Citat:
Ursprungligen postat av
Tavelramskrok
Vi vet alldeles för lite för att kunna använda oss av Ockhams rakkniv, så den får vi klara oss utan.
Så länge som åklagaren eller polisen vägrar att delge oss mer. Så blir det åtskilliga gissningar eftersom vet vi inte med säkerhet hur alltihop har gått till.
Ingen här kan alltså med säkerhet påstå att TT varit i lägenheten och om hon varit däri. Så kan ingen med säkerhet påstå att TTs hjärta stannade just där. Oavsett om det är troligt eller ej
Håller med det är väldigt tyst. Gör de flera sök efter T:s mobil och tillhörigheter eller är det så att T:s mobil, väska och andra tillhörigheter återfanns tillsammans med T på fyndplatsen? Förstår att det är förundersökningssekretess men det skulle nog lätta på hjärtat för många att få veta lite mer. Jag funderar lite på anledningen till att inga sök gjorts NOO, NVV, SV eller SVV om stadskärnan Vetlanda, det framstår som att sök fokuserats på stadskärnan, NV, NO och SOO. Sydost tar det stopp vid Gettinge, inget sök väg 785 som leder till vatten. Har det med mastuppkopplingarna att göra?
Har jag missat att pricka in sök som gjorts på fyra tårtbitar ( min tårta har åtta bitar)? Fyll gärna på om det finns info om sök jag inte fått med. På land. Tack på förhand.