Ska försöka beskriva mig själv och min situation så gott det går.
Jag är en kille på 36 år som aldrig haft en flickvän, haft samlag en gång och dom gånger jag blivit kysst kan jag räkna på mina fem fingrar. Jag har bara en vän som jag har kontakt med men inte direkt någon riktig vän speciellt inte efter hon fick barn för några år sedan. Jag har inga problem med att bjuda på mig själv, speciellt inte med lite alkohol i blodet. Jag kan lätt vara den som börjar att dansa först och försöka få igång resten av folket på festen, även fast jag vet själv att jag inte kan dansa. Har i övrigt ett jobb jag trivs med och en lägenhet jag trivs med. Är heller inte snål utan har inga problem med att bjuda en tjej på mat och bio en kväll. Är lite gammaldags där och tycker att det är killen som ska göra det. Däremot är jag väldigt lugn av mig vilket kanske inte tjejer gillar. Introvert alltså.
Men jag känner verkligen att det är något som saknas i livet och det är att träffa en tjej jag gillar och som gillar mig som mer än bara vän. Träffade en tjej för för tio år sedan som jag gillade och verkligen gick in för fullt på men hon ville bara vara vän, jag gjorde iallafall allt jag kunde. Jag har försökt, även med andra tjejer.
När det kommer till hur jag ser ut så är jag kort (ca 166cm vit man) och har ett babyface ansikte
(jag får visa leg varje gång jag ska köpa en trisslott t.ex och jag ser ut som en gymnasieelev när jag har T-shirt och shorts på sommaren), Min kroppsbyggnad är normal, inte för smal och inte för tjock. Har ganska schyssta kläder och köper kläder som passar mig och frågar även efter hjälp av kvinnliga butiksarbetare för att få tips ibland. Jag är nöjd med mina kläder för längden kan jag ju tyvärr inte göra något åt och det är vad som svider mest för att 9 av 10 tjejer säger att dom vill ha en lång kille.
Till min fördel bor jag i Stockholm vilket gör att det bor mycket människor här jämfört med övriga Sverige och det har även blivit att jag träffat två tjejer via internet efter att ha skrivit till hundratals så är det extremt få som har svarat, den senaste var nu flera år sedan. Efter det helt stendött även fast jag idag ändå ser bättre ut än vad jag någonsin tidigare har gjort, men då var jag faktiskt riktigt ful som ung. Nu har jag ändå mognat lite åt det bättre hållet.
Detta eviga misslyckande har fått mig att känna mig som Grinchen och jag har verkligen inget självförtroende alls längre. Jag har inte försökt på ett bra tag nu då jag tappat hoppet totalt.
Jag har även en penis mindre än dom flesta så om det väl kommer någon som gillar en kort introvert kille så måste hon även ha överseende med den. Det är så många defekter som en kvinna måste bortse ifrån för att kunna gilla mig, det känns tufft med den konkurrens som finns idag.
Men jag vill heller inte leva ensam hela livet. Jag har bott ensam i 15 år nu sedan jag flyttade hemifrån och jag vill inte att det blir 15 år till. Hur ska jag lösa detta egentligen?
Jag är en kille på 36 år som aldrig haft en flickvän, haft samlag en gång och dom gånger jag blivit kysst kan jag räkna på mina fem fingrar. Jag har bara en vän som jag har kontakt med men inte direkt någon riktig vän speciellt inte efter hon fick barn för några år sedan. Jag har inga problem med att bjuda på mig själv, speciellt inte med lite alkohol i blodet. Jag kan lätt vara den som börjar att dansa först och försöka få igång resten av folket på festen, även fast jag vet själv att jag inte kan dansa. Har i övrigt ett jobb jag trivs med och en lägenhet jag trivs med. Är heller inte snål utan har inga problem med att bjuda en tjej på mat och bio en kväll. Är lite gammaldags där och tycker att det är killen som ska göra det. Däremot är jag väldigt lugn av mig vilket kanske inte tjejer gillar. Introvert alltså.
Men jag känner verkligen att det är något som saknas i livet och det är att träffa en tjej jag gillar och som gillar mig som mer än bara vän. Träffade en tjej för för tio år sedan som jag gillade och verkligen gick in för fullt på men hon ville bara vara vän, jag gjorde iallafall allt jag kunde. Jag har försökt, även med andra tjejer.
När det kommer till hur jag ser ut så är jag kort (ca 166cm vit man) och har ett babyface ansikte
(jag får visa leg varje gång jag ska köpa en trisslott t.ex och jag ser ut som en gymnasieelev när jag har T-shirt och shorts på sommaren), Min kroppsbyggnad är normal, inte för smal och inte för tjock. Har ganska schyssta kläder och köper kläder som passar mig och frågar även efter hjälp av kvinnliga butiksarbetare för att få tips ibland. Jag är nöjd med mina kläder för längden kan jag ju tyvärr inte göra något åt och det är vad som svider mest för att 9 av 10 tjejer säger att dom vill ha en lång kille.Till min fördel bor jag i Stockholm vilket gör att det bor mycket människor här jämfört med övriga Sverige och det har även blivit att jag träffat två tjejer via internet efter att ha skrivit till hundratals så är det extremt få som har svarat, den senaste var nu flera år sedan. Efter det helt stendött även fast jag idag ändå ser bättre ut än vad jag någonsin tidigare har gjort, men då var jag faktiskt riktigt ful som ung. Nu har jag ändå mognat lite åt det bättre hållet.
Detta eviga misslyckande har fått mig att känna mig som Grinchen och jag har verkligen inget självförtroende alls längre. Jag har inte försökt på ett bra tag nu då jag tappat hoppet totalt.
Jag har även en penis mindre än dom flesta så om det väl kommer någon som gillar en kort introvert kille så måste hon även ha överseende med den. Det är så många defekter som en kvinna måste bortse ifrån för att kunna gilla mig, det känns tufft med den konkurrens som finns idag.
Men jag vill heller inte leva ensam hela livet. Jag har bott ensam i 15 år nu sedan jag flyttade hemifrån och jag vill inte att det blir 15 år till. Hur ska jag lösa detta egentligen?
Lycka till Kumpel!