2022-07-11, 04:18
Medlem
Vaclav-Korunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptensvartpiller
Jag gissar, utan att ha några som helst belägg för det, att Annika Strandhäll är den bästa kuksugerskan i hela riksdagen. Nyamko Sabuni har ju gigantiska negerläppar, men hon är så jävla stel och gnällig att jag tror hon är en sådan som vägrar att suga på kuken av ren princip. Annie Lööf har nog hört talas om fellatio, men det har aldrig fallit henne in att pröva. Ebba Busch tror jag bits. Förmodligen ofrivilligt.

Bah Kunke är ju inte kvar, men jag tror inte att hon är den bästa kuksugerskan som passerat genom riksdagen. Kom ihåg att hon är uppvuxen i underhållningsbranschen. Jag tror att hon är expert på kuksugande, men det känns alldeles för opersonligt, mekaniskt, proffsigt att få veken avsugen av henne. Hon stönar säkert som en porrstjärna när hon gör det, också. Hon suger kuk för att hon varit tvingad. Nej, usch, blotta tanken. Strandhäll, å andra sidan, tror jag suger kuk för att hon helt enkelt inte kan hejda sig. Ser hon en kuk så börjar det rinna dregel som på Pavlovs hundar.

Detta var mina fria fantasier denna sommarafton i nådens år 2022.

Vad tror du om Magdalena?
Citera
2022-07-11, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaclav-Korunka
Vad tror du om Magdalena?
Jag tror att hon är en sån som hade mycket skoj i sin ungdom, titta bara på den här bilden. Hon har kvar busigheten i blicken!

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fresources.mynewsdesk.com%2Fimage%2 Fupload%2Fc_limit%2Cdpr_auto%2Cf_auto%2Ch_700%2Cq_ auto%2Cw_auto%2Ffasazmm56ydo8skueuzl.jpg&f=1&nofb= 1

Men jag tror att åren har tagit ut sin rätt och nuförtiden är hon less på kukar och vill inte ha dem viftande i ansiktet. Inget ont menat, jag hade nog känt likadant om jag var kvinna i den åldern. Tag bort den där jävla dolmen, så jävla spännande är det inte att gång på gång snutta på en köttklubba tills sälhannen i sängen slutat bröla.
Citera
2022-07-13, 03:47
Medlem
Vaclav-Korunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptensvartpiller
Jag tror att hon är en sån som hade mycket skoj i sin ungdom, titta bara på den här bilden. Hon har kvar busigheten i blicken!

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fresources.mynewsdesk.com%2Fimage%2 Fupload%2Fc_limit%2Cdpr_auto%2Cf_auto%2Ch_700%2Cq_ auto%2Cw_auto%2Ffasazmm56ydo8skueuzl.jpg&f=1&nofb= 1

Men jag tror att åren har tagit ut sin rätt och nuförtiden är hon less på kukar och vill inte ha dem viftande i ansiktet. Inget ont menat, jag hade nog känt likadant om jag var kvinna i den åldern. Tag bort den där jävla dolmen, så jävla spännande är det inte att gång på gång snutta på en köttklubba tills sälhannen i sängen slutat bröla.

Jag anser att dina inlägg hör till de mer högkvalitativa på detta forum
Citera
2022-07-22, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Varför envisas ni med att tro att hög utbildning är lösningen på den typ av brister du nämner?

Våra lärosäten är rena indoktrineringsinrättningarna i just att forma åsikter och producera åsiktsmaskiner.

Finns det överhuvudtaget någon som helst koppling mellan hög utbildning och integritet, heder etc? Var hittar du belägg för det?

Det saknas oavsett folk med högre utbildning inom politiken. Det saknas hjärna. Mycket hög intelligens brukar i regel ge högre empati. Jag förutsätter högre nivå av heder och samvete i och med detta.
Människor med mycket hög intelligens brukar larva sig igenom en högre utbildning då dom vet det ger dom medel att genomföra det dom finner intressant. Politik verkar inte vara en av intressena.
Citera
2022-07-24, 20:16
Medlem
Smegmas avatar
Det där alkoholiserade vinboxar-hästanletet är en skam för Riksdagen.
Citera
2022-08-12, 17:43
Medlem
321js avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/v5400B/liberalen-kraver-annika-strandhalls-avgang

L-toppen Gulan Avci kräver klimat- och miljöminister Annika Strandhälls (S) avgång.

Detta efter en tweet där ministern satte L:s förre partiledare Nyamko Sabunis hudfärg i centrum.

När avgår hon?

Vi socialdemokrater har inte råd med ett sådant sänke i valrörelsen.

Ledningen måste agera, tänk om Jimmie vinner? Då blir det många lönesänkningar för oss socialdemokrater.

Hur många färgade ledare har vi socialdemokrater haft?

Det finns säkert något ledigt jobb på Systembolaget som miljöansvarig.

(S)egern är hotad.

Gud nu måste jag ta något lugnande, räntor, elen, allting går åt fel håll, hur ska detta sluta?
Senast redigerad av 321j 2022-08-12 kl. 18:27.
Citera
2022-08-12, 17:46
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/v5400B/liberalen-kraver-annika-strandhalls-avgang

L-toppen Gulan Avci kräver klimat- och miljöminister Annika Strandhälls (S) avgång.

Detta efter en tweet där ministern satte L:s förre partiledare Nyamko Sabunis hudfärg i centrum.

När avgår hon?

Hon avgår aldrig eftersom har partiet i ryggen. Hon är en vidrig person och det förvånar mig inte ett dugg att hennes ex tog livet av sig. Indirekt är hon kanske skyldig till mord.
Citera
2022-11-26, 13:42
Medlem
kklleekkllees avatar
Är Annika Strandhäll (S) psykopat? Beter sig psykopatiskt mot SvD-journalist

Jag har sedan Annikas man begick självmord haft en magkänsla att Annika är psykopat.
Igår blev hon (enligt egen utsago) attackerad av en "trollfabrik" pga. något uttalande, som politiker alltid blir när de gör uttalanden eller kommenterar saker i sociala medier, och i dag vände hon det till att det var en Svd-journalists fel:
Jag hade igår en diskussion med @peterwennblad om kärnkraft
Jag vaknade i morse, Hela trollfabriken aktiv. Mängder av anonyma konton med 0 eller 1 följare. Otidigheter, bag in box kommentarer, du är korkad, borde färga hår 🙄etc. Till er därute,låt inte dessa tysta er.
Aftonbladet-trollet Lindberg hakade direkt på drevet:
Tyvärr är ju detta vad @SvD gör med alla debatter numera.

Strunta i dem @strandhall
Peter Wennblad ställer sig frågande till händelseutvecklingen:
Vad har jag med detta att göra? Strandhäll svarade på ett inlägg av mig. Jag replikerade. Det var det hela.
Det sätt denna politiker går in i en offer-roll och vänder något som hon själv drabbas av mot en helt oskyldig journalist måste vara i särklass tydligaste exempel på psykopatiska tendenser.
Citera
2022-11-26, 13:48
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Strandhälls härjande på twitter är en nationalklenod. Jag älskar det.
Citera
2022-11-26, 14:32
Medlem
grungewhores avatar
Skulle snarare tro att det är en begåvningsbrist blandad med narcissism, borderline och viss paranoia.
Citera
2022-11-26, 14:39
Medlem
goofers avatar
Hon är ett sänke för sossarna, eller så ser de all uppmärksamhet som bra uppmärksamhet.

Att det handlar om ett psykfall verkar dock även sossarna veta, därför är det silkesvantar på.

Personligen tror jag hon sitter på för mycket snaskig info.
Citera
2022-11-26, 14:53
Medlem
provinsen-taiwans avatar
Hon skulle ha följt sin mans exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in