2022-11-03, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Haha har så svårt att tänka mkt att han tjänat så pass mycket på 1 år av youtube, för Spotify betalar ca 50k per 1miljon, sen skatt och sen ska skivbolaget eller utgivaren ha sin procent 😅

Ja risken att han blåser någon är väldigt stor imo! Han har ju bott i Gävle förut så hans Gävle vänner kanske ringer in han så han kommer hit och blandar sig i pågående konflikt 😅

Jo jag tror dom kommer skriva om han torskar, men skrev att han skulle torka snart inte att han redan torskat.
Åh stackare där uppe om du bor i Gävle! Han verkar ha rätt mycket anknytning dit. Håll hårt i väskor o smycken! Själv blir jag livrädd varje gång han kommer till Malmö, att han och Alva ska stå utanför dörren en dag o baxa min lägenhet
Citera
2022-11-03, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Antar att Alva hållt honom rätt mycket under armarna förut. Det gick fort utför efter separationen.
Ja att Alex gav barnvakten sparken var jävligt dumt, säga vad man vill men han målade upp sig duktigt som sebbe staxx jr på ett år, nästintill folkkär, Aftonbladet gav han utrymme i kvälls tidningen och han dök upp på Malou och andra program, sen sparkade han barnvakten och vårdnadshavaren alva och nu har han bränt ner luftslottet. Keep it up alex alla älskar en kaosartad dokumentär med spårat slut.

Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Åh stackare där uppe om du bor i Gävle! Han verkar ha rätt mycket anknytning dit. Håll hårt i väskor o smycken! Själv blir jag livrädd varje gång han kommer till Malmö, att han och Alva ska stå utanför dörren en dag o baxa min lägenhet
Ja tyvärr jag gör ju det😂 börjar eskalera lite här med skjutningar mord knivningar kidnappningar osv allt tack vare droghandeln😅 ja han har bott i Gävle förut och han har en del vänner här! Bland annat den ena killen som hjälpte han med liket( eller jag antar dom är vänner iaf ) sen hans bröder @lex ”lillen” och Adam bor här, eller lillen bor iofs på Kumla som vanligt 😂 sen den där stjärnan Samir som åkte på kontraktsmordet i Malmö, det är väl dom jag vet om sen självklart finns det massa fanboy springis pundare😂 bilden han la upp på instagram nör han står med scorpio och några ”G’s” är tagen på Brynäs. Rätt säker att den bilden resulterade i en husis btw😅
Ja ska man gå ut i Gävle när Alex är här är det bäst att lämna värdesaker hemma😂
Citera
2022-11-03, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Ja att Alex gav barnvakten sparken var jävligt dumt, säga vad man vill men han målade upp sig duktigt som sebbe staxx jr på ett år, nästintill folkkär, Aftonbladet gav han utrymme i kvälls tidningen och han dök upp på Malou och andra program, sen sparkade han barnvakten och vårdnadshavaren alva och nu har han bränt ner luftslottet. Keep it up alex alla älskar en kaosartad dokumentär med spårat slut.

Ja tyvärr jag gör ju det😂 börjar eskalera lite här med skjutningar mord knivningar kidnappningar osv allt tack vare droghandeln😅 ja han har bott i Gävle förut och han har en del vänner här! Bland annat den ena killen som hjälpte han med liket( eller jag antar dom är vänner iaf ) sen hans bröder @lex ”lillen” och Adam bor här, eller lillen bor iofs på Kumla som vanligt 😂 sen den där stjärnan Samir som åkte på kontraktsmordet i Malmö, det är väl dom jag vet om sen självklart finns det massa fanboy springis pundare😂 bilden han la upp på instagram nör han står med scorpio och några ”G’s” är tagen på Brynäs. Rätt säker att den bilden resulterade i en husis btw😅
Ja ska man gå ut i Gävle när Alex är här är det bäst att lämna värdesaker hemma😂
Satt han inte på ngt HVB eller Sis hem eller ngt liknande där uppe, back in the days? Ungdoms anstalt va det kanske.. 1 år har jag för mig.
Usch hela hans liga är ju fan däruppe! Om han fortf har dem kvar vill säga. Möjligt han huggt dem i ryggen också!
Citera
2022-11-03, 13:16
Medlem
Haha den där psykbruden quatrossa satt på live nu på tiktok inne på psyket i göteborg. Snackade om sin ”son” med alex.
Citera
2022-11-03, 14:14
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Haha den där psykbruden quatrossa satt på live nu på tiktok inne på psyket i göteborg. Snackade om sin ”son” med alex.
Hon borde köra en collab med Ceesay, skulle bli en mad banger.

https://www.tiktok.com/@quatrossa13/video/7159614693160914181

Tjejen kan rappa
Citera
2022-11-03, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Satt han inte på ngt HVB eller Sis hem eller ngt liknande där uppe, back in the days? Ungdoms anstalt va det kanske.. 1 år har jag för mig.
Usch hela hans liga är ju fan däruppe! Om han fortf har dem kvar vill säga. Möjligt han huggt dem i ryggen också!
Vet inte alls men han utstrålar hvb/SIS väldigt mycket😂 men hans mor är tillsammans med m@lik pappan, sen vet ja inte om dom bott i Gävle först sen Sthlm eller hur det kommer sig att han varit så pass mkt i Gävle. Antar ceesay mamma och m@lik pappa bott i Gävle iaf ?
Ja han har lite folk här omkring men dom flesta sitter väl eller så är dom pundiga pundare😂
Citera
2022-11-03, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hon borde köra en collab med Ceesay, skulle bli en mad banger.

https://www.tiktok.com/@quatrossa13/video/7159614693160914181

Tjejen kan rappa

Det där var riktigt riktigt underhållande.
1.hur gammal är hon?
2.var det från psyket hon släppte dessa magiska bars?
3. Alex never stick your dick in crazy.
4. Vad fan är det som händer? 😂
5. Vilka är dessa stjärngossar? Oj menar stjärtgossar. : https://imgur.com/a/rtmEWdL
6. Är det ett dolt hot mot dig Black Ghost, eller vad tror du? Då den låg på hans insta , laddades upp för fem dagar sedan.
Citera
2022-11-03, 16:41
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87

Jisus, sitter i psykets kläder och rappar...med en kompis som joinar...på vilket sätt är hon skev? Typ drogpsykoser eller på riktigt schitzofren eller tungt manodepressiv/bordeline? Springer omkring och skriker och ramlar i city på dagarna och knegar som strippa på kvällarna...hoppas hon får hjälp. Har polisen i götet för lite att göra om dagarna eller varför är hon inte konstant omhändertagen? Folk måste ju ringa polisen om henne hela tiden när hon är i det där skicket...

En hyfsat vanlig svensson hade ju åkt in på tillnyktring direkt, men det är klart, är du helt skruvad så blundar dem.
Senast redigerad av johnthedickholmes 2022-11-03 kl. 16:49.
Citera
2022-11-03, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Jisus, sitter i psykets kläder och rappar...med en kompis som joinar...på vilket sätt är hon skev? Typ drogpsykoser eller på riktigt schitzofren eller tungt manodepressiv/bordeline? Springer omkring och skriker och ramlar i city på dagarna och knegar som strippa på kvällarna...hoppas hon får hjälp.
Måste vara nån blandning av drogmissbruk och boder/schitz mm. Saknar helt verklighetsuppfattning. Tror inte ens hon träffat Alex 😂

Men ingen som hört något från Alex? Håller han på tända av nu eller vad gör han?
Citera
2022-11-03, 17:22
Medlem
Hur mycket gangster är Alex egentligen i hiphop världen? Han verkar vara nr1 i sina texter och videos men jag tror inte han är gangster alls
Citera
2022-11-03, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinx
Hur mycket gangster är Alex egentligen i hiphop världen? Han verkar vara nr1 i sina texter och videos men jag tror inte han är gangster alls

Nr1 han boxas med alla på kåken!
Åker alltid runt med tabbe
Citera
2022-11-03, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Så sorgligt att se. En sån tjej kommer antingen råka illa ut eller skada sig själv.
Hoppas hon får hjälp.
Ja hon är väl en ”perfekt” kandidat för nån form av trafficking tyvärr, missbruksproblematik, obegåvad och känns inte som att hon har nån jätte bra kontakt med familj och vänner
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Det där var riktigt nasty, btw jag har äntligen fixat TikTok hahahahaha 😂
har du lite konton att länka?
Försökte hitta Alex men tror bara jag hittade fake konton
Alex har inget officiellt vad jag vet men Alva har tror hon heter alvihalvi och anine lägger upp sina kärleksfilmer till Alex, tror han heter typ anine eller anineofficial 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in