Citat:
Ursprungligen postat av
raskens
Ryssarna lastar om spannmål dom har plundrat i Ukraina för att undvika upptäkt.
Statsmaffia och kleptokrati. Sådan är ryssen.
https://www.dn.se/varlden/sa-stjal-ryssland-ukrainskt-spannmal-och-saljer-det-vidare/
Det finns faktiskt ingen moral i det landet. Man måste låta det sjunka in och som jag läst mig till det så är det flertalet som likt mig faktiskt varit i Ryssland.
Och har du varit där så kan du på något sätt förstå att de beter sig inte efter någonsomhelst etik eller moralkodex. Lögner, stölder, korruption, fysiskt och sexuellt våld är bara början på alla vidrigheter de ägnar sig åt.
Som det inte var nog med detta så förstör de ju allt i sin väg. Hela folkslag, länder, städer. Allt som normalt folk tycker är vackert och skyddsvärt har ju ryssen någon helt obegripligt lust att bara förstöra och bajsa ner. När dom då inte trycker varandra i dajmkrysset förstås.
De är så avundsjuka på att vi i väst lyckats bygga upp något som är ett någorlunda fungerade samhälle utan att vi för den skull behöva använda gevärskolven och krossa skallar för att få saker och ting att fungera.
De hatar oss och de vill förstöra allt vi står för, för när de inte kan ha det bra då vill de att hela resten av världen skall leva i samma jävla slemträsk som dem.