Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Haha ja precis hon fortsatte knulla som om ingenting hänt och kom på att hon hade ont dagen efter i sms när hon blivit ghostad. Det finns inga dokumenterade skador naturligtvis eftersom hon inte blivit skadad. Vad jag skulle vilja veta är om hon tog den i rumpan första gången dom låg, det var ju trots allt inget korrekt ONS. Då är ju domen nämligen ännu mer sinnessjuk.
Stoppa aldrig kuken i galen skall gå som ett mantra hemma.

Om man vill fostra små slampor med offerkofta eller respektabla kvinnor borde också vara lätt att veta men där har ju ni i kulten tappat bort er fullständigt.
Hur har du det med läsförmågan? Han var alltså och snuddade med kuken
utanpå analområdet, vilket fick henne att föra tillbaka kuken till vaginan. Detta hände alltså
innan den anala oaktsamma våldtäkten. När hon aktivt tog bort hans snuddande kuk
utanpå analområdet och förde den till vaginan, så
borde han ha fattat att hon
inte ville ha analsex. Men istället tjongade han in kuken
inuti analen. Förstår du bättre nu? Läs om läs rätt:
"Målsäganden har dock också berättat om att hon, när hon kände att V.F. var vid analområdet, tog hans penis med handen och förde den tillbaka in i slidan. Detta kan V.F. enligt tingsrätten inte ha undgått att märka eftersom det, till skillnad från något som uttrycks verbalt, är en fysisk handling".
Och fattar du det fortfarande inte, så gör jag en metafor: Anna tar en larv vid din mun, du tar bort larven och placerar den i jorden istället. Vilket är en tydlig signal på att du
inte vill ha larven vid din mun, utan hellre vill ha larven i jorden. Om då Anna tar upp larven och kör in den i din mun, så är hon riktigt bakom flötet som inte fattat att du inte ville ha larven vid din mun, ännu mindre
i din mun.
Jag uppfostrar mina barn (dotter och son) till att förstå att man inte får göra andra människor illa och att andra människor inte får göra dem illa. Att de då ska säga "stopp min kropp" och skrika samt berätta för oss vuxna. Att man måste vara lyhörd för sina medmänniskor. Och att fysisk intimitet är något man har med den man är kär i och känner tillit till. Själva säger de att de vill vara gifta innan de är intima med någon. Helt ok för min del.