2022-11-26, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Bror du måste börja följa honom på insta, jag brukar kunna bjucka på en bild men denna gång var det bara texten jag skrev som fö redan är borttagen.

Jag tror han gör sig redo att maxa ut alla krediter han får för att lämna landet
Vä skulle han få krediter ifrån ?
Citera
2022-11-26, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Sjukt bra team som nyktra, han behöver verkligen henne & han vet väl det. Jag tror nog ändå på en comeback inom 6 månader, efter de gått på avgiftning & rehab!
Avgiftning och Rehab är simpelt!
Det tar flera år att bli av med ett missbruk i huvudet. Alex psyke är inte speciellt skarpt. Och han är verkligen jävligt långt ifrån att ens vilja ta sig ur! Han är fortf nyförälskad i drogerna.
Visst han kanske kan blir ren 2-3 månader. Men under den korta period kommer han aldrig lyckas ställa till rätta skiten han ställt till med, relationerna han sabbat, skuldberget han skapat. Hans anseende och heder är nere på noll. Inget man kan rätta till på rehab. Det han gjort mot människor kommer förfölja honom resten av livet, och missbruket med det. Hans grop är fööör djup helt enkelt! Och framförallt inte ett dugg redo. Vilket ändå måste va steg nr 1!

Alva däremot! Finns fortfarande hopp om att hon kan ha en ca 10 år till att leva om hon skärper till sig!
Citera
2022-11-26, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Ceesay betyder kyckling på gambianska enligt black ghost, men kollar man upp det så stämmer det ej men blev ytterligare en trådsanning 🙄

Tror det ska föreställa den här... för 33 lax...?

De har nog kanske bytt till sig droger mha kläderna snarare än att slänga, tror jag iaf.

SKARPSYNT!!! uppenbart gammal bild före förfallet!

& ang. Black ghost screenshot om Alex "återfall", känns inte troligt eftersom det mer ser ut som ett kontinuerligt bruk...
Nä återfall har han aldrig tagit. Det har varit ett non stop bruk! Gissar även på kåken så fort han fått minsta lilla chans!
Citera
2022-11-26, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
Kan du länka FBn det handlar om?
https://www.facebook.com/jan.trost.7
Citera
2022-11-26, 19:02
Medlem
Casual-Cultures avatar
Haha ni som hatar vad vill ni ärligt ska hända med Alex? Hade han inte haft någon i sitt liv då hade han ju pundat säg till döds säkert det är ju alltid stabilare att vara 2 rent ekonomiskt och för hälsan.
Vad handlar allt detta hatet om förtjänar han ingen kvinna eller vad?
Citera
2022-11-26, 19:09
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Haha ni som hatar vad vill ni ärligt ska hända med Alex? Hade han inte haft någon i sitt liv då hade han ju pundat säg till döds säkert det är ju alltid stabilare att vara 2 rent ekonomiskt och för hälsan.
Vad handlar allt detta hatet om förtjänar han ingen kvinna eller vad?
Han är en dömd kvinnoboxare, och mördare, tycker det räcker för att förtjäna hat
Citera
2022-11-26, 19:10
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Han är en dömd kvinnoboxare, och mördare, tycker det räcker för att förtjäna hat

Där ser man men kvinnor som blir kära i en kvinnoboxare och även en mördare förtjänar ju inte nån uppmärksamhet direkt dom förtjänar ju misär.
Citera
2022-11-26, 19:12
Medlem
Citat:
Där ser man men kvinnor som blir kära i en kvinnoboxare och även en mördare förtjänar ju inte nån uppmärksamhet direkt dom förtjänar ju misär.

https://www.tiktok.com/@lippo.jup/video/7108901857136774406?is_copy_url=1&is_from_webapp=v 1&item_id=7108901857136774406

Citera
2022-11-26, 19:15
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
https://www.tiktok.com/@lippo.jup/video/7108901857136774406?is_copy_url=1&is_from_webapp=v 1&item_id=7108901857136774406

Jösses hon sög säkert av han som satt bredvid henne den tjejen vill man ju inte vara kollega eller granne med som hänger med mördare jag hoppas hon aldrig får ett jobb så hon kan försörja denna mördare.
Citera
2022-11-26, 19:15
Medlem
Ni skriver som att A-nine skulle vara nåt geni hahah. Läs FUPen om gymmordet i Tuve så ser ni varför han och hans bröder fått så mycket luft o tror att de äger gbg, ska visa honom runt osv. Dom har lurat alex garanterat, men varför får ni de att se så svårt ut? han har fått sitt knark och a-nines lilla klick har fått fame av alex och alva. Bägge parterna gick back hahah
Citera
2022-11-26, 19:26
Medlem
Citat:
Jösses hon sög säkert av han som satt bredvid henne den tjejen vill man ju inte vara kollega eller granne med som hänger med mördare jag hoppas hon aldrig får ett jobb så hon kan försörja denna mördare.

Häromdagen skröt hon ju om att hon brukade blåsa skiten ur pensionärer, antar att hon går tillbaka något liknande nu när YouTube-karriären verkar skita sig.

Det borde förövrigt vara skottpengar på folk som lurar våra äldre.
Citera
2022-11-26, 19:31
Medlem
bellesbluess avatar
Alvas mamma har inte likeat hennes senaste bilder efter att hon blev ihop med Alex igen. Man kan ju hoppas att mamman satt ner foten och slutat acceptera att någon behandlar hennes dotter illa mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in