Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-29, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Näae... du har inte riktig koll här...
Hon har inte lösnaglar utan gelé- eller akrylnaglar eftersom de fortfarande ser bra ut. Det enda som händer är att utväxten av nageln syns.

Okej naglar är inte min starka sida oavsett. Känns bara fånigt med målade naglar på en öde ö. Samma med hon som hade en mascara med sig som en personlig sak.
2022-11-29, 21:01
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Näae... du har inte riktig koll här...
Hon har inte lösnaglar utan gelé- eller akrylnaglar eftersom de fortfarande ser bra ut. Det enda som händer är att utväxten av nageln syns.

Det stämmer ju. Däremot så försvinner ju nagellacket och det är konstigt att lacket inte försvunnit mer
2022-11-29, 21:59
Medlem
knuugens avatar
Detta är endast en fråga & vill inte förminska eller trycka ner!

Men har Greta lite talfel?
2022-11-29, 22:11
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Det stämmer ju. Däremot så försvinner ju nagellacket och det är konstigt att lacket inte försvunnit mer

Det kan ju vara färgad akryl eller gele, då försvinner inte lacket.
Om hon däremot målat ovanpå byggda naglar så nöts lacket ner, främst på tipparna - men det flagnar aldrig som nagellack på den vanliga nageln gör.
2022-11-29, 22:20
Medlem
catos avatar
Uppenbart att det var uppgjort angående röstlösa, Bella och Sandra vill slippa rösta ut Sofia därför gjorde dom sig röstlösa, tog med sig LO och valde sen Homo för att han ska vinna röstkampen. Det innebär, hejdå Sofia, och Bella och Sandra hänger kvar en vecka till. Killarna har säkert lovat dom att få vara kvar ett tag till på LO bekostnad. Bella och Sandra måste vara Robinsons historiens sämsta deltagare som kommit så här långt.
2022-11-29, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Gråtporr har varit het grej för tv-produktioner några år nu. Nytt i denna säsong är deltagare som berättar om svåra minnen. Allt det vi ser är id-vänsterns fel.
Hatar brevavsnitten!! Ingen bryr sig!
Tror det är enkelt och vilodag för crew eller ngt sådant.

Sofias läppar är så trash. Vafan när insidan av läpparna syns så är det sjukt.
Vem fan tog sönder hennes självkänsla?
2022-11-29, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cato
Uppenbart att det var uppgjort angående röstlösa, Bella och Sandra vill slippa rösta ut Sofia därför gjorde dom sig röstlösa, tog med sig LO och valde sen Homo för att han ska vinna röstkampen. Det innebär, hejdå Sofia, och Bella och Sandra hänger kvar en vecka till. Killarna har säkert lovat dom att få vara kvar ett tag till på LO bekostnad. Bella och Sandra måste vara Robinsons historiens sämsta deltagare som kommit så här långt.
Hennes gråt idag.. Som om hon var utvecklingsstörd.
Förstå pojkvännen när dom bråkat.. Hon låter som ett barn som tappat bort sin favoritleksak.
"Åhhhbhuuuuaaaaaaåhhhhbuhhbuhhhaaaaaaåååååuhuuuuuu åha"

LO var riktigt snabb idag över första hindret...
2022-11-29, 23:45
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Det kan ju vara färgad akryl eller gele, då försvinner inte lacket.
Om hon däremot målat ovanpå byggda naglar så nöts lacket ner, främst på tipparna - men det flagnar aldrig som nagellack på den vanliga nageln gör.

Du har nog rätt
Färgad akryl
Vet inte hur många veckor de varit nu men jag kan inte gå mer än 5 veckor. O då är mina inte superlånga. De borde spricka snart
2022-11-30, 02:35
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Du har nog rätt
Färgad akryl
Vet inte hur många veckor de varit nu men jag kan inte gå mer än 5 veckor. O då är mina inte superlånga. De borde spricka snart
Nej mer troligt gelé naglar?
Akryl inte så vanligt längre.
Inte hos yngre åtminstone.
2022-11-30, 02:38
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Homayon ringde sin flickvän i Kabul såg jag

Har hon lärt sig svenska? vad jobbar hon med? så många frågor

Och svensk sambo skulle han ha också
Hur vet du att de var i Kabul?
2022-11-30, 10:46
Medlem
Citat:

Det gäller väl att inte göra ngt med händrna för att behålla färgen? Ligga och lata och låta andra jobba.
2022-11-30, 12:18
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
I vissa kretsar är det där norm. Det märkliga är att jag hittar inga personer i min bekantskapskrets, bland jobbarkompisar eller för den delen inte heller på såna här forum som tycker att det är snyggt eller begriper varför de gör så.

Det är väldigt märkligt.

Har aldrig hittat en ända kille som tycker det är snygg med fiskmun, sen är hennes en av dom mest groteskt fula jag sett. Men vill man göra sig till en skräckuggla så är det ju upp till henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in