Citat:
Ursprungligen postat av
Van Nostrand
Intressant person denna Staaf. Har hon överhuvudtaget någon egentlig utbildning? Polis var hon ju inte. Juristutbildningen var också den luft. Civilekonom då? Är hon det?
En klassisk skojare. Ljuger, överdriver och manipulerar för att vinna fördelar och positioner.
Jag försöker hitta henne på linkedin. Om man har alla dom utbildningarna hon har e det ju imponerande och oftast vill folk flasha med det på linkedin. Hon finns ingenstans. Som jag kan se… men enligt en grävande professor (holgerssonr) var hennes jurist utbildning i usa i något år i washington. Men hon har varit tingsnotarie i sverige en korttid, Och det krävs tydligen 4-5 års jurist studier i sverige antar jag?
Men kan någon hitta vart hon studerade civilekonom? Det e ju minst 4 år. Och dessa flygcertifikat?!? Det kostar ganska rejält… jag har förstått att hon har en ekonomisk utbildning då enligt ett annat gräv att hon jobbade inom polisen men på den ekonomiska biten.ekonomi chef eller något... sen jobbat sig upp…. HAR NÅGON HENNES cv?
Fann detta citat från henne:
Vidareutbildningen
”Jag ville inte plugga efter gymnasiet utan körde lastbil och taxi istället. Det var kul, men efter ett tag steg intresset för att skaffa en utbildning. Först blev det svenska/nordiska språk för att högskolan hade en ledig plats, men sedan fortsatte universitetsstudierna
i ytterligare sex år. Jag har aldrig haft någon långsiktig plan eller siktat högt – snarare har jag tagit de chanser som dykt upp.”
Språken
”Att lära sig ett språk är att vidga sin egen värld och även att förstå andra kulturer.
Engelska har jag från juridikstudier i Washington, franska från internatskola i östra Frankrike och spanska från hemstudier nattetid. Har även läst tyska och arabiska.”