2022-12-05, 23:12
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Asså Sara hon har humor hon trots att detta med pedofili är så sorgligt.

”SNAABEELGÄDDAN IGEN!”, ”Bastugubben, bastugubben, bastugubben, ojojoj”, hur hon skriker på Kostymgäddan: ”DU VAR HÄR FÖR ATT TRÄFFA ETT BARN. I sexuellt syfte. VI RINGER POLISEN”

Lite lyteskomik är det ju och det behövs nästan för ett så allvarligt ämne. Den udden riktas ju ändå bara mot gäddan och till viss del mot Sara själv eftersom det kan bli lite parodiskt ibland. Vill man avnjuta en gammal klassiker där Sara river av ett helt batteri så är klippet nedan riktigt underhållande. Tänk dig själv om man kommit knallandes där i trappen och mötts av av de där två.
Hade det inte varit så mycket bakgrundsbrus hade jag clippat ljudet och använt som aviseringsljudsignal på mobilen.

https://dumpen.se/2022/04/28/mannen-som-gav-gaddhang-ett-ansikte-napp-igen/
Citera
2022-12-05, 23:22
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
Så man är sjuk i huvudet om man inte gillar att folk får sina liv förstörda?

Du är sjuk i huvudet om du tycker det är bättre att ett barn får sitt liv förstört än att en gris åker dit.
Citera
2022-12-05, 23:23
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Är alla som är emot Dumpen Pedofiler?
Nej men du är.
Du har ju uttalat hur många gånger som helst hur du tänder på barn.
Citera
2022-12-05, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Nej men du är.
Du har ju uttalat hur många gånger som helst hur du tänder på barn.

Vad definierar du som barn? Om du menar tonåringar så måste jag säga att jag inte håller med. Mer än 90 % av alla man tänder faktiskt på tonårstjejer.

Hur vet du att tjejen du nyligen kollade in på gymmet eller på stan inte är i tonåren?
Citera
2022-12-05, 23:28
Bannlyst
Citat:
Du är sjuk i huvudet om du tycker det är bättre att ett barn får sitt liv förstört än att en gris åker dit.

Om en kåt 14 årig kille ligger med sin snygga lärarinna på 25 år eller kanske till och med 30 år har hans liv då blivit förstört för all framtid?
Citera
2022-12-05, 23:30
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Vad definierar du som barn? Om du menar tonåringar så måste jag säga att jag inte håller med. Mer än 90 % av alla man tänder faktiskt på tonårstjejer.

Hur vet du att tjejen du nyligen kollade in på gymmet eller på stan inte är i tonåren?
Jag är inte intresserad av vad du håller med om.
Pedofiler anser alltid att just den åldern dom gillar inte är "riktiga barn".
Jag kollar inte in barn utan vuxna människor.
Det är lätt att se skillnaden om man inte är en gris.
Citera
2022-12-05, 23:32
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Om en kåt 14 årig kille ligger med sin snygga lärarinna på 25 år eller kanske till och med 30 år har hans liv då blivit förstört för all framtid?
Jag tycker du håller dina runkfantasier för dig själv.
Det är rejält äckligt att behöva konfronteras med ditt skinnhissande samtidigt som du fantiserar i inlägg och lägger ut här.
Din fantasi om hur du blev förförd av läraren har vi redan fått kräkas över.
Citera
2022-12-05, 23:33
Bannlyst
Citat:
Jag är inte intresserad av vad du håller med om.
Pedofiler anser alltid att just den åldern dom gillar inte är "riktiga barn".
Jag kollar inte in barn utan vuxna människor.
Det är lätt att se skillnaden om man inte är en gris.

Det är faktiskt inte lika självklart som du påstår att alla män inte kolla på tjejer under en viss ålder. Menar du att du har någon inbyggd censor som gör att du kan läsa av exakt hur gammal en tjej är?
Citera
2022-12-06, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ja jag tyckte man kunde använda fantasin. Ibland benämns herrarnas bestämda delar för apparat, en grej man gör saker med, denna apparat har minst två funktioner. Jag undrar ofta hur gud tänkte där. Med 4 år menar jag en flicka på 4 år som har del av man i munnen.
hur vet du att ungen var 4 då, var det du som stod och munknullade?
Citera
2022-12-06, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Lite lyteskomik är det ju och det behövs nästan för ett så allvarligt ämne. Den udden riktas ju ändå bara mot gäddan och till viss del mot Sara själv eftersom det kan bli lite parodiskt ibland. Vill man avnjuta en gammal klassiker där Sara river av ett helt batteri så är klippet nedan riktigt underhållande. Tänk dig själv om man kommit knallandes där i trappen och mötts av av de där två.
Hade det inte varit så mycket bakgrundsbrus hade jag clippat ljudet och använt som aviseringsljudsignal på mobilen.

https://dumpen.se/2022/04/28/mannen-som-gav-gaddhang-ett-ansikte-napp-igen/

Oo ja. Kul att stöta på henne och Patrik när man ”bara skulle ut på dejt”, och de har ”chattloggar och allting”. Hennes skratt också, bland annat när hon i poddavsnittet som gavs ut 10 april påpekar att KaramellKent råkade skriva Broden istället för brodern
Citera
2022-12-06, 02:01
Medlem
Dom här uthängningarna är monotona, alla är i princip likadana. Gäsp.

Sedan gör man ett labilt försök att ge alla ett smeknamn.

Visar bara hur extremt oseriösa Dumpen verkligen är.
Citera
2022-12-06, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Dom här uthängningarna är monotona, alla är i princip likadana. Gäsp.

Sedan gör man ett labilt försök att ge alla ett smeknamn.

Visar bara hur extremt oseriösa Dumpen verkligen är.

Ingen tvingar dig att titta. Gäsp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in