2022-11-26, 18:36
Medlem
BeachBobs avatar
[quote=adina|82547715]
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Som sagt... finns inte en enda rättighet för andra än barn?[
Bara om personen som söker kontakt med barn för sex har konstaterad utvecklingsstörning och mentalt ligger på max 14 år
Om man får skoja till det lite i all bedrövelse. Då tycker jag de flesta gäddor verkar ligga på en 10 årings nivå när det gäller den intellektuella nivån. Otroligt lättlurade och godtrogna. Dessutom får man intrycket att dom fullständigt saknar verklighetsförankring. Var en gädda som skickade en bild på snorren och frågade sen mamman vad den lilla flickan på sex år tyckte om hans snorre. Om mamma då hade svarat att flickan älskar den och vill att du stoppar in den i hennes rumpa. Då hade gäddan garanterat trott på det. Så jävla korkade får man intrycket att alla gäddorna är.
Citera
2022-11-26, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Har vi verkligen inga ledtrådar på Dramagäddan? Någon var honom på spåren på instagram men det kontot är borta nu.

Kallar sig Sevenius och Sevtier. Även Seven. Skrev att han fyllde 32 år i förrgår och hade då 13 dagar på Kik. Hans konto sevenius på Kamrat är reggat den 31 oktober. Om Kik-kontot är reggat ungefär samtidigt borde han alltså ha fyllt år den 11-ish november.

Sevtier är även ett anagram för Sievert, som är både ett för- och efternamn.

Jag har spanat lite på Ratsit men ännu resultatlöst.

Någon som lyckats bättre? Jag tycker inte han ser speciellt svensk ut.
Skriver han sin verkliga ålder? Kanske dag, men ålder...

Tänka jättebrett, Seventier var trupper i senromerska riket under kejsare Constantin.

Det har funnits Twitch, Reddit och YouTube-konto med samma namn. Alla nyligen raderade.
Citera
2022-11-26, 18:42
Medlem
-Jenna-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Kan börja med att läsa dina egna inlägg typ ett år bak i tiden så hittar du 90% fast upprepat väääldigt många gånger. Fortsätt sen med resten av peddohebo-gäddlingarna.
Jag har inte varit medlem på Flashback i ett år så det kan nog bli svårt.

Vilket inlägg menar du att jag borde läsa som jag har skrivit? Du menar de där jag kommer med argument medan ni andra kallar mig för lögnare?

Jaha, de inläggen.
Citera
2022-11-26, 18:45
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Skriver han sin verkliga ålder? Kanske dag, men ålder...

Tänka jättebrett, Seventier var trupper i senromerska riket under kejsare Constantin.

Det har funnits Twitch, Reddit och YouTube-konto med samma namn. Alla nyligen raderade.
Bra tänkt och spånat.
Citera
2022-11-26, 18:56
Avslutad
[quote=adina|82547715]
Citat:
Bara om personen som söker kontakt med barn för sex har konstaterad utvecklingsstörning och mentalt ligger på max 14 år

Vem "konstaterar" det?
Citera
2022-11-26, 18:58
Medlem
radiolukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Har vi verkligen inga ledtrådar på Dramagäddan? Någon var honom på spåren på instagram men det kontot är borta nu.

Kallar sig Sevenius och Sevtier. Även Seven. Skrev att han fyllde 32 år i förrgår och hade då 13 dagar på Kik. Hans konto sevenius på Kamrat är reggat den 31 oktober. Om Kik-kontot är reggat ungefär samtidigt borde han alltså ha fyllt år den 11-ish november.

Sevtier är även ett anagram för Sievert, som är både ett för- och efternamn.

Jag har spanat lite på Ratsit men ännu resultatlöst.

Någon som lyckats bättre? Jag tycker inte han ser speciellt svensk ut.
På kik skrev han
"Du vet att jag fyllde i förrgår
Eller ja, den 7e"

Sen senare i konversationen att hans namn är långt och krångligt och att Sevenius har att göra med hans mellannamn som jag tolkar det.
Citera
2022-11-26, 19:42
Medlem
-Jenna-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radioluke
På kik skrev han
"Du vet att jag fyllde i förrgår
Eller ja, den 7e"

Sen senare i konversationen att hans namn är långt och krångligt och att Sevenius har att göra med hans mellannamn som jag tolkar det.
Ja, han ser ju inte svensk ut.

Någonting säger mig att han är bulgar eller möjligen ungersk. Och de har rätt märkliga namn där borta.
Citera
2022-11-26, 20:02
Medlem
Citat:
Barn kommer först.
Fiktiva barn...
Citera
2022-11-26, 20:03
Medlem
[quote=adina|82547715]
Citat:
Sund inställning. Lär du ut den till andra unga i din omgivning?
Citera
2022-11-26, 20:17
Medlem
Hm... en och annan röst som faktiskt är kritisk till gottande. Men Sara håller stilen.

https://www.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/872596134094138/?sfnsn=mo&ref=share
Citera
2022-11-26, 20:26
Medlem
[quote=Ovetade Sund inställning. Lär du ut den till andra unga i din omgivning?[/QUOTE]
Svarar du ofta dig själv?
Citera
2022-11-26, 20:29
Medlem
Citat:
Svarar du ofta dig själv?
Blev något fel med citaten där. Du hade svårt att uppfatta vad jag menade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in