Citat:
Ursprungligen postat av
odif6891
Men lilla gumman, stumpan, sötnos. Ansträng inte ditt lilla huvud på sådan här. Jag förväntar mig inga stordåd av dig...
Du tycker att mamman till barnet verkar vara normalt funtad? Man behöver inte vara professor i psykologi för att förstå att den mamman mår riktigt, riktigt dåligt.
Tur att doktor Sara kom och erbjöd sina psykologiska tjänster! Mamman var ju ingen pedofil... Hon ville sitta med för att barnet inte skulle bli skadat. Hon var desperat, skulle snart slängas ut på gatan. Hon lider säkert av omfattande självförakt, självskadebeteende och verkar över lag psykiskt trasig.
Du har fel. Människor säljer sina barn för pengar om de blir tillräckligt desperata. Det är bara för att du inte upplevt desperation på riktigt som du inte förstår det. Enklaste sättet är ju att fråga sig varför fler föräldrar säljer sina barn i fattiga länder, än rika länder?
Lågt av Dumpen att utnyttja människors desperation. Är Sara lite innovativ så kan hon säkert ordna lite flera sådana här uthängningar via sin förra umgängeskrets.
Du måste vara en av dom mest korkade pedofiler som någonsin skrivit här på Flashback, även om du tror själv att du är smart.
"Mamman var ju ingen pedofil" hur VET DU det?? Om du har varit inne och läst på Dumpen om fallet går det att läsa
"Gillar du det eller gör du det för pengarna? Bara nyfiken.
Mamman svarar: Jag är inte dömande om man säger så, tände på det själv en gång i tiden, inte sedan jag blev mamma dock."
Sen lyckas din LILLA pedofilhjärna skriva "Hon ville sitta med för att barnet inte skulle bli skadat.".
Men du är för korkad för att fatta att barnet givetvis kommer bli skadad om det blir utnyttjad och våldtagen oavsett om mamman sitter i samma rum eller inte.
Sen fortsätter din lilla pedohjärna att spekulera om hur vida hon lider av diverse självförakt, som att det vore någon slags ursäkt för att vara en del till att förstöra sitt barns liv.
Och sen försvarar du den vidriga mammans beteende med att det kan finnas andra fattiga människor i världen som säljer sin bara och där är det ju "normalt" enligt dig.
En fiskmås har större IQ än vad du har pedo.