2022-11-30, 05:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
[...]
I ett inlägg på Instagram skriver hon dessutom ”acab” vilket - såklart - betyder att hon varit i klammeri med rättvisan förr.

Usch! Man vet ju aldrig, vad sådana kan ställa till med...
Citera
2022-11-30, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Du vet ingenting. Jag vet eftersom jag vet vem personen är.

Jag pratade med en person idag som känner David ganska väl och han är ett mongo.
Ljuger om precis ALLT och lever i en fantasivärld liksom.
Han är ett mongo enligt min vän och han hade en tjej för några år sedan som han visade bilder på till alla som ville se och när man sen såg henne på riktigt så var hon både jättetjock och skitful.
På bilderna han hade i mobilen var tjejen visst jättesöt men den bilden var manipulerad.

Så ja han är ett mongo light.
Citera
2022-11-30, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
En liten fråga. Detta med sekretess och att inte röja personlig information om människor som ni fått er till del genom er yrkesroll, är det en lag som de flesta poliser skiter i eller är du ett undantag?

Vilken sekretess tycker du han brutit mot?
Tänkte själv direkt av inläggen att här är någon som inte säger mer än den ska men ändå är tydlig. Alltså tänker på sekretessen!
Citera
2022-11-30, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meze
Vilken sekretess tycker du han brutit mot?
Tänkte själv direkt av inläggen att här är någon som inte säger mer än den ska men ändå är tydlig. Alltså tänker på sekretessen!

Att en specifik person har varit föremål för polisinsatser, att han inte kan sköta sin ekonomi och har svårt med det sociala samspelet människor emellan. Ungefär det.
Citera
2022-11-30, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Att en specifik person har varit föremål för polisinsatser, att han inte kan sköta sin ekonomi och har svårt med det sociala samspelet människor emellan. Ungefär det.
Att överhuvudtaget uttala sig om en person man varit i kontakt med i tjänst måste ju vara totalt förbjudet. OM detta nu är en polis så skämmer hen ut hela kåren.
Citera
2022-11-30, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Googla på användarnamnet som Dumpen publicerat, swebbw92, så hittar ni länkar till porrsidor där den flabbiga påskkärringen blir påtryckt i kolan. Folköl på bordet också.

Får via detta fram en potentiell bostadsort: Sotenäs.

Edit: och därifrån var det relativt lätt att hitta fullständigt namn. Öppen FB-profil med foton på sonen. Det värker i mig att någon kan ha sådana grymma tankar. Jag hoppas innerligt att barnet klarat sig undan våldtäkter och att det så förblir.
Frågan är om hon har ätit upp pengarna?
Citera
2022-11-30, 09:36
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Frågan är om hon har ätit upp pengarna?

Vilken fläskpadda 🤮
Citera
2022-11-30, 10:15
Medlem
Alltså va fan händer på dumpens facebook-sida egentligen. Den ena berättelsen värre än den andra, låter nästan som man försöker slå varandra i nån slags porrnovellbeskrivelse. Funderade nästan på om de var någon från flashback som vart inne och skrivit historian om 14 åriga tjejen som red sin 16 åriga bror i tvåan. Det hände mitt i natten men plötsligt ropade mamma och brodern försvann ut ur rummet. Tjejen kunde inte gå på en månad... jo tjena.
Citera
2022-11-30, 10:44
Medlem
haha riktigt white trash, oväntat med hennes politiska åsikter... gäddorna följer ett mönster
Senast redigerad av nightrage_roy 2022-11-30 kl. 10:47.
Citera
2022-11-30, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Alltså va fan händer på dumpens facebook-sida egentligen. Den ena berättelsen värre än den andra, låter nästan som man försöker slå varandra i nån slags porrnovellbeskrivelse. Funderade nästan på om de var någon från flashback som vart inne och skrivit historian om 14 åriga tjejen som red sin 16 åriga bror i tvåan. Det hände mitt i natten men plötsligt ropade mamma och brodern försvann ut ur rummet. Tjejen kunde inte gå på en månad... jo tjena.
Varför red hon om det var våldtäkt av brorsan?
Citera
2022-11-30, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Varför red hon om det var våldtäkt av brorsan?

Ja hon blev väckt av honom mitt i natten och han frågar om hon vill mysa, hon skriver att hon då går och stänger dörren till rummet, han ber henne ta av sig trosorna vilket hon gör, han ber henne sätta sig ovanpå honom vilket hon gör och han lirkar in den i 2an och säger åt henne att rida och hon gör de tills mamman tydligen plötsligt ropar mitt i natten, och de hela avbryts då brodern försvinner in till sitt rum. Mycket märklig historia som så otroligt många andras där. Visst de finns hemska historier som såklart stämmer också men väldigt många som låter så helt otroligt osannolikt.
Citera
2022-11-30, 11:02
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Jag pratade med en person idag som känner David ganska väl och han är ett mongo.
Ljuger om precis ALLT och lever i en fantasivärld liksom.
Han är ett mongo enligt min vän och han hade en tjej för några år sedan som han visade bilder på till alla som ville se och när man sen såg henne på riktigt så var hon både jättetjock och skitful.
På bilderna han hade i mobilen var tjejen visst jättesöt men den bilden var manipulerad.

Så ja han är ett mongo light.
Det finns inget som heter mongo light. Normalt ligger intelligensen mellan 85-115 med 100 som vanligaste poängen. Du förstår väl att det är rätt stor skillnad på 85 och 100? och att skillnaden mellan 85-115 är ännu större?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in