2022-12-05, 23:17
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Jag - Löfving har ju varit så jävla pzykad - han offrade sin familj för några dopp o sen
blev det baaraa skiit av alltihop så han blev stalker o trackare o vansinnig när han tänkte
på hur linda juckade o stönade o juckar o stönar med Byden
Vem litar på dig?
Citera
2022-12-05, 23:21
Medlem
Van Nostrands avatar
Intressant person denna Staaf. Har hon överhuvudtaget någon egentlig utbildning? Polis var hon ju inte. Juristutbildningen var också den luft. Civilekonom då? Är hon det?

En klassisk skojare. Ljuger, överdriver och manipulerar för att vinna fördelar och positioner.
Senast redigerad av Van Nostrand 2022-12-05 kl. 23:23.
Citera
2022-12-05, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Intressant person denna Staaf. Har hon överhuvudtaget någon egetlig utbildning? Polis är hon inte. Juristutbildningen var luft. Civilekonom då? Är hon det?

En klassisk skojare är vad hon är. Ljuger, överdriver och manipulerar.

Känner du henne privat? Har du försökt på henne men blivit dissad för att du är en cuck? Vad grundar du dina påståenden i?
Citera
2022-12-05, 23:24
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Vemfan litar på polismyndigheten? Extremt genomrutten myndighet. Totalt inkompetenta på det. Så jag håller med. Men det är inte hennes fel
Du kan ha rätt, personligen tror jag att hon är ganska smutsig.
Citera
2022-12-05, 23:26
Avstängd
otellos avatar
Är hon en s.k. jobhopper?
Citera
Medlem
jimmychrists avatar
Kan ju knappast göra underverk för allmänhetens förtroende att högt uppsatta chefer inom statens absoluta kärnuppgifter lajvar paradise hotel
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Du kan ha rätt, personligen tror jag att hon är ganska smutsig.

Smutsig ja? Smart? Ja

Hon vet uppenbarligen hur man lindar män med makt runt sitt finger. Hon lär ju vara extremt bra i sängen med tanke på vilken typ av män hon fäller.
Citera
2022-12-05, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Intressant person denna Staaf. Har hon överhuvudtaget någon egentlig utbildning? Polis var hon ju inte. Juristutbildningen var också den luft. Civilekonom då? Är hon det?

En klassisk skojare. Ljuger, överdriver och manipulerar för att vinna fördelar och positioner.

Jag försöker hitta henne på linkedin. Om man har alla dom utbildningarna hon har e det ju imponerande och oftast vill folk flasha med det på linkedin. Hon finns ingenstans. Som jag kan se… men enligt en grävande professor (holgerssonr) var hennes jurist utbildning i usa i något år i washington. Men hon har varit tingsnotarie i sverige en korttid, Och det krävs tydligen 4-5 års jurist studier i sverige antar jag?

Men kan någon hitta vart hon studerade civilekonom? Det e ju minst 4 år. Och dessa flygcertifikat?!? Det kostar ganska rejält… jag har förstått att hon har en ekonomisk utbildning då enligt ett annat gräv att hon jobbade inom polisen men på den ekonomiska biten.ekonomi chef eller något... sen jobbat sig upp…. HAR NÅGON HENNES cv?

Fann detta citat från henne:

Vidareutbildningen

”Jag ville inte plugga efter gymnasiet utan körde lastbil och taxi istället. Det var kul, men efter ett tag steg intresset för att skaffa en utbildning. Först blev det svenska/nordiska språk för att högskolan hade en ledig plats, men sedan fortsatte universitetsstudierna

i ytterligare sex år. Jag har aldrig haft någon långsiktig plan eller siktat högt – snarare har jag tagit de chanser som dykt upp.”

Språken

”Att lära sig ett språk är att vidga sin egen värld och även att förstå andra kulturer.

Engelska har jag från juridikstudier i Washington, franska från internatskola i östra Frankrike och spanska från hemstudier nattetid. Har även läst tyska och arabiska.”
Senast redigerad av reinadelsur 2022-12-05 kl. 23:56.
Citera
2022-12-05, 23:29
Medlem
Tycker det är lite märkligt o m Överåklagare Jakobsson bara droppar detta Case (saknar Karln fantasi?) Kan det vara en tillfällighet at denna Kvinnan har förhållande med en 15 år äldre Polischef först sen med en 12-13 år äldre ÖB, vilka båda inte som Linda Staaf har,,..har Utseendet för sig (?)
Borde ha föranlett ett "litet samtal" med Kontraspionaget som satt lite Överrockar på Henne!
Vilket kanske har skett (ändå) ..men Jakobsson borde ha agerat. ,,..
Citera
2022-12-05, 23:29
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Känner du henne privat? Har du försökt på henne men blivit dissad för att du är en cuck? Vad grundar du dina påståenden i?
Även om du inte förstår det så är du en "incel" personinifierad. Hon har förfört överordnade och förfalskat sin bakgrund. Men du tjatar ändå på om hennes förträfflighet.
Senast redigerad av Flashsmash 2022-12-05 kl. 23:37.
Citera
2022-12-05, 23:32
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
Ja, säkerhetskontrollen verkar ju vara av kategorin ”svängdörr” (lex ”vi tar in iranska bröder i säpos war room”) efter att ha sett några avsnitt av australiens flygplatspolis på tv. Hur hamnade vi här i våra hemligaste säkerhetsorganisationer? Med pojkintresserade läderhomon Dan Eliasson som fd MSB- och rikspolischef samt de högsta hönsen inom försvaret och polisen i händerna på en fal kvinna…?

Putin har sannolikt rätt bra koll på oss tyvärr.

Honey trap, anyone?

Det kliar väl i vecket på henne också? I övrigt kategoriserar jag detta som showbiz, å alla vet vilka som styr showbiz, även YE.. https://www.youtube.com/watch?v=ila-hAUXR5U
Citera
2022-12-05, 23:33
Medlem
mvpys avatar
Citat:

Grundar sina påstående på? Är det inte Staaf som har påståenden på utbildningar som inte går att bevisa? Hon är inte polis, hon är inte jur kand. Jag tvivlar på att hon har en motsvarande svensk civilekonomutbildning, då den är ifrån USA där systemet är annorlunda (kanske har hon en bachelors degree med business administration som major?).

Nä du, bevisbördan ligger på henne och dem som försvarar henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in