Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Ja visst nås det nya bottennivåer dagligen med dessa, man börjar få ont om uttryck att använda om eländet!
Tror du har rätt om allt du skriver. Sjukt roligt träffsäker i finns beskrivningar också

Och det här med att de inte har några broar kvar i Sverige är nog tyvärr inte långt från sanningen.
Var det inte någon som sett att han frågat efter folk i Holland igår eller idag?
Nämen man tackar haha! Du är rätt rolig du själv också. Stulit Bonnie and Slajf av dig som du märkt kanske
För nästan exakt ett dygn sen tror jag, (kl nu 02.30)
så posta Alex på story: "Har jag något folk i Holland?"
Antingen behöver han ett snabbt jobb, eller en soffa medans han åker ner och utför ett jobb, tänker jag spontant! Tills dess verkar det vara 2mans tjack fest, mellan honom och Alva. På ny ort/by? Iaf nya bakgrunder, lite ljusare, som en hyrd stuga typ. Drar linor pekar fingrar och försöker sig på att scamma folk. Iklädda sina enda och smutsiga kläder! Märkligt att Alex kan ha gått från att han var tvungen att lämna Alva och slutade älska henne pga att hon var så skitig av sig, till att själv bli Sveriges äckligaste mest ohygieniska man själv?
Håller med om att det skulle va fett najs att få höra lite skvaller från Annie och boyzen! Säker på att det finns en del!