Citat:
Ingen aning, men dunsarna kan väl spridas uppåt också? Alltså de kan ha härstammat från grannen unders vardagsrum? Det är ju bara en teori som någon annan, men! Kan inte släppa att någon av dem sonen (eller pappan) lurade in Tove, som gjorde våldsamt motstånd och väckte den andre.
I trapphuset vaktade pappan så att sonen skulle kunna flytta Tove, därför var de båda där. När JJ kom ut fast att de trott efter påringningarna att hon sov.. Så erbjöd de henne skjuts för att kolla så att hon inget misstänkt hört eller sett. Sen skapade man sitt vittnesmål efter detta.
Om man var orolig för vad som hänt i JJs lägenhet skulle man väl ringt polisen när ingen öppnade och inte smugit omkring i trapphuset klockan 3 på natten!
Men som sagt av mig tidigare. Jag får inte ihop det som anklagas på JJ och MH, det stämmer inte!
I trapphuset vaktade pappan så att sonen skulle kunna flytta Tove, därför var de båda där. När JJ kom ut fast att de trott efter påringningarna att hon sov.. Så erbjöd de henne skjuts för att kolla så att hon inget misstänkt hört eller sett. Sen skapade man sitt vittnesmål efter detta.
Om man var orolig för vad som hänt i JJs lägenhet skulle man väl ringt polisen när ingen öppnade och inte smugit omkring i trapphuset klockan 3 på natten!
Men som sagt av mig tidigare. Jag får inte ihop det som anklagas på JJ och MH, det stämmer inte!
Självklart så får du inte ihop det! Det fattar nog de flesta här inne... Klart att det inte stämmer!
Du har redan bestämt dig för att det är grannen som är skyldig och då spelar det nog ingen roll att polisen slänger fram 100 bevis för dig som pekar på att en el båda av tjejerna är skyldiga! Inte ens om någon har filmat JJ när hon mördar och dumpar TT:s kropp. Nej nej, det är ju grannen som har klätt ut sig till JJ med peruk och hela skiten!
Det finns tjejer/kvinnor som mördar, det behöver inte alltid vara en man som är inblandad. Ondska finns hos både kvinnor och män, låt det bara sjunka in..
Det logiska är ju såklart att JJ (och ev MH) är skyldig(a) med tanke på TT:s och JJ:s konflikt och bråket på Nöjet samma kväll. JJ blev örfilad och kallade på vakter men fick ingen hjälp. Snacka om förnedring!
Men fortsätt du att anklaga grannen