2022-11-30, 15:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Var fan inte vackert att se henne bli påsatt
Jag önskar att jag aldrig hade sett filmen med henne bakifrån där hon stod i doggy. Jag blev bra äcklad. Kommer inte kunna få upp den på bra länge efter att ha sett ett sånt smörpaket.
Stackars kille som behövde spänna på henne. Tänk dig in i hans trauma. Hur ska han få bort minnesbilderna.
Citera
2022-11-30, 15:03
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vart hittar man hennes porr? Jag sökte på namnet på Xhamster, men ingen träff
Titta inte på dom. Du kommer få svårt att sova och få hemska mardrömmar. Slår du upp White trash i ordboken. Då får du upp en länk till hennes video på Xhamster.
Citera
2022-11-30, 15:06
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Titta inte på dom. Du kommer få svårt att sova och få hemska mardrömmar. Slår du upp White trash i ordboken. Då får du upp en länk till hennes video på Xhamster.

Jag tittade i 2 sek. Jag vågar inte lägga mig och sova i natt. Det var nåt stort vitt fladdrade omkring i en soffa. Jag tror jag såg en WT tsunami.
Citera
2022-11-30, 15:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Utan publiceringarna och uthängningarna så skulle majoriteten av anhängarna inte tycka det var spännande att följa. Och i princip all Swish och uppmärksamhet skulle utebli. Det kan man tycka vad man vill om, men verksamheten kostar pengar och pengar måste strömma till i jämn takt.

"Ack, fröken Larsson, där har vi ägget", som Evert Taube säger i visan. Och du bekräftar det nedanom: Dumplingarna skickar Swish för underhållningen i form av uthängningar och skiter i hur det går sedan för barnen och deras familjer.

Citat:
Egentligen är det ingen skillnad på Dumpens uthängningar och på Rädda Barnens reklamfilmer där de filmar magra afrikanska barn med flugor i ögonen. Det har samma syfte. Det behövs för att få in donationer, väcka känslor och skapa debatt.

Jo, det är en himmelsvid skillnad. För det första är det nog få som njuter av att se de magra barnen, för det andra går donationerna (om än fortfarande alltför mycket försvinner i välbetalda administratörers fickor – de flesta "på fältet" är dock hårt arbetande) till barnen. I Dumpens fall går donationerna reservationslöst (och oredovisat, såvitt jag förstår) till SoP.

Citat:
Jag har själv ingenting emot hur Dumpen arbetar. Jag är en del av skaran som känner sig underhållen av all tragik varvat med lyteskomik. Jag kan bara tycka Dumpen skulle kunna vara mer ärliga bara med vad det är som triggar donationer och erkänna de behöver knäcka några ägg för att göra en omelett.

Det är snarare, rent ut sagt, så, att de "behöver knäcka några ägg för att få swish"... Det är beklagligt att du hör till dem som finner underhållning - och betalar för - lyteskomik. Du verkar ju dock inte vara helt belåten med det, vilket talar till din fördel...

Själv är jag ju mest förvånad/förfärad över, att dumplingar swishar hejdlöst utan att ställa krav och redovisningar på att deras donationer gynnar några barn. Det har ju påståtts från Dumpens sida, att de vid något tillfälle har anmält någon presumtiv "Gädda" till Polisen, men att det inte har lett till något. Det betyder i så fall, att Polisen inte har sett att Dumpens anmälan "håller". Socialtjänstlagen, par 14, kap 2 är ju annars mycket bestämd på den punkten. Se t.ex här:

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svensk-forfattningssamling/socialtjanstlag-2001453_sfs-2001-453#K14
Senast redigerad av Brooz 2022-11-30 kl. 15:34. Anledning: Ofullbordat
Citera
2022-11-30, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Det är en etablerad fackterm men inte inom det område du tror.

https://github.com/karlseguin/MongoLight

Så bokstavligt som du verkar tolka uppenbart roliga/skämtsamma uttryck, gör ju att man börjar undra om inte du också kvalar in på någon diagnos/bokstavskombination.

Eller så är du bara en präktig liten potatisgris som ska spela Gunvald för att verka häftig och professionell.
Citera
2022-11-30, 15:45
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Vad heter hon på Instagram?

swebbw92
Citera
2022-11-30, 16:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Ja, ingen hindrar dig från att försöka lagföra brottslingar. Det står dig fritt att starta en sådan verksamhet. Det skulle säkert få bra gehör också!

Tack, men jag har redan ett rekorderligt jobb, där jag visserligen inte får betalt förrän kunden är nöjd efter omsorgsfulla tester.

Detta i kontrast då till Dumpen, där dumplingarna swishar hejdlöst efter att ha fått beskåda en smaskig uthängning – utan hänsyn till det föreskrivna målet: att skydda barnen. Fy Faen, säger jag bara!

Citat:
Däremot tycker jag att alla uthängningar där det finns anhöriga minderåriga barn med i bilden ska upphöra.

Det hedrar dig! Ja, enligt min icke-dumpliska mening, alltså.
Senast redigerad av Brooz 2022-11-30 kl. 16:51. Anledning: Justering Quote
Citera
2022-11-30, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hoppas på ett klipp till snart då. Fan vad snygg Sara är där hon sitter i bilen, så jävla VACKER!!! Vilka ögon och vilket ansikte. Snygg-Sara. <3
Vilken slemmig jävla kärring
Citera
2022-11-30, 18:06
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja det gjorde det klart att det faktiskt finns mammor som gör sådant här. Säljer sin unge.

Det har varit lite svårt att föreställa sig sett till de män som alltså åkt dit efter Dumpen spelat en mamma som är villig att sälja ungen till främmande män. Hur de här männen ens kan tro på det. Men bevisat här alltså att de finns och om någon av dessa män kommit i kontakt med den här kvinnan hade det blivit övergrepp mot på en 2-åring alltså.

Om du går in på hennes facebook så ser man att hon är halvt funktionsnedsatt mentalt. Vem som helst får skaffa barn. Tyvärr.
Citera
2022-11-30, 18:08
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VILLARDSRAVN999
Jag önskar att jag aldrig hade sett filmen med henne bakifrån där hon stod i doggy. Jag blev bra äcklad. Kommer inte kunna få upp den på bra länge efter att ha sett ett sånt smörpaket.
Stackars kille som behövde spänna på henne. Tänk dig in i hans trauma. Hur ska han få bort minnesbilderna.
Stackarn, lär ju stinka friskt om den röven🤮
Citera
2022-11-30, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LAB8
Vilken slemmig jävla kärring

Ja fy fan. Men hon hade ju detta för sig själv innan hon födde pojken. Så hon använder kanske droger av något slag för att inte känna något eller så är hon helt avtrubbad av sig själv.

I såna här fall borde straffen vara strängare än de är nu i Sverige. Hon satt i häkte i fyra veckor så något har ju polisen. Tyvärr så får hon inte de femtio åren hon förtjänar att sitta.
Citera
2022-11-30, 18:24
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Om du går in på hennes facebook så ser man att hon är halvt funktionsnedsatt mentalt. Vem som helst får skaffa barn. Tyvärr.
Mycket lägre på den sociala stegen kan man inte komma än hon och hennes kille. Riktigt motbjudande båda två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in