2022-12-05, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToSay
Pinuppan Linda har givit ett ansikte åt polisens pinnjakt. Vad blir nästs drag i hennes karriärstege?

En ny bok med smaskiga detaljer och talkshows.
Citera
2022-12-05, 22:53
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Tycker du? Tror han är rätt man för henne. Auktoritär, våghalsig gammal stridsflygare som förmodligen har legat med fler vackra damer än någon i det här forumet. Han vet hur han ska få henne att gny och tigga om den som en liten flicka
Med tanke på debatten så är hon ett lika bra föredöme för honom som Mentos är för Coca-Cola Light. Explosivt men mísslyckat.
Citera
2022-12-05, 22:54
Medlem
Den kvinnan bör kollas upp ordentligt....
Citera
2022-12-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
För att bli (högre) chef inom polisen var du, i alla fall inofficiellt, tvungen att vara jurist.

Hon påstår sig ha en jur kand
Citera
2022-12-05, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Med tanke på debatten så är hon ett lika bra föredöme för honom som Mentos är för Coca-Cola Light. Explosivt men mísslyckat.

Motivera gärna. Jag förstår inte alls logiken i din jämförelse
Citera
2022-12-05, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Homo-fil
Snacka om att knulla sig till toppen.

Självklart vill vår hen till öb ligga med denna säkerhetsrisken.

Ja, säkerhetskontrollen verkar ju vara av kategorin ”svängdörr” (lex ”vi tar in iranska bröder i säpos war room”) efter att ha sett några avsnitt av australiens flygplatspolis på tv. Hur hamnade vi här i våra hemligaste säkerhetsorganisationer? Med pojkintresserade läderhomon Dan Eliasson som fd MSB- och rikspolischef samt de högsta hönsen inom försvaret och polisen i händerna på en fal kvinna…?

Putin har sannolikt rätt bra koll på oss tyvärr.

Honey trap, anyone?
Citera
2022-12-05, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse Gandhi
Hon är född 1976 och när hon började att arbeta vid polismyndigheten 2004 var hon alltså 28 år. Och innan dess studerade hon tydligen. Normaltid för en svensk juristutbildning är 4,5 år och ekonomutbildning är väl nästan lika lång. Har hon efter juristexamen fullgjort tingstjänstgöring är den normalt två år på heltid.

Hennes CV är ju värre än Jan Guillous.
Verkar vara en övermänniska.
Guillous CV:
- Skribent på FIB aktuellt
- Skrev några artiklar åt KGB
- Skrev några böcker där han ljög om sin barndom

Allas CV är värre än Guillous.
Citera
2022-12-05, 23:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Jag menar det, de flesta tillsatta politiska komisarierna är ju Eliassons pojkar och både M och SD gick till val på lag och ordning.

Japp, nu är det läge att leverera.

Citat:
– Det säger sig själv, vi kan inte ha en ÖB som bedriver hor, som en pensionerad överste uttryckt det i Stoppa Pressarna tidigare.

Citat:
Förre ÖB, general Sverker Göranson, 68, har tagit avstånd från sin tidigare privata vän Micael Bydén.

[..]

Sverker Göranson har brutit helt med Bydén. Han tolererar inte att en ÖB är otrogen mot sin hustru och därmed blir en säkerhetsrisk. Dessutom är Göranson synnerligen besviken på att Bydén med sin skörlevnad har smutsat ned ämbetet ÖB.
Citera
2022-12-05, 23:14
Medlem
outback4s avatar
Är det Jan Staafs gammal knulldocka som är på kukjakt igen? Suck Får hon aldrig nog med män med makts ballar..
Fast Öb är väl lika villig dela säng med henne som med en transa..
Citera
2022-12-05, 23:15
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Motivera gärna. Jag förstår inte alls logiken i din jämförelse
I klartext: Jag litar inte på Polismyndigheten (av erfarenhet) och blir därför inte förvånad över/av vad som händer nu.
Senast redigerad av Flashsmash 2022-12-05 kl. 23:17.
Citera
2022-12-05, 23:17
Medlem
Sant. Verkar gått obemärkt förbi att hon även var gift med Jan Staaf, som innan Linda var lyckligt gift i väldigt många år. Den familjen var väl den första hon sabbade. Skaffade två barn med honom som hon idag typ skiter i.
Citera
2022-12-05, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
I klartext: Jag litar inte på Polismyndigheten (av erfarenhet) och blir därför inte förvånad över vad som händer nu.

Vemfan litar på polismyndigheten? Extremt genomrutten myndighet. Totalt inkompetenta på det. Så jag håller med. Men det är inte hennes fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in