Citat:
Det är du och vissa andra som påstår att jag är här i egenskap av akademiker, bara på grund av mitt nickname. Det är en villfarelse. Jag är här på min obetalda fritid, eftersom ämnet intresserar mig. Det är oseriöst att ni ägnar er mer åt metadebatt, ad hominem, och att diskuera debattörer, mer än att diskutera sakfrågan i tråden. Jag anar att ni har brist på argument.
Själv är jag här på min betalda fritid. Inte i form utav akademiker eftersom att jag fotfarande använder mer förfinade medel till att extrahera en njure eller två. Men, den som KONSTANT har suttit här i denna tråden och förfinat sin egen excellens är JUST du ja. Detta har du dessutom gjort utan minsta intresse till att föra diskussion med de som vänligt frågat dig efter underbyggande utav dina påståenden. Inte precis så att du inte vet om detta eftersom att du de facto är smart, men det gör dock inte att du inte är tillräckligt smart för att utnyttja varken användare här eller folk i Ukraina för din egen lusta för stimulans. Du är faktisk extremt respektlös i ditt sätt. Det KUNDE varit snyggt och lite roligt ja, men den enda förfiningen du uppvisar är den samma som när jag visar min värsta sida genom att snacka om genetiska felaktigheter och sådant. Jag gör detta bara för att det är den ENDA balansen till vansinnet sådana i din skara sprider, men du, du gör det endast för att du är sorgset besviken på din egen person och sedan dina förlorade 80 poäng har beslutat dig för att LÅTSAS vara intellektuell via ett forum på nätet.
Skillnaden mellan sådan som dig och mig är inte endast baskern, utan dessutom våra fötters trampanden. Du sitter här och skriker ut det ena adjektivet efter det andra angåenda Afrika och Ukraina, när sanningen är att dina fötter ALDRIG varit där och ännu mindre någon annanstans. Psssssssssst, det hjälper dig inte att försöka anspela på hur usla invandrare och andra är när du själv inte skulle klara en minut i diskussion med dessa. Respektlösa stackare som tror att en tripp till ICA närköp gör dig till världsvan. Ukraina ber dig ödmjukt att hålla käften eller komma på besök
Senast redigerad av OnceUponACreek 2022-11-30 kl. 21:17.
Senast redigerad av OnceUponACreek 2022-11-30 kl. 21:17.