Citat:
Ursprungligen postat av
dufrianord
Jag vill inte låta taskig nu, men en längre man är viktigt för mig, jag är själv ganska kort men nog längre i högklackat. Kristen, Nordisk man som får mig att känna mig trygg, har varit mina kriterier. Det var inte så enkelt men jag tror jag kanske hittat rätt nu.
De finns någon för alla så ge inte upp. Leta inte på krogen eller dejtingappar och lycka till!
Ja jag vet att många kvinnor är besatta av längd. Precis som att killar inte gillar smällfeta tjejer.
Citat:
Ursprungligen postat av
LaCucaracha
Nu verkar det ju lite som att incels tror att tjejer bara trillar ner i knät bara för att man har utseendet med sig. Kan garantera att en VÄLDIGT liten andel män har denna fördelen, övriga 99,9% behöver jobba för att få chansen till att hitta en partner som passar.
Att bara sitta helt passiv med offerkoftan funkar inte för nån. Att skylla på ofördelaktigt utseende osv funkar inte för du menar väl inte på allvar att varenda kille du sett med flickvän ute klassas som snygg?
Om man läst dina andra trådar osv så är knappast en partner något du behöver eller för den delen kommer klara av. Du behöver gå i terapi tills att du mår bra med dig själv och det kanske är dags att ta tag i det nu innan du är 50 år och i riktigt sunkigt skick.
Jag förstår att det är få män som inte behöver göra något, men vissa kan ju iallafall ragga på tjejer och då och då få napp. Jag har aldrig fått napp, eller ja en gång för 15 år sedan typ. Sedan har jag varit deppig och knappt försökt i några år nu.
Nej det är sant när man försöker se objektivt på det att det finns en massa oattraktiva män med partner. Men jag har sådan obefintlig tro på att det kan hända mig att det känns omöjligt. Att jag sedan börjar bli till åren och varenda tjej man träffar på är upptagen gör det ju inte enklare. Jag förstår inte hur det ska gå till?
Frågan är vart jag ska gå i terapi? Jag har varit hos psykolog via vårdcentralen massvis med gånger och det har inte hjälpt.