Citat:
Ursprungligen postat av
akademikerfyllo
Vill ni att 100 % av alla som skriver i tråden blint ska stödja Ukraina och väst så har ni hamnat fel. Detta är ett diskussionsforum där olika åsikter och fakta ska brytas mot varandra. På så sätt kan läsarna bilda sig sin egen uppfattning. Västs ynkedom och brist på argument visas ju tydligt i EU:s censur av RT. Folk ska inte få bilda sig sin egen uppfattning. Är det din åsikt också?
Nej. Personligen skiter jag fullständigt i vad andra skriver här. Såklart jag finner guldkorn jag med ja, men det är från dem som i tystnad bjuder in till lite RIKTIG verklighet, I allt från musik till hur de märkte skillnaden på Hornady or gold spear dotted misfunctions under dagens motion. Utöver detta så skiter jag ju självklart fullständigt i vad herr Zelensky gör sålänge han sköter sitt arbete som sig bör, och det gör han med råge. Imponerande väl må man säga, så därav sitter jag gärna vid hans sida även om det är obetalt. Detta är ett "diskussionsforum" ja, så varför diskuterar du inte då? DU påstår detta ofta och mer därtill, men när det kommer till korta så visar det sig att du egentligen endast är här för att föra en monolog utav obekräftad regissering. Hur kommer detta sig när det är du som påstår den raka motsatsen till funktion här?
Sedan handlar det inte om att förminska eller krympa folks MÖJLIGHET till att bygga uppfattning eller finna verktyg till att förstå verkligheten nej. MEN, detta betyder såklart inte att vilsen själ som dig skall sitta och fantisera ihop saker som ENDAST passar ditt eget lilla sorgliga skäl till att ljuga för att till och med få lögnen att passa din FANTASI. Självklart måste även du förstå att det inte fungerar så i verkligheten.......även om man nu försöker sätta upp en Leninstaty i VARBERG. Anticimex är ett företag som objektivt agerar utefter nödvändighet och inte beroende på vart ifrån kackerlackan härstammar. Du försöker få detta till att vara ett felaktigt beteende, men vet du vad, det är det inte eftersom att det är en fundamental och mänsklig reaktion för att hålla sin säng fri från våldtäktande kryp.
Nästa gång kan du väl åtminstone ta det på akademiskt språk ok Nash? Och snälla, något som handlar om Ukraina också, och inte stadsparken i Varberg