2022-11-28, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Mossad? Vem är det?

Det begick liknande brott av ryssar i tjetjenien, Georgien, i Afrika inget hände då.

Inget kommer hända nu heller. Ingen vågar gå på Ryssland.

Du verkar inte förstå skillnaden i de länder du nämner gentemot Ukraina. Rätt eller fel, så måste du ju förstå att det självklart inte finns en själ som skulle bry sig om vad som händer i Tjetjenien. Sålänge stackarna håller sig inom sin moske så är det fullständigt ointressant för en värld att ägna kraft åt sådant. Sedan vad det gäller Afrika, vilket "Afrika", var? Angola? Sudan? eller var? Och det kan jag säga dig, att där brydde jävligt många av oss....vilket dessutom det ryska styret fick jävligt klart för sig. Resultatet blev att de som vanligt lämnade platsen som de fega as de är, samt att deras ledare höll sig undan på samma jävla fega vis på hemmaplan. Precis som mr Putina gör idag.
Georgien, well...shit happends, but not more. Du måste skilja på nödvändighet/funktion kontra resultatgivande. Tjetjenien och Georgien kunde visat sig vara tillhörande civilisationen, så hade de fått samma hjälp som Ukraina. Nu visade de sig endast vara något som ingen i den verkliga världen har någon större anledning att ödsla energi på, så...it goes as it goes.
Men vad det gäller Putin och grabbarna grus runt omkring honom, så kommer de givetvis leva med lysningar för resten utav deras liv och därav som de fega slaver de är, gömma sig bakom lite ryck på axlarna och säga - det var inte jag....samtidigt som de kommer skylla på någon annan. Men, nog skall du förstå varför inte Putin reser på möten längre. DVS riktiga möten i den civiliserade världen ja. Det kommer inte bli fler sådana resor så att säga
Citera
2022-11-28, 20:54
Medlem
Bara jag som spänt väntar på stundande offensiv från Ryssland? Många, bl.a stollen Macgregor har pratat om en offensiv så stor att den knäcker hela ukrainska nationen. "Slutet November, början december och 500 000 man" sades det. Är det 10e gången gillt nu? (:
Citera
2022-11-28, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saddam77
Ett tips till alla ukrainare är att ta värvning och bege dig till fronten. Som civil är du en prioriterad måltavla för Putler.

Ligger en sorglig sanning även i detta herr Saddam. En förbannat sorglig sanning skapad utav det fega ryss-aset
Citera
2022-11-28, 20:58
Medlem
serbisknegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnceUponACreek
Ligger en sorglig sanning även i detta herr Saddam. En förbannat sorglig sanning skapad utav det fega ryss-aset
Moskoviter, de är inte ryssar
Citera
2022-11-28, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serbiskneger
Moskoviter, de är inte ryssar
Ledsen om jag gör dig besviken nu, men under mina år i ryssland har jag inte kunnat skilja det ena misslyckandet från det andra. Dock så håller jag med dig om att man inte skall inbringa de RIKTIGA asiaterna i moskoviternas ruttna göranden. Dessa trakter förtjänar självklart att bli befriade från varbölden Ryssland.
Citera
2022-11-28, 21:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
7 månader gamla nyheter på indonesiska, relevant som fan!

Spelar väl ingen roll? Det är fortfarande Natovapen.
Citera
2022-11-28, 21:04
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saddam77
Ett tips till alla ukrainare är att ta värvning och bege dig till fronten. Som civil är du en prioriterad måltavla för Putler.

Citat:

Lutar åt att de har dödat flera civila än stridande Ukrainare tyvärr.
Citera
2022-11-28, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Ingen vågar gå på Ryssland.

Den tiden kommer aldrig tillbaka
Citera
2022-11-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea

Om vi skulle börja lägga upp bilder på ryska förluster som skedde för 7 månader sen skulle väl du tycka att vi va bakom flötet?
Vet att du är känslomässigt engagerad i Rysslands sak men du måste låta logik gå före hjärta.
Citera
2022-11-28, 21:08
Medlem
%s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Fast det var det inte heller. Det var t.o.m kyrilliska bokstäver på dem.
Citera
2022-11-28, 21:09
Medlem
serbisknegers avatar
Citat:
Ledsen om jag gör dig besviken nu, men under mina år i ryssland har jag inte kunnat skilja det ena misslyckandet från det andra. Dock så håller jag med dig om att man inte skall inbringa de RIKTIGA asiaterna i moskoviternas ruttna göranden. Dessa trakter förtjänar självklart att bli befriade från varbölden Ryssland.
Det är pack. Jag själv har inte besökt landet trots att jag borde göra det av historiska skäl (Stalingrad/ Vrazija Divizija)

Nu kommer de frysa ihjäl som min farfar gjorde.

Jag ger dem inte en tår....
Citera
2022-11-28, 21:09
Medlem
Och idag passerar vi 5000 förstörda ryska fordon(dokumenterade), totalt mer än 8000 förlorade fordon:

https://www.oryxspioenkop.com/2022/02/attack-on-europe-documenting-equipment.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in