2022-11-27, 22:36
  #1
Avslutad
Ska försöka beskriva mig själv och min situation så gott det går.

Jag är en kille på 36 år som aldrig haft en flickvän, haft samlag en gång och dom gånger jag blivit kysst kan jag räkna på mina fem fingrar. Jag har bara en vän som jag har kontakt med men inte direkt någon riktig vän speciellt inte efter hon fick barn för några år sedan. Jag har inga problem med att bjuda på mig själv, speciellt inte med lite alkohol i blodet. Jag kan lätt vara den som börjar att dansa först och försöka få igång resten av folket på festen, även fast jag vet själv att jag inte kan dansa. Har i övrigt ett jobb jag trivs med och en lägenhet jag trivs med. Är heller inte snål utan har inga problem med att bjuda en tjej på mat och bio en kväll. Är lite gammaldags där och tycker att det är killen som ska göra det. Däremot är jag väldigt lugn av mig vilket kanske inte tjejer gillar. Introvert alltså.

Men jag känner verkligen att det är något som saknas i livet och det är att träffa en tjej jag gillar och som gillar mig som mer än bara vän. Träffade en tjej för för tio år sedan som jag gillade och verkligen gick in för fullt på men hon ville bara vara vän, jag gjorde iallafall allt jag kunde. Jag har försökt, även med andra tjejer.

När det kommer till hur jag ser ut så är jag kort (ca 166cm vit man) och har ett babyface ansikte (jag får visa leg varje gång jag ska köpa en trisslott t.ex och jag ser ut som en gymnasieelev när jag har T-shirt och shorts på sommaren), Min kroppsbyggnad är normal, inte för smal och inte för tjock. Har ganska schyssta kläder och köper kläder som passar mig och frågar även efter hjälp av kvinnliga butiksarbetare för att få tips ibland. Jag är nöjd med mina kläder för längden kan jag ju tyvärr inte göra något åt och det är vad som svider mest för att 9 av 10 tjejer säger att dom vill ha en lång kille.

Till min fördel bor jag i Stockholm vilket gör att det bor mycket människor här jämfört med övriga Sverige och det har även blivit att jag träffat två tjejer via internet efter att ha skrivit till hundratals så är det extremt få som har svarat, den senaste var nu flera år sedan. Efter det helt stendött även fast jag idag ändå ser bättre ut än vad jag någonsin tidigare har gjort, men då var jag faktiskt riktigt ful som ung. Nu har jag ändå mognat lite åt det bättre hållet.

Detta eviga misslyckande har fått mig att känna mig som Grinchen och jag har verkligen inget självförtroende alls längre. Jag har inte försökt på ett bra tag nu då jag tappat hoppet totalt.

Jag har även en penis mindre än dom flesta så om det väl kommer någon som gillar en kort introvert kille så måste hon även ha överseende med den. Det är så många defekter som en kvinna måste bortse ifrån för att kunna gilla mig, det känns tufft med den konkurrens som finns idag.

Men jag vill heller inte leva ensam hela livet. Jag har bott ensam i 15 år nu sedan jag flyttade hemifrån och jag vill inte att det blir 15 år till. Hur ska jag lösa detta egentligen?
Citera
2022-11-27, 22:43
  #2
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Nej du har inte en massa defekter. Du söker bara på fel område. Självklart har du chans till en bra kvinna.

Men kanske inte med svenska feminazis eller egotrippade och bortskämda kvinnor. En mexikansk tjej är vad du behöver eller thailändsk eller någonting annat. Men du får själv åka dot o försöka finna kärleken. Du kan inte gå runt hemma eller på samma gator o tro att du ska finna HON där du redan har vandrat i 15 år.

Ta dig ur din bubbla.
__________________
Senast redigerad av LostinDarkness 2022-11-27 kl. 22:48.
Citera
2022-11-27, 22:45
  #3
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Ska försöka beskriva mig själv och min situation så gott det går.

Jag är en kille på 36 år som aldrig haft en flickvän, haft samlag en gång och dom gånger jag blivit kysst kan jag räkna på mina fem fingrar. Jag har bara en vän som jag har kontakt med men inte direkt någon riktig vän speciellt inte efter hon fick barn för några år sedan. Jag har inga problem med att bjuda på mig själv, speciellt inte med lite alkohol i blodet. Jag kan lätt vara den som börjar att dansa först och försöka få igång resten av folket på festen, även fast jag vet själv att jag inte kan dansa. Har i övrigt ett jobb jag trivs med och en lägenhet jag trivs med. Är heller inte snål utan har inga problem med att bjuda en tjej på mat och bio en kväll. Är lite gammaldags där och tycker att det är killen som ska göra det. Däremot är jag väldigt lugn av mig vilket kanske inte tjejer gillar. Introvert alltså.

Men jag känner verkligen att det är något som saknas i livet och det är att träffa en tjej jag gillar och som gillar mig som mer än bara vän. Träffade en tjej för för tio år sedan som jag gillade och verkligen gick in för fullt på men hon ville bara vara vän, jag gjorde iallafall allt jag kunde. Jag har försökt, även med andra tjejer.

När det kommer till hur jag ser ut så är jag kort (ca 166cm vit man) och har ett babyface ansikte (jag får visa leg varje gång jag ska köpa en trisslott t.ex och jag ser ut som en gymnasieelev när jag har T-shirt och shorts på sommaren), Min kroppsbyggnad är normal, inte för smal och inte för tjock. Har ganska schyssta kläder och köper kläder som passar mig och frågar även efter hjälp av kvinnliga butiksarbetare för att få tips ibland. Jag är nöjd med mina kläder för längden kan jag ju tyvärr inte göra något åt och det är vad som svider mest för att 9 av 10 tjejer säger att dom vill ha en lång kille.

Till min fördel bor jag i Stockholm vilket gör att det bor mycket människor här jämfört med övriga Sverige och det har även blivit att jag träffat två tjejer via internet efter att ha skrivit till hundratals så är det extremt få som har svarat, den senaste var nu flera år sedan. Efter det helt stendött även fast jag idag ändå ser bättre ut än vad jag någonsin tidigare har gjort, men då var jag faktiskt riktigt ful som ung. Nu har jag ändå mognat lite åt det bättre hållet.

Detta eviga misslyckande har fått mig att känna mig som Grinchen och jag har verkligen inget självförtroende alls längre. Jag har inte försökt på ett bra tag nu då jag tappat hoppet totalt.

Jag har även en penis mindre än dom flesta så om det väl kommer någon som gillar en kort introvert kille så måste hon även ha överseende med den. Det är så många defekter som en kvinna måste bortse ifrån för att kunna gilla mig, det känns tufft med den konkurrens som finns idag.

Men jag vill heller inte leva ensam hela livet. Jag har bott ensam i 15 år nu sedan jag flyttade hemifrån och jag vill inte att det blir 15 år till. Hur ska jag lösa detta egentligen?

Skaffa tjejkompisar. Förr eller senare kommer de vilja gifta bort dig med någon de känner. Kontaktnät är superviktigt.

Du ska ju bara fånga en kvinna så du behöver inte bry dig om hur kvinnor är. Så även om 9 av 10 inte vill ha dig så finns det alltid de som är annorlunda. Men då måste du acceptera deras icke perfekta natur med.
Citera
2022-11-27, 22:45
  #4
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Nej tror inte det
Citera
2022-11-27, 22:46
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Ska försöka beskriva mig själv och min situation så gott det går.

Jag är en kille på 36 år som aldrig haft en flickvän, haft samlag en gång och dom gånger jag blivit kysst kan jag räkna på mina fem fingrar. Jag har bara en vän som jag har kontakt med men inte direkt någon riktig vän speciellt inte efter hon fick barn för några år sedan. Jag har inga problem med att bjuda på mig själv, speciellt inte med lite alkohol i blodet. Jag kan lätt vara den som börjar att dansa först och försöka få igång resten av folket på festen, även fast jag vet själv att jag inte kan dansa. Har i övrigt ett jobb jag trivs med och en lägenhet jag trivs med. Är heller inte snål utan har inga problem med att bjuda en tjej på mat och bio en kväll. Är lite gammaldags där och tycker att det är killen som ska göra det. Däremot är jag väldigt lugn av mig vilket kanske inte tjejer gillar. Introvert alltså.

Men jag känner verkligen att det är något som saknas i livet och det är att träffa en tjej jag gillar och som gillar mig som mer än bara vän. Träffade en tjej för för tio år sedan som jag gillade och verkligen gick in för fullt på men hon ville bara vara vän, jag gjorde iallafall allt jag kunde. Jag har försökt, även med andra tjejer.

Semestra i Rumänien eller Ungern: Sprid lite deg åt flickornas håll: Sen vips har du en tiopoängare i din lgh i Sverige. Sen får du försörja henne medan hon går på SFi och sådär men det är det värt. Du lär få en snyggare tjej där än i Svea. Inte lika kinkiga med längd & lukt & utseende. Finns lösningar: lycka till!

När det kommer till hur jag ser ut så är jag kort (ca 166cm vit man) och har ett babyface ansikte (jag får visa leg varje gång jag ska köpa en trisslott t.ex och jag ser ut som en gymnasieelev när jag har T-shirt och shorts på sommaren), Min kroppsbyggnad är normal, inte för smal och inte för tjock. Har ganska schyssta kläder och köper kläder som passar mig och frågar även efter hjälp av kvinnliga butiksarbetare för att få tips ibland. Jag är nöjd med mina kläder för längden kan jag ju tyvärr inte göra något åt och det är vad som svider mest för att 9 av 10 tjejer säger att dom vill ha en lång kille.

Till min fördel bor jag i Stockholm vilket gör att det bor mycket människor här jämfört med övriga Sverige och det har även blivit att jag träffat två tjejer via internet efter att ha skrivit till hundratals så är det extremt få som har svarat, den senaste var nu flera år sedan. Efter det helt stendött även fast jag idag ändå ser bättre ut än vad jag någonsin tidigare har gjort, men då var jag faktiskt riktigt ful som ung. Nu har jag ändå mognat lite åt det bättre hållet.

Detta eviga misslyckande har fått mig att känna mig som Grinchen och jag har verkligen inget självförtroende alls längre. Jag har inte försökt på ett bra tag nu då jag tappat hoppet totalt.

Jag har även en penis mindre än dom flesta så om det väl kommer någon som gillar en kort introvert kille så måste hon även ha överseende med den. Det är så många defekter som en kvinna måste bortse ifrån för att kunna gilla mig, det känns tufft med den konkurrens som finns idag.

Men jag vill heller inte leva ensam hela livet. Jag har bott ensam i 15 år nu sedan jag flyttade hemifrån och jag vill inte att det blir 15 år till. Hur ska jag lösa detta egentligen?

Semestra I rumänien eller ungern och sprid lite deg så får du nog med ngn fining hem
Citera
2022-11-27, 22:46
  #6
Avstängd
MrSwedeGliderRunts avatar
Är ju rätt givet med de förutsättningarna att det finns bättre jaktmarker än swe. Hela asian är full av miljontals korta kvinnor i fertil ålder.. likaså stora delar av sydamerika.

Seriöst, det finns många som är 150cm i de länderna, du skulle känna dig lång..
__________________
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2022-11-27 kl. 22:50.
Citera
2022-11-27, 22:47
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Nej tror inte det

Elaking! Sjyst jobb och lgh, perfekt! Dra nu till östeuropa och leta upp en tiopoängare så är problemet löst Lycka till Kumpel!
Citera
2022-11-27, 22:48
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Är ju rätt givet med de förutsättningarna att det finns bättre jaktmarker än swe. Hela asian är full av miljontals korta kvinnor i fertil ålder.. likaså stora delar av sydamerika.

Eller hur. Kreativitet måste till i den sexuella förortsdjungeln.
Citera
2022-11-27, 22:50
  #9
Medlem
Aktivera dig lite, skaffa dig lite intressen där dina vägar korsas med kvinnor. Gå på någon kurs, matlagning, dans, ridning eller liknande. Väl där lär du dig att prata med fruntimmer utan att ragga, det är steg ett. När du känner dig bekväm med det kan du fundera på nästa steg.
Citera
2022-11-27, 22:55
  #10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Skaffa tjejkompisar. Förr eller senare kommer de vilja gifta bort dig med någon de känner. Kontaktnät är superviktigt.

Du ska ju bara fånga en kvinna så du behöver inte bry dig om hur kvinnor är. Så även om 9 av 10 inte vill ha dig så finns det alltid de som är annorlunda. Men då måste du acceptera deras icke perfekta natur med.
Det är inte bara att skaffa tjejkompisar, hur gör jag det i min ålder? Sedan dom få jag faktiskt träffar så är ju nästan alla upptagna.

Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Dra nu till östeuropa och leta upp en tiopoängare så är problemet löst
Tior från östeuropa gick väl på 90-talet? Idag har dom Instagram och raggar upp rika män från väst.
Citera
2022-11-27, 22:57
  #11
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Ska försöka beskriva mig själv och min situation så gott det går.

Jag är en kille på 36 år som aldrig haft en flickvän, haft samlag en gång och dom gånger jag blivit kysst kan jag räkna på mina fem fingrar. Jag har bara en vän som jag har kontakt med men inte direkt någon riktig vän speciellt inte efter hon fick barn för några år sedan. Jag har inga problem med att bjuda på mig själv, speciellt inte med lite alkohol i blodet. Jag kan lätt vara den som börjar att dansa först och försöka få igång resten av folket på festen, även fast jag vet själv att jag inte kan dansa. Har i övrigt ett jobb jag trivs med och en lägenhet jag trivs med. Är heller inte snål utan har inga problem med att bjuda en tjej på mat och bio en kväll. Är lite gammaldags där och tycker att det är killen som ska göra det. Däremot är jag väldigt lugn av mig vilket kanske inte tjejer gillar. Introvert alltså.

Men jag känner verkligen att det är något som saknas i livet och det är att träffa en tjej jag gillar och som gillar mig som mer än bara vän. Träffade en tjej för för tio år sedan som jag gillade och verkligen gick in för fullt på men hon ville bara vara vän, jag gjorde iallafall allt jag kunde. Jag har försökt, även med andra tjejer.

När det kommer till hur jag ser ut så är jag kort (ca 166cm vit man) och har ett babyface ansikte (jag får visa leg varje gång jag ska köpa en trisslott t.ex och jag ser ut som en gymnasieelev när jag har T-shirt och shorts på sommaren), Min kroppsbyggnad är normal, inte för smal och inte för tjock. Har ganska schyssta kläder och köper kläder som passar mig och frågar även efter hjälp av kvinnliga butiksarbetare för att få tips ibland. Jag är nöjd med mina kläder för längden kan jag ju tyvärr inte göra något åt och det är vad som svider mest för att 9 av 10 tjejer säger att dom vill ha en lång kille.

Till min fördel bor jag i Stockholm vilket gör att det bor mycket människor här jämfört med övriga Sverige och det har även blivit att jag träffat två tjejer via internet efter att ha skrivit till hundratals så är det extremt få som har svarat, den senaste var nu flera år sedan. Efter det helt stendött även fast jag idag ändå ser bättre ut än vad jag någonsin tidigare har gjort, men då var jag faktiskt riktigt ful som ung. Nu har jag ändå mognat lite åt det bättre hållet.

Detta eviga misslyckande har fått mig att känna mig som Grinchen och jag har verkligen inget självförtroende alls längre. Jag har inte försökt på ett bra tag nu då jag tappat hoppet totalt.

Jag har även en penis mindre än dom flesta så om det väl kommer någon som gillar en kort introvert kille så måste hon även ha överseende med den. Det är så många defekter som en kvinna måste bortse ifrån för att kunna gilla mig, det känns tufft med den konkurrens som finns idag.

Men jag vill heller inte leva ensam hela livet. Jag har bott ensam i 15 år nu sedan jag flyttade hemifrån och jag vill inte att det blir 15 år till. Hur ska jag lösa detta egentligen?

Känns som att det sitter mer än i din längd. Du verkar ju ha ett ganska välordnat liv med tanke på att du har en egen lägenhet och ett jobb du trivs med. Varför har du inte varit ute på dejtingmarknaden t.ex. på några år? För det var så jag tolkade det fetade stycket. Självklart kommer ingen tjej till dig om du inte själv anstränger dig. Tyvärr har jag sett på nära håll att många lever i villfarelsen att "tjejerna kommer till mig", men de kommer inte bara sådär om du inte syns någonstans för dem eller om du inte gör dig tillgänglig. Har du provat dejtingappar?

Mycket handlar om att göra den andra parten intresserad. Du säger att du sällan fått napp på internet, kan det vara något med bilderna du använder? Jag menar din längd framkommer ju inte på samma sätt på bild som i verkligheten om du nu inte skriver ut längden i någon presentation. Kan det inte vara att du använder fel bilder eller? Känns inte som att det är längden som är problemet men att du är introvert och att det syns på dina bilder.

Det finns tjejer där ute som inte har några problem med din längd så länge du har en tilldragande personlighet. Men om du tror att längden är ett problem så får du sikta in dig på kortare tjejer.
Citera
2022-11-27, 22:59
  #12
Medlem
ShotsFireds avatar
Ja det kan du. Det du behöver jobba med är självkänslan. Det är kanske lättare sagt än gjort men det är viktigt. Tjejer vill ha självsäkra män.
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Nej tror inte det
Ska du säga med traditionen att knulla getter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in