2022-12-05, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MomsPlusSkatt
Oj du menar att Biden styrde över Trump när han var president med? Eller har du bara lite dålig koll på tidsperspektivet?
Well , Trump blev ju utestängd från massmedia och twitter mm
Han blev motarbetad i alla lägen även när han var "världens starkaste man "
Citera
2022-12-05, 16:37
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Det handlar alltså om rena fantasier från din sida, spekulationer om att WH skulle ha censurerat?

Nu ljuger du bara. Vill du ignorera det Matt Taibbi skriver får du göra det, men du behöver inte låtsas som att det är andra som ljuger om saken. Tror du inte på honom, så behöver du inte göra det.
Citera
2022-12-05, 16:41
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Okej då får jag anta att det inte finns någon som är seriös som menar att Joe Biden har begått några ekonomiska brott då.

Att presidentens son har knarkat och köpt sex är ju rätt irrelevant.
Sprängstoffet är mycket riktigt de ekonomiska kopplingarna. Den typen av brottslig verksamhet är relevant. Alla dagar i veckan...Synd att det inte gick att bevisa. Över huvud taget. Och det lär sannolikt aldrig kunna bevisas.

Vi får helt enkelt nöja oss med irrelevanta dick picks på en icke-politisk figur som saknar vilja att ge sig in i politiken.

*Gäsp*
Citera
2022-12-05, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Nu får du faktiskt komma med hänvisningar till vad du menar, har WH censurerat och vad har de i så fall censurerat?
Tror Trump avslöjat något av misstag, då han nyligen beskrev hur han använt FBI och DOJ i Floridavalet. Kan va detta man fick bort från Twitterservrarna. Eller namnet David Dennison. Eller Kokainbilder på sonen. Eller manipulerade nakenbilder på Ivanka, som gjort en hel del ingrepp på sin kropp. Eller nakenbilder på troféfrun Melanoma, med mera, med mera. Det saknas nog inte tillfällen då Vita huset fick igenom sina önskemål. Det kan jag omöjligt tro.

...I also fixed his campaign, which had completely fallen apart. I was all in for Ron, and he beat Gillum, but after the Race, when votes were being stolen by the corrupt Election process in Broward County, and Ron was going down ten thousand votes a day, along with now-Senator Rick Scott, I sent in the FBI and the U.S. Attorneys, and the ballot theft immediately ended, just prior to them running out of the votes necessary to win. I stopped his Election from being stolon
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fdrericding %2Fstatus%2F1590870419208572928
Citera
2022-12-05, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testaros
Kan va det dummaste jag sett någon skriva i PU:USA. Haha. Den skandalomsusade Donald Blump figurerade i varje blaska, i varje feed, i varje hörn i hela världen, varenda dag under sitt presidentskap. Han fick mer publicitet än någon annan någonsin. Och han röner fortfarande ett stort intresse från allmänheten, och saknar absolut inga möjligheter att få sprida sitt gospel.
Senast redigerad av Poor.Boy.Valentine 2022-12-05 kl. 17:02.
Citera
2022-12-05, 17:11
Medlem
Bwahahaha! Antikrists språkrör vill se att någon korsfästs över en samling oskyldiga dick picks...det låter ju fullt normalt. Notera också att hon beskyller Trump för att ha brutit mot the first amendment. Haha.
Trump Spokesperson was interviewed this morning and NOT asked about his call to terminate the constitution. Instead, she talked about Musk’s twitter reveal: “You’re talking about suppressing the 1st Amendment, suspending it, in order to cheat.”
https://twitter.com/RonFilipkowski/status/1599795414298812416
Citera
2022-12-05, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testaros

Twitter stängde av Trump långt efter presidentvalet.
Citera
2022-12-05, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Sprängstoffet är mycket riktigt de ekonomiska kopplingarna. Den typen av brottslig verksamhet är relevant. Alla dagar i veckan...Synd att det inte gick att bevisa. Över huvud taget. Och det lär sannolikt aldrig kunna bevisas.

Vi får helt enkelt nöja oss med irrelevanta dick picks på en icke-politisk figur som saknar vilja att ge sig in i politiken.

*Gäsp*

Vore ju intressant med två presidenter som var under utredning för diverse brott. Jag förstår inte riktigt heller hur man tar det Hunter ska ha skrivit på allvar. En knarkare med rätt stora problem. Därför vill man ju höra resonemang om hur de ekonomiska brotten ska ha genomförts. Inte pratats om. Om ingen i USA har försökt föra detta i bevis på något sätt så undrar man varför?

Men innehållet ska vara äkta sägs det, tänker då på att datorn är äkta men vad i den är det som talar för att Joe har begått brott. Tycker det är mest Hunter som har skrivit en massa grejer. Och visst kan han tala sanning men då är det ju extremt konstigt att det inte räckt juridiskt någonstans. Boblinski skulle ju vittna och det slogs på stort om det och sen så dog hela historien. Och det fanns många ställen att föra den på om twitter nu vägrade det.

Det finns ju många människor som verkligen ville att storyn skulle flyga så varför gjorde den inte det. Har svårt att se hur hela världens juridiska experter inte fick skriva om detta.
Citera
2022-12-05, 19:52
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Suck. Följ ditt eget råd istället. Vad gör du här liksom?

(FB) Tesla Motors - TSLA (USA)

Eller så kör du en blankning på David Eagleman, det lär säkert ge dig fint med klöver. Lol.

(FB) Tesla Motors - TSLA (USA)

Du gräver i mitt förflutna, ser jag. Om du ber snällt kan du få en autograf...
Citera
2022-12-05, 20:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Bevis för att Vita Huset också "censurerat" ignoreras visst på löpande band här. Men jag antar att det beror på att informationen handlar om annat än vad du skulle önska.

Nej, det har inte framkommit att det handlar om Trumps 10-åriga son. Som jag svarat på tidigare faktiskt
Du får nog be din chef om nya argument. För detta är faktiskt både pinsamt & kontraproduktivt.
Citera
2022-12-05, 20:38
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du får nog be din chef om nya argument. För detta är faktiskt både pinsamt & kontraproduktivt.

Jag tycker att du ska argumentera varför jag har fel i stället.
Citera
2022-12-06, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MomsPlusSkatt
Oj du menar att Biden styrde över Trump när han var president med? Eller har du bara lite dålig koll på tidsperspektivet?

Medierna, Biden och staten (Fbi) censurerar och censurerade även tidigare politiska dissidenter och gör det oavsett vem som vinner i politiska val och just med syftet att öka den egna makten och rikedomen och också påverka val så att människor inte "röstar fel". Alla diktatorer gör så. Twitter censurerade Trump vilket du kanske minns t.o.m.

Precis som Putin styrde när Medvedev var president i Ryssland. Hoover styrde oavsett president. Eller aktivister i Sverige exempelvis tar egna beslut oavsett vad riksdagen har beslutat.
Senast redigerad av 1ulvius9 2022-12-06 kl. 06:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in