2022-12-01, 07:03
Medlem
Crankyshake2s avatar
Ang fallet med kvinnliga gäddan. Finns de nån tråd i aktuella brottsfall? Har sökt men inte hittat
Citera
2022-12-01, 07:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Är du dum på riktigt?!

Förmodligen - från ett strikt dumpling-perspektiv. Jag tar det som en komplimang.

Citat:
De svältande barnen njuter ingen av men ingen njuter heller av barnen peddohebbo-gäddorna utnyttjar! Tvärt om så vill man bidra i båda fallen till det lidande farsoter orsakar, svält och förövare. Väldigt likt.

---såvida barnen inte ingår i en familj som trakasseras efter Dumpens uthängningar, förstås. Det finns ju vittnesmål i tråden om, att så sker.

Citat:
Bidragen går till att bekämpa de båda, jag donerar hellre till den organisation jag anser ha minst risk för korruption, Dumpen.

Du anser dig ha fullständig koll över vart de (oredovisade) donerade medlen går? Gôtt för dig, att du tycker dig ha koll på det!
Citera
2022-12-01, 08:00
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Söka hjälp hos doktor Sara? Skulle i och för sig vara skoj att få visa kuken för hela Svenska folket. Sug på den!

Kvinnan som åkta fast pga Dumpen illustrerar nog mer att desperata människor är beredda att göra vad som helst för att lösa sin situation. Är hon ju knappast unik med. Sker i fattiga länder hela tiden.

Folk säljer sina barn till pedofiler för att kunna köpa mat.

Nej är man normalt funtad så säljer man aldrig sina barn. Jag tror inte bara det krävs att man är fattig nog. Det kräver en störning i skallen också.
Man gör exakt allt annat i sin makt. Men att sälja sina barn, där går fan gränsen.
Citera
2022-12-01, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Nej är man normalt funtad så säljer man aldrig sina barn. Jag tror inte bara det krävs att man är fattig nog. Det kräver en störning i skallen också.
Man gör exakt allt annat i sin makt. Men att sälja sina barn, där går fan gränsen.

Men lilla gumman, stumpan, sötnos. Ansträng inte ditt lilla huvud på sådan här. Jag förväntar mig inga stordåd av dig...

Du tycker att mamman till barnet verkar vara normalt funtad? Man behöver inte vara professor i psykologi för att förstå att den mamman mår riktigt, riktigt dåligt.

Tur att doktor Sara kom och erbjöd sina psykologiska tjänster! Mamman var ju ingen pedofil... Hon ville sitta med för att barnet inte skulle bli skadat. Hon var desperat, skulle snart slängas ut på gatan. Hon lider säkert av omfattande självförakt, självskadebeteende och verkar över lag psykiskt trasig.

Du har fel. Människor säljer sina barn för pengar om de blir tillräckligt desperata. Det är bara för att du inte upplevt desperation på riktigt som du inte förstår det. Enklaste sättet är ju att fråga sig varför fler föräldrar säljer sina barn i fattiga länder, än rika länder?

Lågt av Dumpen att utnyttja människors desperation. Är Sara lite innovativ så kan hon säkert ordna lite flera sådana här uthängningar via sin förra umgängeskrets.
Citera
2022-12-01, 09:47
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Precis så, fattar inte hur man kan köpa denna förklaring. Förstår att man kan bli desperat om inte har pengar och inte kan få hjälp av tex soc eller anhöriga. Att man begår stöld, bedrägeri eller annan ekonomisk brottslighet, det går att förstå. Även att man i ren desperation säljer sig själv. Men att låta någon begå sexuella övergrepp på sitt/sina barn för pengar - det finns bara inte! Hellre svälter man väl ihjäl själv eller vad som helst. Blir hemlös själv och låter soc placera barnet/barnet i jourhem/familjehem. Precis vad som helst annat, men inte detta.
Senast redigerad av Vitsippan_79 2022-12-01 kl. 09:54.
Citera
2022-12-01, 09:53
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Men lilla gumman, stumpan, sötnos. Ansträng inte ditt lilla huvud på sådan här. Jag förväntar mig inga stordåd av dig...

Du tycker att mamman till barnet verkar vara normalt funtad? Man behöver inte vara professor i psykologi för att förstå att den mamman mår riktigt, riktigt dåligt.

Tur att doktor Sara kom och erbjöd sina psykologiska tjänster! Mamman var ju ingen pedofil... Hon ville sitta med för att barnet inte skulle bli skadat. Hon var desperat, skulle snart slängas ut på gatan. Hon lider säkert av omfattande självförakt, självskadebeteende och verkar över lag psykiskt trasig.

Du har fel. Människor säljer sina barn för pengar om de blir tillräckligt desperata. Det är bara för att du inte upplevt desperation på riktigt som du inte förstår det. Enklaste sättet är ju att fråga sig varför fler föräldrar säljer sina barn i fattiga länder, än rika länder?

Lågt av Dumpen att utnyttja människors desperation. Är Sara lite innovativ så kan hon säkert ordna lite flera sådana här uthängningar via sin förra umgängeskrets.
Barnet ser sin mamma som inget gör för att försöka stoppa situationen. Du tror att detta barn inte blir skadat? Fy f*n så sjukt resonemang.
Citera
2022-12-01, 10:04
Medlem
Citat:

Du måste vara en av dom mest korkade pedofiler som någonsin skrivit här på Flashback, även om du tror själv att du är smart.
"Mamman var ju ingen pedofil" hur VET DU det?? Om du har varit inne och läst på Dumpen om fallet går det att läsa
"Gillar du det eller gör du det för pengarna? Bara nyfiken.
Mamman svarar: Jag är inte dömande om man säger så, tände på det själv en gång i tiden, inte sedan jag blev mamma dock."
Sen lyckas din LILLA pedofilhjärna skriva "Hon ville sitta med för att barnet inte skulle bli skadat.".
Men du är för korkad för att fatta att barnet givetvis kommer bli skadad om det blir utnyttjad och våldtagen oavsett om mamman sitter i samma rum eller inte.
Sen fortsätter din lilla pedohjärna att spekulera om hur vida hon lider av diverse självförakt, som att det vore någon slags ursäkt för att vara en del till att förstöra sitt barns liv.
Och sen försvarar du den vidriga mammans beteende med att det kan finnas andra fattiga människor i världen som säljer sin bara och där är det ju "normalt" enligt dig.
En fiskmås har större IQ än vad du har pedo.
Citera
2022-12-01, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahapp22
Du måste vara en av dom mest korkade pedofiler som någonsin skrivit här på Flashback, även om du tror själv att du är smart.
"Mamman var ju ingen pedofil" hur VET DU det?? Om du har varit inne och läst på Dumpen om fallet går det att läsa
"Gillar du det eller gör du det för pengarna? Bara nyfiken.
Mamman svarar: Jag är inte dömande om man säger så, tände på det själv en gång i tiden, inte sedan jag blev mamma dock."
Sen lyckas din LILLA pedofilhjärna skriva "Hon ville sitta med för att barnet inte skulle bli skadat.".
Men du är för korkad för att fatta att barnet givetvis kommer bli skadad om det blir utnyttjad och våldtagen oavsett om mamman sitter i samma rum eller inte.
Sen fortsätter din lilla pedohjärna att spekulera om hur vida hon lider av diverse självförakt, som att det vore någon slags ursäkt för att vara en del till att förstöra sitt barns liv.
Och sen försvarar du den vidriga mammans beteende med att det kan finnas andra fattiga människor i världen som säljer sin bara och där är det ju "normalt" enligt dig.
En fiskmås har större IQ än vad du har pedo.
Ta inte i så du spricker...
Citera
2022-12-01, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ta inte i så du spricker...

Spricker? Är du en av dessa pedofiladvokater som sitter och försvarar varandra?
Citera
2022-12-01, 10:21
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Precis så, fattar inte hur man kan köpa denna förklaring. Förstår att man kan bli desperat om inte har pengar och inte kan få hjälp av tex soc eller anhöriga. Att man begår stöld, bedrägeri eller annan ekonomisk brottslighet, det går att förstå. Även att man i ren desperation säljer sig själv. Men att låta någon begå sexuella övergrepp på sitt/sina barn för pengar - det finns bara inte! Hellre svälter man väl ihjäl själv eller vad som helst. Blir hemlös själv och låter soc placera barnet/barnet i jourhem/familjehem. Precis vad som helst annat, men inte detta.

Exakt! Har man testat allt (förutom att sälja sina barn) och ändå står utan mat/boende, då tar man sina barn i handen och går till socialjouren. Man låter dem ge ens barn trygghet och mat tills man styrt upp sitt liv. Förhoppningsvis och troligtvis hjälper soc hela familjen utan att dela på förälder och barn. Vi har det nätet i Sverige. Och jag blir mörkrädd för dem som försvarar att mamman ens kan tänka som hon gjorde. Tvi för er!

Och vadå att mamman skulle sitta med i rummet för att barnet inte skulle skadas?! Kokar. Så fort de går in i det rummet har barnet skadats! Sadistsvinet M*kaela kommer inte få det lätt i fängelset. Eller utanför. Önskar henne allt ont. Gud vet vad sonen redan fått vara med om.
Citera
2022-12-01, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahapp22
Spricker? Är du en av dessa pedofiladvokater som sitter och försvarar varandra?
Aldrig försvarat ett övergrepp mot barn, eller någon annan. Det inkluderar de individer som dumpen hänger ut. Gäddorna, med också VD för friskola de gav sig på osv.
Vi lever i ett demokratiskt välfärdsamhälle med en rättsapparat. Ni som inte följer de reglerna utan bara vill skada och hata borde inte få delta i samhället.
Citera
2022-12-01, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Aldrig försvarat ett övergrepp mot barn, eller någon annan. Det inkluderar de individer som dumpen hänger ut. Gäddorna, med också VD för friskola de gav sig på osv.
Vi lever i ett demokratiskt välfärdsamhälle med en rättsapparat. Ni som inte följer de reglerna utan bara vill skada och hata borde inte få delta i samhället.

Ok du är en av dom som försöker tuta i folk att du inte är pedo, samtidigt som du ägnar stor tid till att kasta skit på Dumpen för att dom hänger ut pedofiler.
Gäddorna har aktivt sökt efter barn att våldta, dom har aktivt kommit till en plats för att möta upp dom barnen som dom tänker våldta. Men du lägger din tid på att förvara att dumpen hänger ut dom istället för att lägga tiden på hur i helvete är dessa människor funtade som ger sig på barn?

Vilka regler pratar ju om som "vi" inte följer?
Men pedofilerna som aktivt suttit och letat upp offer och kommit till en plats för att utföra våldtäkten, dom personerna ska "få delta i samhället"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in