2022-12-03, 03:02
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
True.
This wholly anodyne Taibbi thread is unwitting evidence of a much bigger bummer: every day, American conservatives seem to sink deeper into a dirtscape of utter nonsense — of gibberish code words and inscrutable signals that mean nothing to normal people.
https://twitter.com/dancluchey/status/1598849000139943936
Citera
2022-12-03, 03:07
Medlem
MrsEjPKs avatar
Härligt ! Såg nyss på Fox något om hur dom riggade valet och tog bort allt negativt på twitter om Hunter Biden.
Som jag brukar säga dom som gnäller värst dvs liberales/wokes /democrats är oftast dom falskaste själva ! Det dom anklagar andra för gör DOM i istället mest !

Go Musk ! Fram med sanningen 👊
Citera
2022-12-03, 03:13
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Härligt ! Såg nyss på Fox något om hur dom riggade valet och tog bort allt negativt på twitter om Hunter Biden.
Som jag brukar säga dom som gnäller värst dvs liberales/wokes /democrats är oftast dom falskaste själva ! Det dom anklagar andra för gör DOM i istället mest !

Go Musk ! Fram med sanningen 👊

Vem i hela fridens dagar bryr sig om någons son? Och hur ska folk ha det egentligen, nyss var valet riggat på grund av miljontals falska röster via Dominion.
Citera
2022-12-03, 03:21
Medlem
Odagans avatar
Elon är störtskön. 100 ggr bättre än woke-skrapet som jobbade för de hemska democrats genom att dölja Hunters extremt tvivelaktiga beteende. Hmmm..
Citera
2022-12-03, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odagan
Elon är störtskön. 100 ggr bättre än woke-skrapet som jobbade för de hemska democrats genom att dölja Hunters extremt tvivelaktiga beteende. Hmmm..
Hans agerande får mig att tro Twitter snart går mot Chapter 11 och en företagsrekonstruktion. Självfallet gläds folket åt det. Då försvinner ju MAGAiterna från jordens yta permanent. Typ.
Citera
2022-12-03, 03:24
Medlem
MrsEjPKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Vem i hela fridens dagar bryr sig om någons son? Och hur ska folk ha det egentligen, nyss var valet riggat på grund av miljontals falska röster via Dominion.

Förra ägarna/anställda på twitter brydde sig i alla fall så pass mycket att dom inför valet tog bort alla negativa länkar om Hunter Biden generellt och affärerna i ukraina .
Citera
2022-12-03, 03:28
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Hans agerande får mig att tro Twitter snart går mot Chapter 11 och en företagsrekonstruktion. Självfallet gläds folket åt det. Då försvinner ju MAGAiterna från jordens yta permanent. Typ.
Musk är kung. Han stryker inga fårskallar medhårs..
Citera
2022-12-03, 03:29
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Förra ägarna/anställda på twitter brydde sig i alla fall så pass mycket att dom inför valet tog bort alla negativa länkar om Hunter Biden generellt och affärerna i ukraina .

Enligt det stora avslöjandet på twitter så togs många nakenbilder bort. Det kan väl inte komma som en chock? Och jag förstår inte riktigt hur Twitter riggade ett val genom att inte ha kvar länkar till NY Post. Men jag har i och för sig svårt att förstå alla långsökta bortförklaringar till Trumps valförlust.
Citera
2022-12-03, 03:29
Medlem
Citat:
Musk är kung. Han stryker inga fårskallar medhårs..
Han lär tvingas göra det om de utställda lånen inte går att betala tillbaka.
Citera
2022-12-03, 03:32
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Han lär tvingas göra det om de utställda lånen inte går att betala tillbaka.
Låter nästan som du hoppas.. För all del, det vore ju trist om Twitter avpolitiserades, inte sant?
Citera
2022-12-03, 03:36
Medlem
Citat:
Låter nästan som du hoppas.. För all del, det vore ju trist om Twitter avpolitiserades, inte sant?
Jag är mest nyfiken på att se hur han ska ro hem detta. Jag tror inte det går, men jag är samtidigt villig att ge honom mer tid. Frågan är dock om han har råd med det, för villkoren han fick av kreditgivarna var väldigt dåliga.
Citera
2022-12-03, 03:54
Medlem
Kan satsa två hjärnimplantat på att detta aldrig kommer hända heller:
We’re going to have every single people at Twitter that was involved in this in front of the House Oversight Committee as soon as possible
https://twitter.com/Acyn/status/1598863232084606976
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in