan träffa?
Det är klart jag inte bryr mig så mycket om hon inte vill ses men jag vill ju samtidigt inte medvetet sumpa en chans?
Är du intresserad eller inte? Betyder det ingenting är intresset svalt från din sida. Betyder det något så ordnar du en träff
Citat:
Ursprungligen postat av
Amlord
Ja vi bor ganska nära. Jag vet faktiskt inte om hon är singel eller inte men jag antar att hon är singel.
meddelanden svarar hon snabbt på. Det är när vi inte har en aktiv disskussion som hon håller på att ignorera mig med att inte öppna mina snaps. Men sedan efter att ha ignorerat min snap i flera dagar kan
hon öppna bilden och skriva något om vårt intresse för att sedan börja om med att ignorera min snap i flera dagar.
Kan det vara något med dina snaps som inte är lätta att svara på eller inte särskilt intressanta. Jag har suttit i några veckor och fått de sämsta av snaps o försökt uppmuntra killen till att steppa upp och ta bättre men uppenbarligen var hans intresse att skicka trista bilder.
Män tar en hel del fula bilder istället för rakt framifrån. Sedan om du skickar mer intimma kanske hon inte vill öppna bland folk
Det kan vara något med kvaliteten på dina snaps. Chattar hon är hon intresserad av dig som person. Något med dina snaps kan skilja sig åt från hur hon använder bilder och filmer.
Citat:
Ursprungligen postat av
CC75
Rätt term skulle jag säga är "sen med att svara". Tror inte det finns ett enhetligt ord för det. Ghosta innebär att man försvinner från någons liv utan att tala om varför. Man blockar, gör sig otillgänglig och går vidare. Man återkopplar aldrig. Nyckelordet är "aldrig". Svarar man bara sent / är seg med att återkomma, då ghostar man inte.
Jag förstår dig. Många killar får inte så många chanser så man försöker ta de som kommer. Problemet är att det förstör oss som män. Vi måste bli mer självständiga än så och sluta "simpa" för tjejer. Faktum är att människor (inte bara tjejer) inte värderar det man lätt kan få. Dig kan hon tydligen lätt få om hon så vill, något hon säkerligen är medveten om med tanke på hur fort du svarar. Det man inte kan få lika lätt, det värderar man högre.
Oavsett om det är ett spel för henne eller inte, vill du verkligen lägga ned tid, kraft, energi, pengar för att träffa en sådan tjej? Är det en sådan tjej du vill ha?
Den enda som kommer förlora på detta är du själv. Din självkänsla får en smäll. Du kommer efteråt att ångra dig hur du betedde dig.
Du gör helt rätt som lämnar henne. Vill du träffa henne och hon hör av sig, gör det då men bara en gång. Drar hon sig ur, då anser jag att hon har fått sin chans. Jag skulle aldrig ge henne en chans till. Låt någon annan "simp" ta henne och sedan ångra sig. Men det är jag det.
// CC
Är det inte det vi kvinnor behöver göra istället, sluta jaga efter män när de tror att vi ska bli desperata av smulor av intresse?
Citat:
Ursprungligen postat av
Gregorpegor
Detta.. Man får försöka lära sig varningstecknen från dessa, och planera in en dejt fort som fan, nästkommande dag för att slippa slösa tid.
Hade en tjej på Tinder som jag pratat med i 2 veckor som jag skulle träffa igår, blev aldrig att jag tog hennes snap, hon är den som tar initiativet till att ses och hör själv av sig dagen innan dejten för att kolla att den blir av..
Ska sätta mig i bilen och aset har tagit bort matchningen.
Finns två tjejer med samma förnamn och ålder på orten så slänger iväg ett rätt spydigt meddelande om att det finns snyggare sätt att tacka nej till en dejt, med noll självinsikt från bruden får jag ett aggressivt svar om att jag är en obehaglig stalker som kontaktar henne på instagram..

Är man intresserad kör man på för att bygga upp intresset.
Slösar man tid, är det vad jag gjort på alla män som finns online i många år.
Hahaha 😂 jag drar iväg ett sms om jag vill, ett brev eller som nu, ett vykort. Fan man kanske skulle pynta ihop ett brev också 🤣
Jag vill ha sista ordet eftersom det är männen som uppträtt illa
En kille skickade jag Sveriges spydigaste brev till med anspelningar på att han skulle ha sexuellt intresse för mig, parfymerade skiten enormt och ritade hjärtan över hela pappret. Brevlådan låg riktigt nära och han bodde typ innan affären där jag då bodde, så valde brevlådan eftersom det var närmare. Ett par år efter det snackas evi luren typ 8-9 timmar utan att han sa ett knyst om mitt vackra brev. Tror jag skrivit det på rött papper också 😆
Vi hade inget med varandra men vi rök ihop i något meddelande då han från ingenstans skickade något skämt och det brann i huvudet på mig.
Jag hoppas att det var han och inte hans ungar som öppnade brevet. Hoppas att brevbäraren inte var allergiker också.
Man ska inte låta folk dra på deras villkor. När jag sagt mitt är allt frid och fröjd. Men de ska fan höra också om
jag känner för det, att blockera eller aldrig mer öppna meddelanden räcker inte.
Du gjorde rätt. Hon som var bränd om hon har numret ute men inte vill kontaktas. En vuxen människa kan åtminstone föra dialog när den säger hejdå.