Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-12-01, 20:21
Medlem
Polarn fick nyss hem några gram ladd från darknet. Han gnuggade lite i tankköttet och sa att det smakade bensin, och att det tog ett tag innan det kom en bedövande effekt. Det låter väl som tecken på ok kvalitet, eller? Fast när han tog en lina kände han knappt av något. Bör man känna av något om alkohol inte är med i bilden? Vi kan inte så mycket och har endast köpt på gatan ett par gånger.
Citera
2022-12-02, 13:11
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saftsaz
Polarn fick nyss hem några gram ladd från darknet. Han gnuggade lite i tankköttet och sa att det smakade bensin, och att det tog ett tag innan det kom en bedövande effekt. Det låter väl som tecken på ok kvalitet, eller? Fast när han tog en lina kände han knappt av något. Bör man känna av något om alkohol inte är med i bilden? Vi kan inte så mycket och har endast köpt på gatan ett par gånger.
Bensin? Jag har fått bensin luktande ladd en gång av tusentals beställningar på darknet. Lösningsmedels lukt är snarare ett rejält tecken på dålig kvalitet
Citera
2022-12-02, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
Bensin? Jag har fått bensin luktande ladd en gång av tusentals beställningar på darknet. Lösningsmedels lukt är snarare ett rejält tecken på dålig kvalitet

Fan vad tråkigt. Då får vi hoppas att han hade fel. Men ska det inte finnas någon tendens till att smaka/lukta eter? Det används väl i tillverkningsprocessen.
Citera
2022-12-02, 14:56
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Fan vad tråkigt. Då får vi hoppas att han hade fel. Men ska det inte finnas någon tendens till att smaka/lukta eter? Det används väl i tillverkningsprocessen.
Jo visserligen men ladd ska lukta ladd. Bensin är bara restprodukter från tillverkaren 😉
Helst ingen alls… MEN det kan vara bra skit ändå men sannolikheten är inte stor
Det låter som att han snarare har fått något gatuskit
Senast redigerad av Haaunted 2022-12-02 kl. 15:41.
Citera
2022-12-03, 14:08
Medlem
Citat:
Kostade typ 650 kr tror jag. Men verkade som alla sålde billigare pga black week. Får man skriva här vilken säljare man köpte av? Laddet från den säljaren rekommenderades iaf av han "Luffarn". Ifall han är pålitlig vet jag inte.

Köp YZ√, eller FMA, bäst nu.
Citera
2022-12-03, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losnut
Bästa kranen jag hittat på gatan säljer lika bra ladd som den bästa på darkweb, skillnaden är jag betalar 700kr/g på darkweb och 1000kr/g på gatan.

Och jag är ingen med överdrivet bra kontaktnät ska tilläggas.

Brukar kunna köpa "rent" irl till ungefär vad du betalar men snubben försvann så får åka till en annan stad nu så beställer för det mesta men har inget emot att köpa bra kokain lite dyrare irl så slipper man beställa.
Citera
2022-12-04, 05:34
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted

Först och främst - ladd? Där jag bor betyder det amfetamin, inte kola..

Citat:

Finns lite olika metoder man kan använda vid framställningen, men gemensamt är att det alltid används rikligt med lösningsmedel i olika delar av processen. Bensin, aceton, fotogen, etanol.. Listan kan göras lång! Att små rester av dessa medel finns kvar i slutprodukten är inte förvånande med tanke på under vilka omständigheter det framställs.

S.W.I.M. menar att en kemisk doft inte nödvändigtvis betyder att det är dålig kvalité. Det framställs i djungeln under usla förhållande, rester av använda kemikalier är oundviklig! Dessutom kan man vända på argumentet: Ju starkare doft, desto mindre är det bankat. Säger inte att det är så, men tål att tänkas på.. Så att använda doften som en indikator på renhet är nog en dum idé.

Citat:
Fast när han tog en lina kände han knappt av något.

Well.. sitter man hemma och tittar på TV är effekterna kanske inte så påtagliga. Små doser av centralstimulerande kan ha en lugnande effekt.
Citera
2022-12-04, 12:37
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distans

Finns lite olika metoder man kan använda vid framställningen, men gemensamt är att det alltid används rikligt med lösningsmedel i olika delar av processen. Bensin, aceton, fotogen, etanol.. Listan kan göras lång! Att små rester av dessa medel finns kvar i slutprodukten är inte förvånande med tanke på under vilka omständigheter det framställs.

S.W.I.M. menar att en kemisk doft inte nödvändigtvis betyder att det är dålig kvalité. Det framställs i djungeln under usla förhållande, rester av använda kemikalier är oundviklig! Dessutom kan man vända på argumentet: Ju starkare doft, desto mindre är det bankat. Säger inte att det är så, men tål att tänkas på.. Så att använda doften som en indikator på renhet är nog en dum idé.

Well.. sitter man hemma och tittar på TV är effekterna kanske inte så påtagliga. Små doser av centralstimulerande kan ha en lugnande effekt.

*suck* inte du igen
Citera
2022-12-06, 08:47
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distans

*suck* inte du igen
Citera
2022-12-07, 22:13
Medlem
Elikos avatar
Undrar också varför kokain har gått från gult med en starkt doft av drivmedel till vitt med en starkt stank av gift?
Citera
2022-12-08, 04:10
Medlem
Vobblers avatar
Är det nåt drag i "YZ"? Dags att bunkra inför nyår.
Citera
2022-12-08, 21:16
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Är det nåt drag i "YZ"? Dags att bunkra inför nyår.
Det sägs det, själv så använder jag fs..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in