2022-12-01, 14:05
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Tycker inte heller att det är en trovärdig källa.
Alex la ju upp en riktigt slirig story i natt om hållbarheten på gräddfil. Alva var också helt väck. Dock borttagen nu.

Justa fan! Den såg jag Alex, Alva och en till tjej diskuterade ifall en möglig gräddfil gick att äta. Helt flöddrade. Riktigt illa. Maten börjar ta slut nu. Har någon Nordea konto så Alex kan få sina 20% och bjuda Alva på kolhydrater 🤣🤣🤣
Citera
2022-12-01, 14:10
Medlem
Vad är grejen med att det lägger upp videos och sen tar bort de omedelbart? Mer regel än undantag nu.
Är det nån taktik för att vara relevanta?
Citera
2022-12-01, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotANazi
Vad är grejen med att det lägger upp videos och sen tar bort de omedelbart? Mer regel än undantag nu.
Är det nån taktik för att vara relevanta?
Tror faktiskt att det är gammal hederligt benzo självförtroende och tankesättet ”pågud man ser inte på mig att jag e påtänd”
Citera
2022-12-01, 14:26
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Tror faktiskt att det är gammal hederligt benzo självförtroende och tankesättet ”pågud man ser inte på mig att jag e påtänd”
Haha wallah!

Han är väldigt intressant på så vis, aldrig sett någon som laddar upp videos eller kör så mkt live flöddrad till tusen, i många klipp kan han inte ens prata, skäms han inte? Det kanske är därför han måste forsätta direkt han vaknar
Citera
2022-12-01, 15:16
Medlem
Kickassfarsans avatar
Tycker dom borde ha en fan meet så man får träffa paret.

Fatta vad grymt att ta bilder med Alva och Alex samtidigt som vi fingerpangar, sen står Alex där och mumlar något ohörbart jaa brushan
Citera
2022-12-01, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
https://i.imgur.com/fTnJoe4.jpg Gammal bild på honom, kanske Alva som tagit hand om hans mobil också, han lär ju inte vara kapabel. De tar ju dock inte mobilerna på psyk så Alva kan uppdatera även om hon är inlagd. Är de på avgiftning i GBG-området så är de tyvärr på samma avdelning för det finns bara en på Östra eller Sahlgrenska...

Blir nog tyvärr Olanzapin och Lergigan eller nån annan tråkig kombo... en kopp kaffe och en ostmacka på det! Inte ens stesolid kommer personalen bjucka på
Nja till en början får han rätt stark medicin att trappa ner på om han kommer in i mycket dåligt skick, alltså mängder av substanser i kroppen! Jag fick fan 120 mg stess om dagen vid en vistelse för längesen! Helt rätt, telefon får man ha både på psyk och BC, så att de postar massa gamla bilder talar ju för att faktiskt minst en av dem är inlagd!
Citera
2022-12-01, 15:25
Medlem
Citat:
Finns det något som styrker att han är på psyk? Spöket är imo inte en trovärdig källa
Ja att de lägger upp gamla foton!
Citera
2022-12-01, 15:32
Medlem
Kan någon lägga upp videon där de pratar om gräddfil?
Citera
2022-12-01, 15:46
Medlem
Citat:

Ja kanske. Men går det åt helvete på benzo så ofta borde man lära sig, och ha det i tankarna, även på benzo. Alex känns rätt amatörmässig i sitt knarkande med tanke på att det är hans liv. Nu går det rykten om att han är på psyk. Han är fel kille att drogromantisera.

När Alva förstått detta är det hon som lämnar honom för då är han inte tillräckligt gata för en Soprano fru som Alvish 😁
Citera
2022-12-01, 17:45
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345
Den finns på realitysvea story på insta. Jag lyckas inte skärminspela på min telefon så kan ej posta. Tror man måste följa kontot för att se den

Inte på 2.0 iaf, men började följa det som bara heter realitysvea. Riktigt konstigt konto!

Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Nja till en början får han rätt stark medicin att trappa ner på om han kommer in i mycket dåligt skick, alltså mängder av substanser i kroppen! Jag fick fan 120 mg stess om dagen vid en vistelse för längesen! Helt rätt, telefon får man ha både på psyk och BC, så att de postar massa gamla bilder talar ju för att faktiskt minst en av dem är inlagd!

Beror på vad man har tagit, mig skulle det aldrig ge stess gpga "missbruksstämpel" i journalen, men är man på alkohol och benzo kanske de gör ett undantag? Trappa ned känns väl bara som man gör på opiater, eller har jag fel?
Citera
2022-12-01, 17:47
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotANazi
Ja kanske. Men går det åt helvete på benzo så ofta borde man lära sig, och ha det i tankarna, även på benzo. Alex känns rätt amatörmässig i sitt knarkande med tanke på att det är hans liv. Nu går det rykten om att han är på psyk. Han är fel kille att drogromantisera.

När Alva förstått detta är det hon som lämnar honom för då är han inte tillräckligt gata för en Soprano fru som Alvish 😁

Sant faktiskt, varför så amatörig? Känns inte som att han har koll på sina substanser alls!

Alva borde kunna byta ut sig till nån som bara är kriminell och inte missbrukare?
Citera
2022-12-01, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Ja att de lägger upp gamla foton!

Smart. Ärligheten Alvish försöker blåsa sina följare in i det sista alltså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto