Han säger ju att han inte ens var där med kuken i förhöret men att du enbart lyssnar på kvinnan är ju hur du till 100% lever ditt liv så ingen är förvånad. Finns det dokumenterade skador? NEJ. Det finns ord mot ord.
Han säger ju att han inte ens var där med kuken i förhöret men att du enbart lyssnar på kvinnan är ju hur du till 100% lever ditt liv så ingen är förvånad. Finns det dokumenterade skador? NEJ. Det finns ord mot ord.
Jag försöker tänka tillbaka på ett ex som inte sög av mig när jag sov och det var länge sen så jag skulle påstå att det är tvärtom att kvinnor är mer bekväma med att bara köra på för det är inte ni som döms för våldtäkt. Ingen av oss är ju våldtäktsmän egentligen men vi kan alla bli det om någon nitiskt skall granska ligget i efterhand och med illvilja i sitt sinne. Kontext blir ju allt här och skillnaden i rätten mellan "nejnejNEJ SLUTA SLUTAAAAAAAA
" och "nejnejNEJ SLUTA SLUTAAAAA DADDDYYYYYYY
" är ju enorm.
Men nejnej jag förstår rapeplay eller annat snusk är inget ni flashback kvinnor sysslar med utan det är missionären med ljuset släckt 4 gånger om året och det är så porrigt som det blir....tssss konstigt hur alla ni Pingstvänner har hittat hit.
Du måste vara medlem för att kunna kommentera