Citat:
Ursprungligen postat av
TigerKid2
Antar att Alva hållt honom rätt mycket under armarna förut. Det gick fort utför efter separationen.
Ja att Alex gav barnvakten sparken var jävligt dumt, säga vad man vill men han målade upp sig duktigt som sebbe staxx jr på ett år, nästintill folkkär, Aftonbladet gav han utrymme i kvälls tidningen och han dök upp på Malou och andra program, sen sparkade han barnvakten och vårdnadshavaren alva och nu har han bränt ner luftslottet. Keep it up alex alla älskar en kaosartad dokumentär med spårat slut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vemvadet
Åh stackare där uppe om du bor i Gävle! Han verkar ha rätt mycket anknytning dit. Håll hårt i väskor o smycken! Själv blir jag livrädd varje gång han kommer till Malmö, att han och Alva ska stå utanför dörren en dag o baxa min lägenhet

Ja tyvärr jag gör ju det😂 börjar eskalera lite här med skjutningar mord knivningar kidnappningar osv allt tack vare droghandeln😅 ja han har bott i Gävle förut och han har en del vänner här! Bland annat den ena killen som hjälpte han med liket( eller jag antar dom är vänner iaf ) sen hans bröder @lex ”lillen” och Adam bor här, eller lillen bor iofs på Kumla som vanligt 😂 sen den där stjärnan Samir som åkte på kontraktsmordet i Malmö, det är väl dom jag vet om sen självklart finns det massa fanboy springis pundare😂 bilden han la upp på instagram nör han står med scorpio och några ”G’s” är tagen på Brynäs. Rätt säker att den bilden resulterade i en husis btw😅
Ja ska man gå ut i Gävle när Alex är här är det bäst att lämna värdesaker hemma😂