2022-12-02, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hoppsan nu vet jag var Linn får alla sina ”idéer” ifrån. Hon är en tiktok torsk och följer massa WT konton såg precis hennes senaste ”recept” från en WT mamma från England tingelinn hade kopierat RAKT av till och med valet av utstickare/form.

Blir inte förvånad alls 🤦🏻‍♀️
Citera
2022-12-02, 17:01
Medlem
Tror aldrig jag har sett Linn klaga så mycket på story som hon har gjort idag, bygga på Simons skuldkänslor att lämna henne själv med allt
Citera
2022-12-02, 17:28
Medlem
Fast Linn har vi mer eller mindre beklagat sig med alla sina relationer till barnens pappor att de jämt är borta och att hon är själv. Angående hennes sömnbrist så klart påverkar det men för någon vecka sedan skrev hon ju att det inte alls bekom henne.

Allt är verkligen svart eller vitt -antingen är allt toppen eller allt botten. Sällan något mellanting!

Sedan verkar både Linn och Simme missat vad det ingår när man PLANERA att skaffa barn. De träffades när Simme hade uppehåll i hockeyn och han verkade inte heller ha något annat jobb då. De var NYKÄRA -men borde inte Linn lärt sig ifrån relationen med Gabbe...

Sedan verkar ju inte Simme roa sig överhuvudtaget. Vad hände med hans tidigare vänner? Linn och Simmes (antagligen påhittade) gemensamma vänner? När han är borta så verkar det vara för studierna och hockeyn, men som sagt hur kan man tro att detta ska funka i längden?!
Citera
2022-12-02, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Fast Linn har vi mer eller mindre beklagat sig med alla sina relationer till barnens pappor att de jämt är borta och att hon är själv. Angående hennes sömnbrist så klart påverkar det men för någon vecka sedan skrev hon ju att det inte alls bekom henne.

Allt är verkligen svart eller vitt -antingen är allt toppen eller allt botten. Sällan något mellanting!

Sedan verkar både Linn och Simme missat vad det ingår när man PLANERA att skaffa barn. De träffades när Simme hade uppehåll i hockeyn och han verkade inte heller ha något annat jobb då. De var NYKÄRA -men borde inte Linn lärt sig ifrån relationen med Gabbe...

Sedan verkar ju inte Simme roa sig överhuvudtaget. Vad hände med hans tidigare vänner? Linn och Simmes (antagligen påhittade) gemensamma vänner? När han är borta så verkar det vara för studierna och hockeyn, men som sagt hur kan man tro att detta ska funka i längden?!

När Linn och Simon träffades umgicks de varje dag, ingen hade jobb att gå till. De hade sin nyförälskelsefas och flyttade ihop på en gång.
Simon verkar inte ha några vänner i Örebro, förutom dom som han spelar hockey med. Han verkar inte umgås med någon förutom Linn och hennes familj och vänner.
Citera
2022-12-02, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
När Linn och Simon träffades umgicks de varje dag, ingen hade jobb att gå till. De hade sin nyförälskelsefas och flyttade ihop på en gång.
Simon verkar inte ha några vänner i Örebro, förutom dom som han spelar hockey med. Han verkar inte umgås med någon förutom Linn och hennes familj och vänner.
Det var det jag menade.

Ja, precis! Han är helt låst med Linn, Linns familj och vänner. Syftade på hans hockeyvänner, om han hade träffat dem så hade Linn helt klart pikat det hela.
Citera
2022-12-02, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Alltså Linn är ju ensam i princip alla kvällar om man skall tro det hon skriver? Framförallt på helger? Så jag förstår verkligen om hennes tanke inte är ”oj vad skönt”. För ”egentid” utan Simon får hon nog så att det räcker och blir över.
Hon lär ha åtminstone ett barn hemma, så att dra ut och göra något skoj kanske inte är så lätt (och mycket till egentid kanske det inte heller blir om nu Belle dessutom är vaken)

Sedan kan jag absolut ändå historiskt uppleva att Linn är klängig

Svårt att vara klängig när karln aldrig är hemma.. hon är mer ensamstående än i ett förhållande. Hade jag varit borta så ofta hade min sambo flyttat
Citera
2022-12-02, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starx
Ibland är man ensam med sitt barn det är inget att gnälla över. Nyss var hon ju på event. Såg inte Simon gnälla på instagram. Herregud vilken patetiskt människa hon är. Hon har valt själv att skaffa tre barn med tre olika män, bara att ta konsekvenserna.

Hon är ofta på event. Med Belle.
Citera
2022-12-02, 20:42
Medlem
Jag uppfattar som att Linn inte vill vara själv (alltså utan barn) Hon uppskattar inte det utan mår bara dåligt utav det.
Citera
2022-12-02, 21:28
Medlem
Cloud88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Svårt att vara klängig när karln aldrig är hemma.. hon är mer ensamstående än i ett förhållande. Hade jag varit borta så ofta hade min sambo flyttat

Så man behöver spendera varje ledig tid ihop ifall man är ett par som bor ihop? Han är på hockey någon gång per vecka… och ibland kommer han iväg till skolan.
Det är nyttigt att komma ifrån varandra lite också, istället för att sitta fastklistrad på varandra. Hade varit bra för dom att umgås lite med andra också på eget håll. Jävla tunnelseende dom har.
Citera
2022-12-03, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloud88
Så man behöver spendera varje ledig tid ihop ifall man är ett par som bor ihop? Han är på hockey någon gång per vecka… och ibland kommer han iväg till skolan.
Det är nyttigt att komma ifrån varandra lite också, istället för att sitta fastklistrad på varandra. Hade varit bra för dom att umgås lite med andra också på eget håll. Jävla tunnelseende dom har.

Han är ALDRIG HEMMA
Citera
2022-12-03, 09:04
Medlem
Varför tycker hon det är gulligt att Tindra pratar som en bebis trots sin ålder? Och detta att de är så SNÄÄÄLLLLA hela tiden..?
Citera
2022-12-03, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfan2
Varför tycker hon det är gulligt att Tindra pratar som en bebis trots sin ålder? Och detta att de är så SNÄÄÄLLLLA hela tiden..?

Vadå? Hon pratar ju likadant som sin mamma. Fullt förståeligt att det blir så då, precis som att barn pratar med dialekt om föräldrarna gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in