Citat:
Ursprungligen postat av
leckerlele
Du är så verklighetsfrånvänd så klockorna stannar.
NATO skickar vapen, inte trupper. Är det verkligen så svårt att inse? Sen att det finns frivilliga volontärer på plats från andra länder betyder inte att det är NATO. Du ger låg begåvning ett nytt ansikte verkligen..
Nu vet jag inte hur Wagner organiserar sina förband men det här är teoretiskt möjligt vad gäller numerär i ryska fånganstalter.
Vad skulle du personligen tänka om "frivilliga volontärer från andra länder" i ett Nato-förband visste att Wagner truppen som ryckte fram mot dem efter hård beskjutning bestod av fångar som varit fängslade för styckmord eller kannibalism. I alla fall jag skulle lägga benen på ryggen!
Skulle du vilja att din mamma skulle se en konstig film långt efter kriget på din "hjältedör? Några glada ryssar som styckar din kropp och andra som äter upp dig? Jag tror knappast hon skulle utropa: Slava Ukraiine! :-)
Ni håller på och deler oss vettiga och normala människor era futtiga och neurotiska fantasier så nu ger jag tillbaka. Det är ni som är "sjuka" - inte jag.