2022-12-06, 10:46
Mer svar skulle uppskattas, Läs gärna mina tidigare svar i tråden om ni skall skriva så ni har någorlunda kött på benen.
Citera
2022-12-06, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amlord
Jag har ju inget att förlora på det? Jag är inte intresserad av henne egentligen, Jag tycker bara det är roligt att vi delar samma intresse
Jo du förlorar tid & självförtroende. Oerhört värdefulla egenskaper.
Citera
2022-12-06, 12:09
Medlem
slagskotts avatar
Du ligger som en internet
vän på snapchat, som hon ska ut och kanske fotografera med någon i framtiden om det passar in i hennes schema.
Citera
2022-12-06, 12:21
Medlem
Hon kanske kör med klassisk breadcrumbing. Du är bra nog att skriva lite med men främst för att ge henne bekräftelse. Sen ger hon dig minimalt med uppmärksamhet för att du inte ska "lämna" henne. För det är just den funktionen du fyller just nu.

Men det låter även som en klassisk spanbrutta som bara vill ha så många killar som möjligt på snap och visa sig.

Testa ignorera henne ett tag och se.
Citera
2022-12-06, 13:51
Medlem
CC75s avatar
Till att börja med. "Ghosting" är inte rätt term. Börja nyttja rätt termer så du inte får en fel uppfattning om vad som pågår.

Sedan, du mår uppenbarligen inte bra av detta, varför då fortsätta? Är du så desperat eller har du så låg självkänsla? Som flera har skrivit, du är inte lika viktig för henne som hon är för dig. Om det hade varit så hade hon svarat dig tidigare. Förstå det även om det svider.

Mitt råd är att låta diskussionen dö ut och släppa henne. Om du ändå verkligen vill träffa henne, ge då förslag på 2-3 datum när ni kan ses och se om det blir något av det. Om inte, lägg ned. Jag gjorde så med en tjej för lite mer än ett år sedan. Under 1½ månads tid försökte vi få till en träff vilket inte borde ha varit svårt då vi bodde mycket nära varandra. Men det gick inte så till slut struntade jag i henne. 2 månader senare hör hon av sig och ville göra ett nytt försök. Då var jag inte intresserad, vilket jag också tydliggjorde för henne. Det gick ytterligare 2 månader och då hörde hon av sig igen när hon såg mig på ett forum som även hon fanns på. Hon undrade igen om jag ville ses men jag sa åter igen nej. Mina vibbar om henne var inte positiva. Dessutom, några gränser måste man ha som man.

// CC
Citera
2022-12-06, 15:56
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Hon kanske kör med klassisk breadcrumbing. Du är bra nog att skriva lite med men främst för att ge henne bekräftelse. Sen ger hon dig minimalt med uppmärksamhet för att du inte ska "lämna" henne. För det är just den funktionen du fyller just nu.

Men det låter även som en klassisk spanbrutta som bara vill ha så många killar som möjligt på snap och visa sig.

Testa ignorera henne ett tag och se.

Jag kan ju inte ignorera henne om hon ignorerar mig redan? Det är ju aldrig jag som har börjat skriva till henne, Det är hon som ignorerar mina snaps för att sedan komma och börja en koversation med text.
Citera
2022-12-06, 16:03
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Till att börja med. "Ghosting" är inte rätt term. Börja nyttja rätt termer så du inte får en fel uppfattning om vad som pågår.

Sedan, du mår uppenbarligen inte bra av detta, varför då fortsätta? Är du så desperat eller har du så låg självkänsla? Som flera har skrivit, du är inte lika viktig för henne som hon är för dig. Om det hade varit så hade hon svarat dig tidigare. Förstå det även om det svider.

Mitt råd är att låta diskussionen dö ut och släppa henne. Om du ändå verkligen vill träffa henne, ge då förslag på 2-3 datum när ni kan ses och se om det blir något av det. Om inte, lägg ned. Jag gjorde så med en tjej för lite mer än ett år sedan. Under 1½ månads tid försökte vi få till en träff vilket inte borde ha varit svårt då vi bodde mycket nära varandra. Men det gick inte så till slut struntade jag i henne. 2 månader senare hör hon av sig och ville göra ett nytt försök. Då var jag inte intresserad, vilket jag också tydliggjorde för henne. Det gick ytterligare 2 månader och då hörde hon av sig igen när hon såg mig på ett forum som även hon fanns på. Hon undrade igen om jag ville ses men jag sa åter igen nej. Mina vibbar om henne var inte positiva. Dessutom, några gränser måste man ha som man.

// CC

Vad skulle rätt term vara då?

Jag skulle inte kalla mig desperat, Däremot vill man väl inte sumpa chansen om tjejen vill träffas?
Men jag struntar i denhär tjejen nu. Om hon vill träffas får hon fråga mig, Jag kommer inte fråga henne. Och frågar inte hon mig så hade hon nog endå inte så stor vilja att ses så då spelar det ju ingen roll
Citera
2022-12-06, 16:06
Medlem
Citat:
Vad skulle rätt term vara då?

Jag skulle inte kalla mig desperat, Däremot vill man väl inte sumpa chansen om tjejen vill träffas?
Men jag struntar i denhär tjejen nu. Om hon vill träffas får hon fråga mig, Jag kommer inte fråga henne. Och frågar inte hon mig så hade hon nog endå inte så stor vilja att ses så då spelar det ju ingen roll
Bara en klassisk sak, många spelar bara spel på tinder, provar något annat
Citera
2022-12-06, 16:08
Citat:
Ursprungligen postat av Isabel26
Bara en klassisk sak, många spelar bara spel på tinder, provar något annat

vad fan menar du?
Citera
2022-12-06, 16:12
Medlem
Citat:
vad fan menar du?
Det finns många tinder-användare som inte är seriösa, de flesta av dem ger bara falskt hopp och letar inte efter ytterligare relation
Citera
2022-12-06, 16:15
Medlem
DrWangs avatar
Hehe unge man. Träffa henne omgående eller gå vidare. Varför går du med på bekräftelse lekar? Du kommer på detta sätt spara dig en massa tid som andra lägre stående män kommer att ta istället medans du gökar.
Citera
2022-12-06, 16:23
Bannlyst
Om jag inte bedömer ett meddelande som viktigt kan folk lätt få vänta 48t på svar från mig. Vill man ha svar direkt så ringer man. Skickar man sms så svarar folk när de har tid, och de flesta har förhoppningsvis bättre saker för sig än att sitta och häcka på snapchat dagarna i ända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in