2022-11-29, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Hon skulle kunna sälja sig själv och få ihop de där pengarna. Visst, hon är inte vacker direkt så hon skulle få ställa upp på jävligt weird grejer ett antal gånger. Men det finns de som betalar rätt bra för fucked up shit.

Att sälja sitt barn borde aldrig finnas på kartan. Då måste hon ha knarkat bort hela modersinstinkten.
Hon tycks sälja sig, om man ska döma från hennes Insta.
Citera
2022-11-30, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Jag tänker inte berätta för dig vilken diagnos han har. Jag protesterar mot att han beskrivs som utvecklingsstörd och omedveten. Han är inte utvecklingsstörd och han vet precis vad han gör.

Ja, du räknade ut det till skillnad från resten här i högen.

En liten fråga. Detta med sekretess och att inte röja personlig information om människor som ni fått er till del genom er yrkesroll, är det en lag som de flesta poliser skiter i eller är du ett undantag?
Citera
2022-11-30, 00:14
Medlem
Chablisnoirs avatar
Är det någon som hör vad den kvinnliga pedofilen säger på den videosnutt som finns på Dumpen?
Jag har spänt öronen men hör inte
Citera
2022-11-30, 00:54
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Den där jävla WT-kärringen, va inte på insta och kollade henne.. Där är något som är helt fel i huvet på henne. Äckliga bilder på hennes finniga röv och pundartatueringar. Sånt jävla skithus… Inte för att hon kan betalat mycket för dem gaddningarna, men dem pengarna kunde man kanske lagt på annat än hennes affärsplan..
vad heter skithuset på fb? Länk någon?

Vad heter hon på Instagram?
Citera
2022-11-30, 00:59
Medlem
Mr.Berits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chablisnoir
Är det någon som hör vad den kvinnliga pedofilen säger på den videosnutt som finns på Dumpen?

Vissa ord är lite svåra, men i stora drag...

Hon: Heej
Annan person: Jag lovar, jag är äkta.
Hon: Fniss, det är inget du behöver oroa dig för. Det Micke säger stämmer alltid. Jag har känt honom i flera år så det är absolut ingen fara.
Hon: Eeh berätta gärna vad det är du vill ha, så vet jag att...
Senast redigerad av Mr.Berit 2022-11-30 kl. 01:21.
Citera
2022-11-30, 01:17
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chablisnoir

Tycker att det låter som hon säger:

Hej, jag lovar, ja jag är äkta det är inget behöver du inte oroa dig för. Det Micke säger, det stämmer alltså. Har känt honom i flera år så det är ett beslut vi har tagit. Berätta gärna vad det är du vill ha så jag vet.
Citera
2022-11-30, 01:24
Medlem
Mr.Berits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Tycker att det låter som hon säger:

Hej, jag lovar, ja jag är äkta det är inget behöver du inte oroa dig för. Det Micke säger, det stämmer alltså. Har känt honom i flera år så det är ett beslut vi har tagit. Berätta gärna vad det är du vill ha så jag vet.

Du hörde sista meningen bättre än jag.

En sak man funderar på är om det är denne Micke som tipsat Dumpen om henne.
Citera
2022-11-30, 01:48
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Berit
Du hörde sista meningen bättre än jag.

En sak man funderar på är om det är denne Micke som tipsat Dumpen om henne.
Ja och du hörde första meningen bättre än jag, tyckte först hon sa att hon är gift men såg sedan att du hade skrivit äkta och det är det hon säger.

Funderade också länge på vem Micke är. Han måste väl vara en kompis till pappan eller veta vem han är (hört rykten) och vill vara säker och har sedan tipsat. Så måste det vara.
Citera
2022-11-30, 02:59
Medlem
Nosstocks avatar
Om man googlar swebbw92 så får man upp några porrsidor med ett klipp där hon knullas av någon snubbe samtidigt som hennes man står och tittar på. Typiskt cuckolding.
Jävlar i helvete vad fet hon är.. äcklig pedofilsugga.
Citera
2022-11-30, 03:12
Avslutad
Det kanske var hög tid att Dumpen blev till. Beröringsskräcken i frågan pedofili som rådde i en evighet var extremt frustrerande och svårt besvärande.
Jag ensam tog modigt fajten öppet mot hyckleriet i alla år trots att jag inte hade någonting med frågan att göra eller hade att vinna på det.
Jag såg och förstod dock det uppenbara och tålde inte fegheten jag märkte i var och varannan man. Frågan kunde inte ens diskuteras på ett vetenskapligt eller analytiskt sätt utan att alla jävla svin misstänkte mig på absolut inga grunder.
Jag förlåter inte människans fördomar för det och det sociala skådespelet folk sysslar med.

Det är hög tid att misstankar riktas mot de som är pedofiler och/eller söker efter barn. Det gällde inte bara pedofili och hebefili.
Inte en enda jävla gris vågade ens så mycket som att öppna käften eller bara så mycket som att ha en åsikt i frågan. Tvi fan för svin. Jag föddes till att hata folks feghet och jag tror jag blev misantrop pga det.
Hur kunde sådan feghet få lov att pågå i alla år?
Gällande det sista svinet i Jönköping. Jag hoppas att det inte kom som en chock för omgivningen och hans sambo.
Citera
2022-11-30, 04:24
Medlem
argaangelicas avatar
Dessa jävla mansäckel, förgripa sig på barn! Fy fan! Jönköping tar fan priset. "God man" ursäktar karlsloken med. En blir så äcklad! Han som blivit varnad innan, lärde fanskapet sig inget?
Citera
2022-11-30, 04:50
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Dessa jävla mansäckel, förgripa sig på barn! Fy fan! Jönköping tar fan priset. "God man" ursäktar karlsloken med. En blir så äcklad! Han som blivit varnad innan, lärde fanskapet sig inget?

Jaha du. Du är ju visserligen ett känt troll, men vad säger du om det senaste kvinnoäcklet som ville sälja sin tvååring för 10 000:-/våldtäkten då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in