Citat:
Ursprungligen postat av
Vattendealaren
7/11 genomfördes huvudsakligen med folk och stöd i ekonomiska resurser från Emiraten och Saudi-Arabien.
seveneleven är inget ondskefullt, de har hutlösa priser, men bra kaffe och i Danmark betyder de att man kan få tag på en flaska vodka när som helst var som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vattendealaren
Om Nato-länder nu konfiskerar ryska tillgångar i sina länders banker och sänder dessa till den erkänt korrupta Ukrainska Regeringen kommer nog bl.a. folk från Emiraten och Saudi-Arabien knappast vilja ha i närheten av alla sina pengar i västvärldens banker.
Så du tror på fullt allvar att de skulle använda ryska banker istället

Väx upp, det finns inget stabilt banksystem utanför västvärlden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vattendealaren
Det är klart som korvspad mitt resonemang och då behöver jag inte ens dra in andra länder och folk som skulle tappa förtroendet.
Det är en helt obegriplig mening, problem med Sputnik translate igen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Vattendealaren
Ditt löjeväckande känsloutbrott är däremot OT. Kliv ur runkbåset och skåda världen. Ukrainare liknar mycket mer ryssar än svenskar - tack och lov skulle jag vilja tillägga för ukrainarnas skull.
Ukrainare må vara ungefär lika fattiga som ryssar, Ukraina är nästan lika korrupt som Ryssland och Ukrainas demokrati når inte riktigt upp till väst-standard. Men de var, till skillnad mot Ryssland, på väg mot en bättre levnadsstandard och ökad frihet