2022-11-30, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Det mest intressanta är att du har svårt att tro att något som delas på hennes egna Twitter är fake. Genast hoppar du till konspirationsteorier för att få det att verka vettigt och gå ihop. Uppenbart fall av kognitiv dissonans, lite skrämmande faktiskt
Det mest intressanta är att DU inte har tagit del utav orginaltalet SAMT inte klarar av att förstå engelska. Det du sitter och beskyller den andra skribenten för är att han har svårt att tro på något som delas utav en OBSKYR källa från AZERBADJAN. Psssssssssst, detta visar på att den andra skribenten har både vett och fungerande hjärna. Självklart finns där ingen MÄNNISKA som skulle ta en RETWEETAD "nyhet" från Azerbadjan på allvar. Men som tur är, så gav herr Conception dig den KONTROLLERADE och RIKTIGA källan, med talet inkluderat. Där kan du kontrollera dina oförståndiga påståendenn och få dina såkallade "otvivelaktiga resonanser" uppkörda i röven.
Du verkar ha förbaskat svårt att förstå att det är fungerande människor du sitter och försöker ljuga för här. Pssssstt....det har inte fungerat, fungerade inte nu, och kommer aldrig att fungera. Det är mycket respektlöst utav dig att tro att det är ryssar och serber du sitter och diskuterar med här.
Citera
2022-11-30, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Ja utvecklingen går i en rasande fart i Ryssland. De här amerikanska vagnarna m1a1 eller vad de heter blir mer och mer akterseglade

Jag tror i många av de senaste versionerna har det varit att likna vid uppgradera snarare, Man har återanvänt skriv, lite ny elektronik och ny beteckning och prislapp

Lite som Saab gjort med jas genom åren

Que? Databrickor? Även om man vrider och vänder på ditt inlägg 42 gånger, så finns där liksom ingen......substans. Vad ville du egentligen säga? Att Saab inte har skriv på sin senaste Abrams i Ural?
Citera
2022-11-30, 12:45
Medlem
leckerleles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattendealaren
Dessa "sjuka individer" höjs just nu till skyarna av både Wagners och Rysslands ledning.

Med kunskap om ukrainas förmåga att framställa lögnpropaganda tror jag det är ganska möjligt att de tar på sig Wagner-uniformer och låtsas sitta om mumsa på en civil ukrainare. Man har visat prov på sådant tidigare i ukrainsk propaganda så varför inte göra en Ryzz-gore-video?

Säger ju ganska mycket om Ryssland och ryssar..

Hur var de nu med Gore? Tycker mig minnas ett gäng videos på Uralnegrer som kastrerar en soldat, eller ganska nyligen en video på homowagner som slår ihjäl en av sina egna med en slägga. Logga ut från Flashback nu o skriv in dig på närmsta psyk.
Citera
2022-11-30, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Det är fejk.

Här är originaltalet.

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/statement_22_7307

Det är pro-ryssarna som lagt till undertexten själva misstänker jag.

Menar du allvar? Menar du att de helt värdelösa fitt-ryzzarna i tråden sitter och matar ut en dåligt redigerad fejkvideo med Ursula von der Leyen för att ge en överdriven bild av antal mördare Ukrainare?

Menar du att piss-ryzzarna i tråden är så satans efterblivna? Att de inte förstår att de kommer att bli synade och att den typen av "redigeringar" upptäcks omedelbart?

Fast. Dom bryr sig ju inte. Det spelar ju ingen roll att dom beslås med lögn, det är på cykeln igen och till nästa lögn. Och nästa lögn. Dom tycker inte ens att det är pinsamt. Inte ens lite pinsamt. Det sitter liksom i DNA:t.

Fan vad jobbigt det måste vara att umgås med lögnaktiga ryzz-fittor. Hur får dom ens nånting gjort?

"-Nå, monterar du upp väggen på onsdag då?"
"-DA, da!"

"-Har beställningen gått igenom nu?"
"-DA, da!"

"-Kommer stridsvagnarna som utlovat till offensiven i Kharkov?"
"-DA, da!"

"-Kommer uniformerna, vapnen och ammunitionen till de nymobiliserade?"
"-DA, da!"

"-Det är väl inga problem med stridsflygplanen, de är väl nyservade allihopa?"
"-DA, da!"
Citera
2022-11-30, 12:54
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FockeWulf190d
Svårt att tro på absolut. Det verkar dessutom som ingen tror att uttalandet är helt sant, dvs att det är 100 000 ukrainska officerare som dött (tror inte ens Ukraina har i närheten av så många officerare) utan även ryssvännerna här säger soldater/militärer, eller tror du det är officerare? Och med det uppenbara felet undrar man hur rätt resten är. Men som jag skrev, mycket intressant och värt att gräva vidare i. Hur kan Ursula göra ett så felaktigt uttalande, vad baserades det på och vad menade hon egentligen? Bästa vore om EU förklarade det och inte bara klipper bort det, om det nu är det som skett.
Din sista mening håller jag absolut med dig om, om det hon sade nu inte stämmer. Gör det bara ännu mer suspekt.
Citera
2022-11-30, 13:02
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Men att beslagta tillgångar och sända dem till den internationellt eränt korumperade ukrainas regering blir ju samtidigt att bankerna blir av med kapital till en otrolgt skuldsatt mottagare.

Det innebär samtidigt att man inte kan förvänta sig att Ryssland kommer uppfylla sina skyldigheter - tex att betala ränta och amorteringar på eventuella lån.

Den absolut allvarligaste effekten av detta sparar jag till sist: Förtroendet till västerlandets banker kommer skadas något helt otroligt! Tror du kineser vill göra affärer med dessa banker så gärna i fortsättningen? Indier? Oljeländer? Osv osv En sådan åtgärd mot Ryssland skulle skada förtroendet för västerlandet i grunden i de länder som står utanför.
Nej det skulle sända signaler till andra diktaturer att inte starta krig mot suveräna grannländer.

Du måste vara rejält korkad om du tror att förtroendet för några banker skulle minska pga något som regeringar beslutar om.

Du griper efter halmstrån, mupp!
Citera
2022-11-30, 13:02
Bannlyst
Citat:
Jag antar att du syftar på mig i det där fetade.

Jag skrev ju att jag som inte är PK kör över min fru ibland och säger rent ut varför jag vill göra det och inte något sådant där lögnaktigt som att jag gör det för världsfreden.

Likadant vill jag själv min fru skall behandla mig. När vi "vill olika" vill jag veta varför hon vill som hon vill och även varför det skulle kunna gynna henne.

Ni era djävla sjuka individer tolkar det här som att jag skulle vålda henne utan samvetskval. Sitt inte här och vittna om vilken djävla rutten kvinnosyn ni själva har och dessutom dra in mig och Ryssland.

Det är ett djävla bra äktenskap jag beskriver och dessa ideal jag personligen har går förbannat bra ihop med Putins ideal som jag känner dem. Han ser även han västerlandets dekadens i kriget i Ukraina. Inte minst att Nato låter ukrainare agera kanonmat åt deras stolt värnpliktiga, frivilliga och Wagner-soldater. (Även stolt för de ryska samhällets avskum som nu får använda sin kompetens mot Nato)

Jadda, jadda, jadda.....

Och dom idealen inkluderar mord på 100 000 ukrainare och lika många ryssar?

Jävligt fina ideal du har, du!

Du "kör över" kärringen men om hon någon gång vågar sig på att ha en egen vilja, en avvikande uppfattning, så ska ni "diskutera". Och det accepterar hon? Var har du hämtat henne? Från Providenija, Ivdel eller nån annan liten piss-ryzk skithåla? Mogadishu?
Citera
2022-11-30, 13:03
Medlem
Citat:
Då ska hon inte ha denna position. Inte heller hennes talskrivare. Men självklart har du ingen aning om det du skriver ens stämmer, utan du lider av kognitiv dissonans.
Ok. Låt oss avsluta där. 100.000 officerare.....jovisst . Vartenda fänrik fick en snabb befordran i ett paket corn flakes, och gick sedan längst fram i fören tillsammans med majorerna. Alla höll de dessutom upp en stor måltavla framför sig med bullseye placerad framför kundalini. Ingen som helst anledning att betvivla detta.....nope
Citera
2022-11-30, 13:03
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Och du tror att de kommer bli hederliga människor på kuppen? Givetvis har Putin inte någon tanke på att de ska komma tillbaka med livet i behåll, det är därför de hamnar på yttersta fronten bakom trupper som skjuter dem om de försöker retirera.

Ja det är inte meningen att dessa skall komma hem igen, de skall dö i Ukraina. Skulle nog inte vara så populärt att ge en massa livsfarliga och galna människor amnesti och släppa ut dem i samhället.
Citera
2022-11-30, 13:05
Medlem
Citat:
Men att beslagta tillgångar och sända dem till den internationellt eränt korumperade ukrainas regering blir ju samtidigt att bankerna blir av med kapital till en otrolgt skuldsatt mottagare.

Det innebär samtidigt att man inte kan förvänta sig att Ryssland kommer uppfylla sina skyldigheter - tex att betala ränta och amorteringar på eventuella lån.

Den absolut allvarligaste effekten av detta sparar jag till sist: Förtroendet till västerlandets banker kommer skadas något helt otroligt! Tror du kineser vill göra affärer med dessa banker så gärna i fortsättningen? Indier? Oljeländer? Osv osv En sådan åtgärd mot Ryssland skulle skada förtroendet för västerlandet i grunden i de länder som står utanför.

Det kan väl inte undgått dig att Kina väljer exporten till västländerna långt före Ryssland. Samma gör Indien. Däremot köper dom förstås olja/gas billigt till reapris dessutom bjuder Putin på frakten. Vinstmarginalen närmast försumbar för Ryssland.
Senast redigerad av Remark 2022-11-30 kl. 13:07.
Citera
2022-11-30, 13:06
Bannlyst
Citat:
Lugn. Du får skälla på din globalistiska drottning Ursula, inte på mig!

Videon finns på hennes Twitter och du kan se att de klippt bort just den delen vid 0:11. I kommentarerna ser du den ursprungliga videon, där antalet nämns. Nu får du fråga dig själv: Varför klippte de bort just den delen? Granskar man inte sådant innan, ifall det inte stämmer, om man har en sådan position?

Citat:
Ursprungligen postat av Riddim
Jag skäller inte på dig utan påtalar bara vilket korkat (autistisk?) miffo du framstår som. Ockhams rakkniv leder mig till att hon sa fel och att det gick oupptäckt då det inte är denna typ av detaljer som är det centrala i hennes budskap.

Man bara måste ha en diagnos om man så intensivt och efterblivet klamrar sig fast vid en felsägning.

"- Men du SA att vi skulle gå på fotbollsmatchen på fredag!"
"- Jag menade lördag, det är ingen fotbollsmatch på fredag"
"- MEN DU SA ATT VI SKULLE GÅ PÅ FREDAG!"

Satan vilka spånkorgar det finns bland de piss-ryzka postarna i tråden!
Citera
2022-11-30, 13:08
Medlem
Citat:
Ursula är alltså ett rysstroll nu. Är det vad du menar? Är du komiker även i verkliga livet?

I din värld hade det varit fejk även om du satt där i salen och lyssnade på hennes tal live. Varför är det svårt för dig att tro på att det antal hon nämner stämmer? Finns det ingen sannolikhet alls enligt dig?

Sanningen finns på slagfältet där uralnegrerna får pisk så in i helvete. Titta ditåt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in