2022-11-29, 21:52
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Han är ett praktmongo. Punkt slut.
Nej det räcker inte för att påstå att han är efterbliven
Citera
2022-11-29, 21:52
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Han ser jäkligt tanig ut. Hon hade kunnat trycka fast honom mellan sina skinkor och klämt åt för att mosa honom som en mygga.
Men ja, i sak och ur affekt så håller jag det för sannolikt att han kan ha en betydande och otäck roll i det hela.
Hon säger att hon behöver 40 000 för att inte bli hemlös. Sälj bilen, en sådan Mercedes GL 320 CDI -2008 bör man få 150 000 för. Visst den kan vara på avbetalning men det går att lösa ändå. Vill nog läsa FUP innan jag dömer henne alldeles för hårt. Kan vara killen som tvingar henne eller manipulerar henne. Är hon under press med pengar då kan folk gå med på vad som helst. Det försvarar inte hennes beteende men det kan vara en förklaring och då är killen lika medskyldig.
Citera
2022-11-29, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
LSS-hem??
Vilket LSS-hem skulle vi bo på menar du?

Suck... Jag skämtade. Menar du att jag träffade rätt? Ni bor på samma LSS-boende?

Berätta om honom bara... Vad är han för person och varför är han så speciell?
Citera
2022-11-29, 22:02
Medlem
Citat:
Nej det räcker inte för att påstå att han är efterbliven

Jag höjer med en reflexväst och går all-in med en god man. Det räcker och blir över
Citera
2022-11-29, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Hon säger att hon behöver 40 000 för att inte bli hemlös. Sälj bilen, en sådan Mercedes GL 320 CDI -2008 bör man få 150 000 för. Visst den kan vara på avbetalning men det går att lösa ändå. Vill nog läsa FUP innan jag dömer henne alldeles för hårt. Kan vara killen som tvingar henne eller manipulerar henne. Är hon under press med pengar då kan folk gå med på vad som helst. Det försvarar inte hennes beteende men det kan vara en förklaring och då är killen lika medskyldig.
Bor i hyresrätt och har åtminstone enligt FB ett jobb som usk, har man barn har man dessutom rätt till bostadsbidrag om inkomsten är låg .
Inte säljer man sina barn för pengar i Sverige för att man har skulder på 40 000 kr
Citera
2022-11-29, 22:05
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Borde gå att undersöka närmare. Vilka är det som haft reflexväst?

Identifierade reflexvästar och övriga kretiner:

Lelle Sköj
Candyman Kent
Mannen som tappat räkningen
Cigarett-Berra
Pärmobilgäddan
Grönstrumpan
Lagan-gäddan
Törebodamassören
Darth
Haha vilken jävla gäddencyklopedia du är. Och ärligt talat kan jag litegrann avundas den där no-fucks-given-mentaliteten man måste besitta för att ledigt kunna slänga på sig ett varselplagg från Jula när man för första gången i sitt liv känner att man har en brud på kroken.
Citera
2022-11-29, 22:09
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Bor i hyresrätt och har åtminstone enligt FB ett jobb som usk, har man barn har man dessutom rätt till bostadsbidrag om inkomsten är låg .
Inte säljer man sina barn för pengar i Sverige för att man har skulder på 40 000 kr
Håller med dig får inte ihop det. Vad tror du drivkraften och motivationen är för henne att sälja sin son.
Citera
2022-11-29, 22:12
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Suck... Jag skämtade. Menar du att jag träffade rätt? Ni bor på samma LSS-boende?

Berätta om honom bara... Vad är han för person och varför är han så speciell?
Självklart brukar folk i mitt jobb bo på LSS hem, eller hur.
Du kanske borde försöka fundera på namnet jag har här.
Han är inte så speciell, det är därför jag protesterar när folk försöker låtsas att han är efterbliven.
Han är i princip normal men han grejar inte sin ekonomi och har svårt när det gäller sociala kontakter.
Han kan inte skylla på att han inte fattar.
Citera
2022-11-29, 22:14
Medlem
Sommargays avatar
Angående den här kvinnan som ligger som #169 så kallar hon sig i dumpens chattloggar "swebbw92". Så jag gräver vidare i användarnamnet och hittar det här kontot https://sv.xhamster.com/users/swebbw92 . Och tja. Tatueringarna stämmer ju perfekt.
Citera
2022-11-29, 22:14
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Självklart brukar folk i mitt jobb bo på LSS hem, eller hur.
Du kanske borde försöka fundera på namnet jag har här.
Han är inte så speciell, det är därför jag protesterar när folk försöker låtsas att han är efterbliven.
Han är i princip normal men han grejar inte sin ekonomi och har svårt när det gäller sociala kontakter.
Han kan inte skylla på att han inte fattar.
PolisPolis
Citera
2022-11-29, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Haha vilken jävla gäddencyklopedia du är. Och ärligt talat kan jag litegrann avundas den där no-fucks-given-mentaliteten man måste besitta för att ledigt kunna slänga på sig ett varselplagg från Jula när man för första gången i sitt liv känner att man har en brud på kroken.

Haha, "nu måste jag verkligen leverera mitt A-game". Mjukisbyxor - check, gummistövlar - check, och så den gamle trotjänaren reflexvästen - check. Sedan kan han se fram emot att mista sin svendom vid blotta 50 bast och han gör det på ett sätt som frambringar såväl torra fötter som låg risk trafikolyckor. Well played.
Citera
2022-11-29, 22:16
Medlem
Kongruensbojds avatar
Vem klär granen och att plockar fram en miljon tomtar i november om inte en svagbegåvad individ?

Kvinnan (?) som ämnade sälja sitt barn är väl det största trash som nånsin skådats. Allt bara skriker dekadens och dålig smak kring henne. Hur blir man så fullständigt urspårad ens?

I ett inlägg på Instagram skriver hon dessutom ”acab” vilket - såklart - betyder att hon varit i klammeri med rättvisan förr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in