Ursprungligen postat av
ABanderas68
Fast.
Nu skrev du inte Nato-länder. Det är något helt annat än Nato.
Jag ser inget problem med att vi (snart Nato-medlem), Finland (snart Nato-medlem), Norge (Nato-medlem), Estland (Nato-medlem), Lettland (Nato-medlem), Litauen (Nato-medlem), Schweiz (ej Nato-medlem), Albanien (Nato-medlem), Belgien (Nato-medlem), Bulgarien (Nato-medlem), Danmark (Nato-medlem), Frankrike (Nato-medlem), Grekland (Nato-medlem), Island (Nato-medlem), Italien (Nato-medlem), Kanada (Nato-medlem), Kroatien (Nato-medlem), Luxemburg (Nato-medlem), Montenegro (Nato-medlem), Nederländerna (Nato-medlem), Norge, Nordmakedonien (Nato-medlem), Polen (Nato-medlem), Portugal (Nato-medlem), Rumänien (Nato-medlem), Slovakien (Nato-medlem), Slovenien (Nato-medlem), Spanien (Nato-medlem), Storbritannien (Nato-medlem), Tjeckien (Nato-medlem), Turkiet (Nato-medlem), Tyskland (Nato-medlem) osv. inför sanktioner och/eller skickar pengar till en europeisk granne, ett brodersfolk, ett europeiskt land, som invaderas av ett gäng vridna, sinnessjuka, sexualsadister.
Ingen annan heller, med förståndet i behåll. Att du, som tycker att det är ok att hundratusentals ukrainare mördas av piss-ryzzarna, inte tycker om det, det förstår jag. Samtidigt som jag skiter högaktningsfullt i det. Du är ju lika mycket värd som en...kapsyl, ungefär. Eller navelludd. Och det du tycker, tänker och känner är ju lika meningslöst att fästa sig vid som ett bajs- och urinindränkt dasspapper.
Att beslagta, konfiskera ryska tillgångar i Europeiska länder har naturligtvis absolut ingenting med desperation att göra. Sååå mycket pengar handlar det inte om, det är närmast att jämföra med växelpengar eller en "månadspeng" om vi ser till hur mycket pengar Ukraina behöver nu och efter att piss-ryzzarna åkt på däng.
Det är en symbolhandling. Om man - som piss-ryzzarna - ställer till det för sig, och vägrar betala, vägrar göra rätt för sig, tja, då ryker ju dom eventuella tillgodohavanden som fitt-ryzzarna har, på europeisk mark och i europeiska banker. Kanske även i USA.
Inte mer än rätt.