2022-12-01, 16:07
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FKSociety
Hej allihopa. Jag har kört en handfull kurer i mitt liv, alla med testo e som bas och lite smått och gott. Trött på livet imellanåt och har funderingar på att hoppa på trt. Jag undrar hur ofta man borde ta det om man tänkte köra trt på enthate? Den långsammare av dom. Jag tänkte köra 100mg. Är var 10onde dag bra eller är jag helt ute och cyklar? Tacksam för svar

Ute och cyklar 100mg av testo E var 10 dag då är det bättre att vara natty då kroppen producerar ca 5-11mg testo själv enbart.

Sätt oftare och ha som minimum 125mg i veckan.
Citera
2022-12-01, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Ute och cyklar 100mg av testo E var 10 dag då är det bättre att vara natty då kroppen producerar ca 5-11mg testo själv enbart.

Någon som vet om apex labs är bra ?
Citera
2022-12-02, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Hur ofta injicerade du enanthate under dina tidigare kurer för att ha en tillräckligt jämn nivå?

Var 6e dag tidigare 🙂
Citera
2022-12-02, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson

Borde ja köra som när ja kör vanligt alltså var 5-6 dag?
Citera
2022-12-02, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havamal.
Rewell över telefon i samband med deras utredning.

Jättekonstigt, under 12 brukar räknas som lågt och 9 då ligger man defintivt i området för behandling.
Har en bekant som gjorde två tester, ena på drygt nio och läkaren ansvarig vid det tillfället startade behandling för honom direkt.
Citera
2022-12-02, 01:59
Medlem
Hej allihop. Jag ska gå rakt på sak med mitt problem.

Jag har ED på min TRT. Jag får upp den om jag anstränger mig. Men den dör väldigt lätt. Jag har aldrig morning Wood eller får någon slumpmässig sexlust under dagen.

Jag kör 140mg i veckan fördelat på 20mg varje dag. Jag kör test p från deus medical. Varför? Jo för jag hade massor kvar sen i somras när jag körde en blast.

Vet inte riktigt hur jag ska göra? Ska jag sänka dosen? Inte kan väll östrot va för högt på den dosen och det stickintervallet?

Jag mår kanon i övrigt. Bra med energi och allmänt välmående annars.

Har någon annan erfarenhet eller något?

Mvh killen
Senast redigerad av killenmed0koll 2022-12-02 kl. 02:03.
Citera
2022-12-02, 11:44
Medlem
Havamal.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Jättekonstigt, under 12 brukar räknas som lågt och 9 då ligger man defintivt i området för behandling.
Har en bekant som gjorde två tester, ena på drygt nio och läkaren ansvarig vid det tillfället startade behandling för honom direkt.

När var det?
Citera
2022-12-03, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havamal.
Hade mellan 20-25 i SHBG.

När var det som du fick det godkänt på 10?

Vad hade du på SHBG?

Så ditt råd är att jag kontaktar Rewell och säger att jag vill ha en till provtagning?

Stått på behandling under snart 1 år.
Shbg låg runt 14 om jag inte missminner, 13, något...

När jag hade telefonkontakt med rewell så tyckte de jag borde ligga på runt 20 åtminstone och tyckte mitt var på tok för lågt för min låga ålder.. runt 25 års ålder..

Tänker de är tråkigt att göra en utredning om man inte får hjälp men, jag skulle gjort en utredning och då pressat ner mina nivåer innan provtagning, du kör troligtvis få gel och då märker du snabbt om de är testot du behöver eller inte..
Lycka till!
Citera
2022-12-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otten

Det måste ha varit ett tag sedan?
Citera
2022-12-03, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FKSociety
Hej allihopa. Jag har kört en handfull kurer i mitt liv, alla med testo e som bas och lite smått och gott. Trött på livet imellanåt och har funderingar på att hoppa på trt. Jag undrar hur ofta man borde ta det om man tänkte köra trt på enthate? Den långsammare av dom. Jag tänkte köra 100mg. Är var 10onde dag bra eller är jag helt ute och cyklar? Tacksam för svar

Var femte dag.
Citera
2022-12-04, 09:36
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenmed0koll
Hej allihop. Jag ska gå rakt på sak med mitt problem.

Jag har ED på min TRT. Jag får upp den om jag anstränger mig. Men den dör väldigt lätt. Jag har aldrig morning Wood eller får någon slumpmässig sexlust under dagen.

Jag kör 140mg i veckan fördelat på 20mg varje dag. Jag kör test p från deus medical. Varför? Jo för jag hade massor kvar sen i somras när jag körde en blast.

Vet inte riktigt hur jag ska göra? Ska jag sänka dosen? Inte kan väll östrot va för högt på den dosen och det stickintervallet?

Jag mår kanon i övrigt. Bra med energi och allmänt välmående annars.

Har någon annan erfarenhet eller något?

Mvh killen

Du ska gå och mäta testo och östro. Sambandet mellan gummikuk och "kan inte komma"-problem brukar komma av detta. Gissar på att du behöver mycket låg dos AI. Med betoning på mycket låg.
Citera
2022-12-04, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Du ska gå och mäta testo och östro. Sambandet mellan gummikuk och "kan inte komma"-problem brukar komma av detta. Gissar på att du behöver mycket låg dos AI. Med betoning på mycket låg.

Ok får göra det. Men vad skulle du tro att jag får köra för dos på ai? Svårt att säga utan provet, det fattar jag men ändå. Har AI liggandes hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in