2022-12-05, 23:35
Medlem
Van Nostrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Känner du henne privat? Har du försökt på henne men blivit dissad för att du är en cuck? Vad grundar du dina påståenden i?

Holgersson, professorn i Linköping som började nysta i detta. Ett litet tips: dina inlägg blir bättre om du läser på om ämnet innan du skriver i tråden.
Citera
2022-12-05, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Hon skulle väl suga av även en rullstolsbunden, bara han hade tapperhetsmedalj eller liknande.

Citat:
Smutsig ja? Smart? Ja

Hon vet uppenbarligen hur man lindar män med makt runt sitt finger. Hon lär ju vara extremt bra i sängen med tanke på vilken typ av män hon fäller.

Extremt bra i sängen, svälja satsen som inte gubbsens fruar gjort, kan väl vilken lite uppdaterad fruga som helst göra, ser du det som en merit? Hon har väl naturligtvis tagit den i tvåan, bäret blir väl rätt slappt efter två barn, eller vad tror du?

Ska bli intressant att se vad du häver ut dig för oförskämdheter mot mig nu du "ShyPooper" när jag skrev detta om Linda
Senast redigerad av O-lov 2022-12-05 kl. 23:47.
Citera
2022-12-05, 23:46
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToSay
Pinuppan Linda har givit ett ansikte åt polisens pinnjakt. Vad blir nästs drag i hennes karriärstege?

Drottning?
Citera
2022-12-05, 23:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Stoppa Pressarna har gått "all in" i denna historia. Det bådar inte gått för de kärlekskranka huvudpersonerna.

Dom kanske tar en time out nu ngn månad, för att samla nya krafter inför sveriges svåra läge.
Dvs en sexresa till Trindad Tobgo.
Senast redigerad av pe11e 2022-12-05 kl. 23:51. Anledning: Tillägg
Citera
2022-12-05, 23:49
Medlem
Fimbulramns avatar
Det skriker informationsinhämtning om hennes persona och MO. För vem kan man undra. Vanligtvis skulle man hoppas att Säpo har koll på det här men de är helt desarmerade av sossarna. Det här smäller om några år, har svårt att se ett annat slut. Arma fosterland.
Citera
2022-12-05, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Intressant person denna Staaf. Har hon överhuvudtaget någon egentlig utbildning? Polis var hon ju inte. Juristutbildningen var också den luft. Civilekonom då? Är hon det?

En klassisk skojare. Ljuger, överdriver och manipulerar för att vinna fördelar och positioner.

Civilekonom är inte en skyddad titel så vem som helst kan kalla sig det. Dvs. du behöver ingen utbildning eller examina för att kalla dig - och få jobb som - civilekonom.
Citera
2022-12-05, 23:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Grundar sina påstående på? Är det inte Staaf som har påståenden på utbildningar som inte går att bevisa? Hon är inte polis, hon är inte jur kand. Jag tvivlar på att hon har en motsvarande svensk civilekonomutbildning, då den är ifrån USA där systemet är annorlunda (kanske har hon en bachelors degree med business administration som major?).

Nä du, bevisbördan ligger på henne och dem som försvarar henne.

Finns bluffuniversitet också.
Citera
2022-12-05, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Holgersson, professorn i Linköping som började nysta i detta. Ett litet tips: dina inlägg blir bättre om du läser på om ämnet innan du skriver i tråden.

Jag förstår. Så pga att du har hört talas om något i tredjepart så blir det en automatisk sanning som gör att du kan beskriva hur hon är som person? Klassiskt
Citera
2022-12-05, 23:56
Medlem
Van Nostrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Civilekonom är inte en skyddad titel så vem som helst kan kalla sig det. Dvs. du behöver ingen utbildning eller examina för att kalla dig - och få jobb som - civilekonom.

Ok. Normala människor som kallar sig det är såna som utbildat sig i fyra år på högskola/universitet. "I grunden är jag civilekonom.." etc. Men Linda verkar å andra sidan inte vara särskilt normal.
Citera
2022-12-05, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O-lov
Extremt bra i sängen, svälja satsen som inte gubbsens fruar gjort, kan väl vilken lite uppdaterad fruga som helst göra, ser du det som en merit? Hon har väl naturligtvis tagit den i tvåan, bäret blir väl rätt slappt efter två barn, eller vad tror du?

Ska bli intressant att se vad du häver ut dig för oförskämdheter mot mig nu du "ShyPooper" när jag skrev detta om Linda

Förmodligen så ja. Plus att hon vet hur man manipulerar män med makt för att få sin vilja igenom. Har hon lyckats ljuga sig till att bli chef för noa så hatten av! Snyggt jobbat
Citera
2022-12-05, 23:58
Medlem
Van Nostrands avatar
Citat:
Jag förstår. Så pga att du har hört talas om något i tredjepart så blir det en automatisk sanning som gör att du kan beskriva hur hon är som person? Klassiskt

Man måste ändå imponeras av din källkritiska hållning. Den är sannerligen strikt.
Citera
2022-12-06, 00:00
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Förmodligen så ja. Plus att hon vet hur man manipulerar män med makt för att få sin vilja igenom. Har hon lyckats ljuga sig till att bli chef för noa så hatten av! Snyggt jobbat
Grattis! Du är nominerad till INCEL 2022, alla kategorier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in