2022-11-26, 15:55
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samtsu
Detta är bland det mest idiotiska jag sett. Varför håller ni i tråden på och följ två trashiga, pinsamma, knarkande människor? Känner ni er bättre över ert liv när ni följer två pundare?
Vad gör du ens i kändisskvaller

Dont hate the player brah
Citera
2022-11-26, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Aa något gick definitivt fel när hon slidear in i alla hoodniggas dms hon kan för att fly vardagen och misären hemma. Gissar på att farsan inte gillar ceesay så mycket och morsan Anette (?) bara vill vara bra med alla och inte bråka. Resultatet blir en förvirrad Alva som ena dagen går tjackad för att sedan posta muslimstories i 24h till att nästa dag mantla gunnen och göra cripwalk med Alex beniga kycklingben o bakgrunden.
Hur fan ska detta sluta?
Hahahahaha HAHAHA hahaha alla Alvas olika skepnader hahahahaha
Citera
2022-11-26, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Det verkar ha skurit sig precis efter hans födelsedag och shoppingen han bjöds på.
De kanske bara lät honom tro en stund att han fick allt. Så som Blackghost skrev. Att de ofta gör så för att se bra ut. Sedan ångrar de köpet. Pinsamma luffare. För han verkar ju inte ha kläderna. Har gått i samma teletubbie-dräkt två veckor nu..
Alex flippade säkert ur när han blåstes. Sedan fick han fly Göteborg för han glömde vilka han försökte snylta på.

Misär. Så pinsamt att exposas såhär. Deras luftslott har ju helt rasat!
Hoppas Anine och skitungarna blåste skiten ur den stora starka Grandiosa Lord Ceesay!
Citera
2022-11-26, 16:59
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
hon har ju inte alla hästarna hemma, hon är typen som skriver brev till alla som sitter inne för att gifta sig o skaffa barn med dom

Inte bara "den typen", hon verkar ju brevat loss med flera halvkända kriminella snubbar & haft brotts-CV som dejting kriterium... inget som skriker "father wound" tydligare än det

(Alva: där har du ytterligare ett begrepp att googla på för mer insikt i känslolivet)
Citera
2022-11-26, 17:00
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samtsu
Detta är bland det mest idiotiska jag sett. Varför håller ni i tråden på och följ två trashiga, pinsamma, knarkande människor? Känner ni er bättre över ert liv när ni följer två pundare?

Hahahaha... säger den som inte bara läser tråden utan också bemödar sig om att skriva i den...
Citera
2022-11-26, 17:02
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Tror aldrig det funnits ett "team" runt honom! Han har haft exakt samma personlighet i hela sitt liv. Dvs extremt dryg att ha att göra med, totalt opålitlig oavsett vilket skick han är i! Möjligt han varit signad nån gång under kort period, men knappast haft anställda hahahahaha HAHAHA Följer man tidslinjen så syns det rätt tydligt att det va Alva som styrde upp Youtube. Han hade ngr skeva pundiga vloggar från iPhonen innan hon kom in i hans liv. Sen blev det mer ordning på grejorna. Fruktansvärt tydligt att hon hållit den grejen uppe o skött "pappers arbetet" bakom kameran. Men nu är det slut med det! Nu har hon också fått smak på livets goda!

Sjukt bra team som nyktra, han behöver verkligen henne & han vet väl det. Jag tror nog ändå på en comeback inom 6 månader, efter de gått på avgiftning & rehab!
Citera
2022-11-26, 17:09
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Enligt Annie tog han ett återfall när han fick reda på att folk kalla han chicken heart, vart kommer det ifrån? Chicken legs kan jag köpa iaf

http://www.bilddump.se/bilder/20221125224249-78.79.179.65.jpg

Ceesay betyder kyckling på gambianska enligt black ghost, men kollar man upp det så stämmer det ej men blev ytterligare en trådsanning 🙄

Citat:
Det har varit uppenbart länge om man gillar kläder, Alva köper dom fulaste jävla kopiorna att hon inte skäms.

Ex: vad fan ska det där föreställa?

https://www.instagram.com/p/Ch7OyKeodwb/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Angående vart alla fula kopior är gissar jag att dom är dumpade i närmsta tunna, kläderna är inte ens värda sin vikt i bensin att transportera till nästa soffa.

Tror det ska föreställa den här... för 33 lax...?

De har nog kanske bytt till sig droger mha kläderna snarare än att slänga, tror jag iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Vilken bild är ny och vilken är gammal??
I studion har han "nya" kläder (de han haft senaste 10 dagarna) och fade. Samma kläder och fade som på story i förrgår, när de drog ballonger, rökte crack och hustla tandborstar!
I stugan har det växt ut en bra bit!
Vem försöker dem finta??

SKARPSYNT!!! uppenbart gammal bild före förfallet!

& ang. Black ghost screenshot om Alex "återfall", känns inte troligt eftersom det mer ser ut som ett kontinuerligt bruk...
Citera
2022-11-26, 17:37
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Ceesay betyder kyckling på gambianska enligt black ghost, men kollar man upp det så stämmer det ej men blev ytterligare en trådsanning 🙄

Tror det ska föreställa den här... för 33 lax...?

De har nog kanske bytt till sig droger mha kläderna snarare än att slänga, tror jag iaf.

SKARPSYNT!!! uppenbart gammal bild före förfallet!

& ang. Black ghost screenshot om Alex "återfall", känns inte troligt eftersom det mer ser ut som ett kontinuerligt bruk...
Jag syftade på koftan, tvivlar att den fula grejen finns i standardsortimentet men om den gör det ska jag äta upp min hatt.

Fö väldigt rimligt att en arbetslös ghettobitch skulle ha en väska för 33 large, fake it til you make it eller vad är det man säger.

Nu efterfrågar chicken legs folk i Holland, dags att bli druglord eller ska han fly landet och moocha in sig på en soffa i rld?
Citera
2022-11-26, 18:24
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Jag syftade på koftan, tvivlar att den fula grejen finns i standardsortimentet men om den gör det ska jag äta upp min hatt.

Fö väldigt rimligt att en arbetslös ghettobitch skulle ha en väska för 33 large, fake it til you make it eller vad är det man säger.

Nu efterfrågar chicken legs folk i Holland, dags att bli druglord eller ska han fly landet och moocha in sig på en soffa i rld?

var gör han det? Kan du lägga upp bild?
Citera
2022-11-26, 18:26
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
var gör han det? Kan du lägga upp bild?
Bror du måste börja följa honom på insta, jag brukar kunna bjucka på en bild men denna gång var det bara texten jag skrev som fö redan är borttagen.

Jag tror han gör sig redo att maxa ut alla krediter han får för att lämna landet
Citera
2022-11-26, 18:32
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Bror du måste börja följa honom på insta, jag brukar kunna bjucka på en bild men denna gång var det bara texten jag skrev som fö redan är borttagen.

Jag tror han gör sig redo att maxa ut alla krediter han får för att lämna landet

Låter rimligt, men Amsterdam är en dyr stad att bo i som utomstående. Men grejar man en soffa någonstans är det ju mer riskfritt att missbruka där. Lite farligt bara att blåsa folk därnere om något knasar. Vimlar ju av världens bästa fighters där som inte har någon humor och han har ingen uppbackning. Vad händer när han inte kan göra rätt för sig? Förklara på dålig engelska att de får hans Boss kopior som pant så länge för allt ladd han kritat?
Senast redigerad av johnthedickholmes 2022-11-26 kl. 18:36.
Citera
2022-11-26, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
är dom? Blir inte förvånad!

tror hon dragit tjack och blivit stissig därför hon postar så mkt muslim storys 😂 för hon fick rätt mycket hat på Alex bild på sharre. Sen deras rövarliv blir förlåtet om dom ber, tror dom iaf.
ja han får sjukt mycket hat på instagram nu mera, inte bara för Mekka men för allt, folk vill inte ens ha musik från han😂

Kolla på bilden med karo så har dom glömt tabort en påse vitt pulver på sängbordet 😅
Sen om ni vill ha underhållning kan ni kolla upp Jan trost på facebook. Han sitter och skriver massa statusar om att Alex och Alva har kapat hans identitet och tagit lån och tagit över hans revolut och hans Sparbanken konto osv. Dock yrar han om någon maskin som tar vävnadsprover som Alex har så det är nog nån psykos men kul ändå 😅
Han har skrivit på instagram till Alex också, sen sist bilden skrev han ”oj fel Alex ceesay” så tror Alex hittat han 🤔

Kan du länka FBn det handlar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in