2022-11-30, 20:19
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnceUponACreek
När sker detta? I april...2022?...då, som nu, som aldrig?

Ingen vet, men min kvalificerade gissning är veckor eller månader från nu. Citera mig gärna i framtiden om jag har fel.
Citera
2022-11-30, 20:21
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinmandt
Nja inte riktigt, nämner aldrig några förluster på den ryska sidan och överdriver svårigheterna för den ukrainska sidan. Det värsta av allt är att man märker hur uppspelt han blir av attacker på el- och infrastruktur, sånt som drabbar de civila.
Hans berömda tjat om Bakhmut som skulle falla när som helst i flera månader är också guld.

Det där är din högst subjektiva upplevelse. Det har jag aldrig märkt av. Han läser ju innantill även från ukrainska militära rapporter.
Citera
2022-11-30, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Vad har jag fel med? Kom med motbevis.
Ännu en gång - kräv ej utav andra vad DU INTE själv kan presentera. Självklart förstår de att du endast trollar här, men tyvärr förstår inte de som klickar detta. Sorgligt är det när en som endast ifrågasatt men inte presenterat ett endaste AKADEMISKT belägg för sitt spammande kan undvika att bli sedd som den clown han är. Du presenterar upplägg efter upplägg som innefattar Ukraina och därför har du gjort det alldeles förbannat svårt för modereringen här att agera. På den punkten får man ju ge dig en eloge....men om du åtminstone kunde bibehållt lite stil och klass i dina försök....sigh. Numera är du så uppenbar att det endast återstår en fråga - Är Lund detsamma som Lviv när det kommer till akademisk kontroll?
Citera
2022-11-30, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pusselhelvete
Ingen idé att vara saklig med de jävla rysstrollen. Försökt ignorera dem sedan 24e feb, men nu fått nog. FB måste skaffa ignorefunktion så man slipper vissa idioters inlägg...
Jag behöver inte ignorera dem jag. Jag fullföljer mitt pass med en kopp och lite kråkor på ett papper. Ju mer de skriker desto fler krumelurer blir det. Status quo
Citera
2022-11-30, 20:23
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ingen vet, men min kvalificerade gissning är veckor eller månader från nu. Citera mig gärna i framtiden om jag har fel.
Vi kan väl bara ta de 150000 ryssar som du sa skulle sättas in i Kherson. Det mesta du säger är faktiskt bara rena påhitt.
Du bara drar saker ur arslet. Hittar på helt enkelt.
Citera
2022-11-30, 20:23
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnceUponACreek
Ännu en gång - kräv ej utav andra vad DU INTE själv kan presentera. Självklart förstår de att du endast trollar här, men tyvärr förstår inte de som klickar detta. Sorgligt är det när en som endast ifrågasatt men inte presenterat ett endaste AKADEMISKT belägg för sitt spammande kan undvika att bli sedd som den clown han är. Du presenterar upplägg efter upplägg som innefattar Ukraina och därför har du gjort det alldeles förbannat svårt för modereringen här att agera. På den punkten får man ju ge dig en eloge....men om du åtminstone kunde bibehållt lite stil och klass i dina försök....sigh. Numera är du så uppenbar att det endast återstår en fråga - Är Lund detsamma som Lviv när det kommer till akademisk kontroll?

Jag har gott om belägg för mina påståenden. Jag har bland andra länkat John Mearsheim i tråden. Är inte han akademiker menar du?
Citera
2022-11-30, 20:25
Medlem
Citat:
Det där är din högst subjektiva upplevelse. Det har jag aldrig märkt av. Han läser ju innantill även från ukrainska militära rapporter.

Han är en papegoja åt ryska MoD som aldrig kan medge att Ryssland lider några som helst nederlag.
Citera
2022-11-30, 20:26
Medlem
Citat:
Har redan citerat dig eftersom att alla dina andra "kvalificerade" gissningar varit helt åt helvete uppåt väggarna fel. Så, nej, inget intresse av att vänta på din nästa dissikering utav verkligheten. Numera kan vi utan ilska eller tvivel konstatera dina kvalifikationer som inget annat än agitativ antagonism gentemot de som inte lät dig fullfölja dina 80 poäng i kontraproduktiv kontraproduktivitet.
Citera
2022-11-30, 20:27
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Vi kan väl bara ta de 150000 ryssar som du sa skulle sättas in i Kherson. Det mesta du säger är faktiskt bara rena påhitt.
Du bara drar saker ur arslet. Hittar på helt enkelt.

Att ryssarna får kraftiga förstärkningar är ju korrekt. Samtidigt har inte jag, lika lite som du, en spåkula om militärstrategiska överväganden. Krig är, precis som livet självt, en i högsta grad dynamisk, och stokastisk process.
Citera
2022-11-30, 20:28
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinmandt
Han är en papegoja åt ryska MoD som aldrig kan medge att Ryssland lider några som helst nederlag.

Har du någon källa på att Dima arbetar åt ryska försvarsdepertementet? Nej, jag tänkte väl det.
Citera
2022-11-30, 20:30
Medlem
Citat:
Jag har gott om belägg för mina påståenden. Jag har bland andra länkat John Mearsheim i tråden. Är inte han akademiker menar du?
Har du det säger du? Då är det ju lite underligt att du inte presenterar dem för oss ovetande här. Tycker du inte?
Citera
2022-11-30, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68

Nä, fyfan vilka efterblivna resonemang man får ta del av i den här tråden.

Det är bara att låta bli att ta del i akademikerfyllot sina resonemang.
-Simple as that.
Fyllot lever i en värld där varken sanning eller logiska resonemang har något värde som helst.
Det enda som händer när halva Flashback säger i mot är att galningen får mera bensin på brasan.
Om han blev ignorerat totalt i en vecka så avgår han med en stilla död. Akademikerfyllot spenderar inte sin tid här för att bli mött med tystnad men för att skapa hus i helvete, vilket han tydligen lyckas med.
Sänk honom ner i tystnadens hav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in