2022-11-26, 15:09
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kklleekkllee
Jag har sedan Annikas man begick självmord haft en magkänsla att Annika är psykopat.
Igår blev hon (enligt egen utsago) attackerad av en "trollfabrik" pga. något uttalande, som politiker alltid blir när de gör uttalanden eller kommenterar saker i sociala medier, och i dag vände hon det till att det var en Svd-journalists fel:
Jag hade igår en diskussion med @peterwennblad om kärnkraft
Jag vaknade i morse, Hela trollfabriken aktiv. Mängder av anonyma konton med 0 eller 1 följare. Otidigheter, bag in box kommentarer, du är korkad, borde färga hår 🙄etc. Till er därute,låt inte dessa tysta er.
Aftonbladet-trollet Lindberg hakade direkt på drevet:
Tyvärr är ju detta vad @SvD gör med alla debatter numera.

Strunta i dem @strandhall
Peter Wennblad ställer sig frågande till händelseutvecklingen:
Vad har jag med detta att göra? Strandhäll svarade på ett inlägg av mig. Jag replikerade. Det var det hela.
Det sätt denna politiker går in i en offer-roll och vänder något som hon själv drabbas av mot en helt oskyldig journalist måste vara i särklass tydligaste exempel på psykopatiska tendenser.

Jag har sagt detta förr att Annika Strandhäll ger mig psykopat-vibbar.

Hon har också såkallad "sanpaku eyes" https://en.wikipedia.org/wiki/Sanpaku

Citat:
According to Chinese/Japanese medical [3] face reading, when the white part of the eye, known as the sclera, is visible beneath the iris, it represents physical imbalance in the body and is claimed to be present in alcoholics, drug addicts, and people who over-consume sugar or grain.[4] Conversely, when the upper sclera is visible it is said to be an indication of mental imbalance in people such as psychotics, murderers, and anyone rageful. In either condition, it is believed that these people attract accidents and violence.

https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/002/472/091/add.jpg

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/annika-strandhall-om-klimataktivisternas-stamningshot
Citera
2022-11-26, 15:14
Medlem
kreftiss avatar
Ja hon är psykopat och problemet för psykopater som tar sig så långt i karriären är att de har allas ögon på sig hela tiden så då tvingas hon hålla igen i offentligheten och då går det ut över hennes privata sfär: ingen chock att hennes man checkade ut från detta liv.

När en psykopat beter sig på det här sättet helt öppet så betyder det bara att hon känner sig trygg med att kunna göra det, hon har tillräckligt med backup om någon i egna ledet skulle opponera sig mot henne. Svårt att svara på om det är hållhakar på andra som någon skrev om snask eller vad som ger henne tryggheten, det kanske är så att hon fortfarande lever som undantag och immun mot kritik pga. hon är "stackaren" vars man svek henne?

Psykopater måste hela tiden känna att de har makt över andra, så nu när mannen i hemmet är ur vägen så intensifieras det behovet och går ut över journalister och politiker.
Citera
2022-11-26, 15:30
Medlem
Jag har också alltid haft onda aningar om henne.
Citera
2022-11-26, 15:39
Medlem
Rendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
Jag har sagt detta förr att Annika Strandhäll ger mig psykopat-vibbar.

Hon har också såkallad "sanpaku eyes" https://en.wikipedia.org/wiki/Sanpaku

https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/002/472/091/add.jpg

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/annika-strandhall-om-klimataktivisternas-stamningshot

Ja man kanske kan se ett mönster att psykopater har intensiv stirrande blick, som Annika Reinfeldt eller Henko, men jag tror man lurar sig själv lite om man tror att det är det ultimata lackmustestet. Det finns psykopater som har helt normala ögon och det finns normala människor som har intensiv blick som de på bilderna du länkade till.

Men visst det kan vara en första indikator på att det är en psykopat och sedan kan man titta närmare på vad de gör om dagarna för att bli mer säker på saken och fastställa om personen verkligen är en psykopat eller inte. Om personen med intensiv blick brukar med olika fula metoder lika intensivt ge sig på andra utvalda måltavlor så kan man nog anta att det är en psykopat.

Strandhäll upplever jag som en psykopat bara genom att ta del av hur hon är på twitter och det utan att ta hänsyn till hennes ögon. I kombination med hennes stirrande blick är jag 100% säker på att hon är psykopat (eller en annan kombination av skit som gör att det inte är någon skillnad på vad hon är och en psykopat).
Citera
2022-11-26, 15:43
Medlem
DonaldBidens avatar
Med mina superpsykiatriska förmågor kan jag enkelt slå fast att Annika Strandhäll är superpsykopat.

Frågor på det?
Citera
2022-11-26, 16:03
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rendahl
Ja man kanske kan se ett mönster att psykopater har intensiv stirrande blick, som Annika Reinfeldt eller Henko, men jag tror man lurar sig själv lite om man tror att det är det ultimata lackmustestet. Det finns psykopater som har helt normala ögon och det finns normala människor som har intensiv blick som de på bilderna du länkade till.

Men visst det kan vara en första indikator på att det är en psykopat och sedan kan man titta närmare på vad de gör om dagarna för att bli mer säker på saken och fastställa om personen verkligen är en psykopat eller inte. Om personen med intensiv blick brukar med olika fula metoder lika intensivt ge sig på andra utvalda måltavlor så kan man nog anta att det är en psykopat.

Strandhäll upplever jag som en psykopat bara genom att ta del av hur hon är på twitter och det utan att ta hänsyn till hennes ögon. I kombination med hennes stirrande blick är jag 100% säker på att hon är psykopat (eller en annan kombination av skit som gör att det inte är någon skillnad på vad hon är och en psykopat).

Jo precis. Mycket i hennes beteende ger också dessa vibbar. Att hennes ex-make snattade i en affär och tog livet av sig är väldigt suspekt
Citera
2022-11-26, 16:37
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Psykopat vet jag inte, men ingen skön person skulle använda ordet Trollfabrik, ett så töntigt ord kan bara en oskön människa använda icke-ironiskt. Så åtminstone kan man säga det om Annika, att hon är en oskön person som minimum. Om hon också är psykopat låter jag vara osagt.
Senast redigerad av TupolevTu-144 2022-11-26 kl. 16:57.
Citera
2022-11-26, 17:10
Medlem
Sqrbankens avatar
Kansliludret är en super-psykopat precis som de flesta i de genomkorrumperade, skamlösa sossesvinens startelva år 2022. Håll kort, håll avstånd. Alltid. Klinisk ondska rakt igenom.
Citera
2022-11-26, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Psykopat vet jag inte, men ingen skön person skulle använda ordet Trollfabrik, ett så töntigt ord kan bara en oskön människa använda icke-ironiskt. Så åtminstone kan man säga det om Annika, att hon är en oskön person som minimum. Om hon också är psykopat låter jag vara osagt.

Vad svamlar du om? Det är inte ordvalet som har betydelse. Det är hela sammanhanget.

Tänk att som politiker, en person utvald av folket, bemötas av kritiska kommentarer. Vad göra? Jo, man buntar ihop all kritik som en vagt sammansatt grupp som ingen kan eller orkar överblicka. Kallar det trollfabrik eller vad som helst, utmålar sig själv som ett offer och i samma veva anklagar någon som man för tillfället är lite oöverens med för all denna kritik?

Det är psykopatiskt. En normal människa "råkar" inte bara göra så där utan betänkligheter. Det är inte ett normalt beteende, då är man traumatiserad eller på något sätt inte frisk i huvudet. Man är inte bara oskön.
Citera
2022-11-26, 17:27
Medlem
Strandhäll lider av låg intelligens och en stor portion paranoia.
Citera
2022-11-26, 17:39
Medlem
BRASKAMINSKIs avatar
När man följt vad hon skrivit på twitter genom åren; uppfattar medvetet fel, hånar, spelar offer och är jävligt dumdryg så kan man bara konstatera att hon förtjänar verkligen allt ont som kan hända.

Hon är djävulskt vidrig, och det kan man vara när man tillhör gräddan av regimen.
Citera
2022-11-26, 17:47
Medlem
Hamleyss avatar
Extra intressant är det när Strandhäll frågar journalisten om han läst på?
Strandhäll själv visste inte hur många reaktorer Sverige hade i drift.
Typiskt sånt som en miljö- och klimatminister borde ha läst på om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in