2022-11-25, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Det fanns lika mycket eller lite samtycke hur man nu vill se det för fingret som för kuken. Det är hon som är sär och är ok med analsex men inte allt analsex. Du är ju jävligt lustig nu för å ena sidan skall inget in i röven men ett finger i röven känns som det mesta naturliga ever och bara något alla gör??? För helvete människa. Jag kan förklara det igen då eftersom jag faktiskt knullat lite att dom tjejer som inte gillar analsex gillar inte ett finger där heller. Jag har aldrig varit med en kvinna som vill ha finger/buttplugg men sen inte vill ha kuk. Tjejen i ts är dock ung hon med så hon vet inte heller uppenbarligen hur hon skall bete sig.

Det du skall fråga är 1. Är du feminist. 2. Står du bakom samtyckeslagen. Svarar hon ja på en eller båda av dessa frågor så går du inte hem med henne. Var inte ung och dum och fall för crazy pussy. Undvik offerkofterskor med alla medel. Så skall unga grabbar bete sig om dom vill slippa få sina liv förstörda pga en sinnessjuk odemokratisk nazifeministisk lag. Jag har sagt det innan och kan säga det igen att det finns ingen fitta i världen som är värd ens en vecka i fängelset men så jag ju en vuxen man med som lärt mig ett och annat men jag kommer ihåg hur jag var när jag var 20.

Det är som sagt skillnad på ett finger och en kuk. Hon fick ont av hans kuk. I flera dagar. Så det rör sig inte om en fingerstor kuk att tjongade in. Han skulle givetvis ha frågat henne innan om det var ok att han tjongade in sin kuk analt på henne. Eftersom det dessutom skedde bakifrån så såg hon ingenting och kunde inte säga ifrån innan kuken väl var på plats. Han borde ha frågat. Domen är korrekt.
Citera
2022-11-25, 19:07
Medlem
Den här lagen reducerar kvinnor till barn nivå.

Förr i tiden var kvinnor tvungna att själva identifiera potentiella hotfulla män och de var själva tvungna att försvara sig själva i den mån de kunde.

Idag kan en 18 årig tjej knappt säga ifrån?

Lagen förstör för alla.

Vilken kvinna vill ha en man som ber om lov och beter sig som en osäker person? Ingen. Egentligen. De som säger nej ljuger.

Vilken man vill ha en kvinna som inte kan ryta ifrån? Vem vill skaffa barn med en kvinna som infantilt beter sig som en 13 år gammal tjej? Ingen. Absolut ingen.

De mest sexiga som finns är en latinsk passionerad eldig kvinna som ryter ifrån på rätt saker.

Och samma gäller män.

Behövs lagen? Kanske. Men kvinnor borde sluta reducera sig själva. Samma sak med inkvotering i styrelser, om kvinnor tog snacket på gruppnivå och förstod kraven som ställs mot att bli medlem i en styrelse hade de förändrat statistiken.
Citera
2022-11-25, 19:13
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är som sagt skillnad på ett finger och en kuk. Hon fick ont av hans kuk. I flera dagar. Så det rör sig inte om en fingerstor kuk att tjongade in. Han skulle givetvis ha frågat henne innan om det var ok att han tjongade in sin kuk analt på henne. Eftersom det dessutom skedde bakifrån så såg hon ingenting och kunde inte säga ifrån innan kuken väl var på plats. Han borde ha frågat. Domen är korrekt.

Om det var rumpan eller egot som gjorde ont vet enbart hon. Japp han var klantig, hon var klantig. Hans liv är förstört och hon har 5 utlandsresor betalda. Lagen är sinnessjuk och odemokratisk. Skärp dig.
Citera
2022-11-26, 00:56
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Den här lagen reducerar kvinnor till barn nivå.

Förr i tiden var kvinnor tvungna att själva identifiera potentiella hotfulla män och de var själva tvungna att försvara sig själva i den mån de kunde.

Idag kan en 18 årig tjej knappt säga ifrån?

Lagen förstör för alla.

Vilken kvinna vill ha en man som ber om lov och beter sig som en osäker person? Ingen. Egentligen. De som säger nej ljuger.

Vilken man vill ha en kvinna som inte kan ryta ifrån? Vem vill skaffa barn med en kvinna som infantilt beter sig som en 13 år gammal tjej? Ingen. Absolut ingen.

De mest sexiga som finns är en latinsk passionerad eldig kvinna som ryter ifrån på rätt saker.

Och samma gäller män.

Behövs lagen? Kanske. Men kvinnor borde sluta reducera sig själva. Samma sak med inkvotering i styrelser, om kvinnor tog snacket på gruppnivå och förstod kraven som ställs mot att bli medlem i en styrelse hade de förändrat statistiken.

Fin slutledningsförmåga du har. Du har fullständigt missat poängen gällande var skulden för våldtäkt ska läggas, nämligen hos gärningsmannen. Är det någon som är som barn är det väl de män som inte kan klara ut att ha sex som en normal vuxen människa?
Lagen har alltså tillkommit på grund av hur en del män beter sig, inte tvärtom.
Citera
2022-11-26, 00:57
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Om det var rumpan eller egot som gjorde ont vet enbart hon. Japp han var klantig, hon var klantig. Hans liv är förstört och hon har 5 utlandsresor betalda. Lagen är sinnessjuk och odemokratisk. Skärp dig.

Så jävla överdrivet, ofta hans liv är förstört. Skärp dig.
Citera
2022-11-26, 01:07
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Förnedringen kommer efteråt, när kvinnan inser att hon legat med en lågstatusman. Mannen eller hans intention har inget med saken att göra.
Det är kvinnan som känner sig förnedrad, inte mannen som förnedrar.

Vad är detta för jävla trams?
Precis som om det skulle vara ett allmänt problem att kvinnan känner sig förnedrad och falskanmäler mannen för att han är "lågstatus". Det är helt horribelt att läsa era fria fantasier här. Man undrar liksom om det är allvar eller trolleri, så absurt är det.
Citera
2022-11-26, 01:09
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Dels för att riktiga våldtäkter också sker. Även om tjejen säger nej. Och dels för att tjejen kanske vill just då, när hon är full, och det är månsken, och killen har blivit attraktiv i hennes ögon. Men när hon har nyktrat till tänker hon "han måste ha våldtagit mig, jag är inte en tjej som skulle bete mig så. Och särskilt inte med en så alldaglig kille".

Om vi hade behållit de gamla reglerna för hur män och kvinnor får umgås, så hade det aldrig blivit så här. Och många unga människor av båda könen, hade sluppit få livet förstört.

Menar du på allvar att du tror att falska anmälningar på grund av ånger efter fylla skulle vara ett problem värt att nämna?
Citera
2022-11-26, 01:15
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Menar du på allvar att du tror att falska anmälningar på grund av ånger efter fylla skulle vara ett problem värt att nämna?

Hur menar du då? Det är väl lika illa när en ung kille får sitt liv förstört, som när en ung tjej får sitt liv förstört? Jag har en av varje, som är i den där åldern nu.
Citera
2022-11-26, 02:26
Medlem
Citat:
Fast om en man eller kvinna ångrar ett ligg, så är det bättre för dem att glömma det hela och låtsas som det inte har hänt.

Nej hon säger till sin kille att det var våldtäkt för att slippa erkänna att det var otrohet. Sedan rullar det på med tryck om att hon ska anmäla och då kan hon inte backa och erkänna att hon ljugit. Det är bara en av anledningarna.
Citera
2022-11-26, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Nej hon säger till sin kille att det var våldtäkt för att slippa erkänna att det var otrohet. Sedan rullar det på med tryck om att hon ska anmäla och då kan hon inte backa och erkänna att hon ljugit. Det är bara en av anledningarna.

Har du ens källa på det? Eller är det dina fria fantasier?
Seså. Leverera källa. Annars vet jag svaret på mina två ovanstående frågor: dina fria fantasier.
Citera
2022-11-26, 03:42
Medlem
Citat:

Enligt domen hade hon ont i rumpan i några dagar efter händelsen. Hon har även skrivit argt sms om den oaktsamma våldtäkten till förövaren, efter den oaktsamma våldtäkten, enligt domen. Han gjorde jävligt fel och förtjänade definitivt domen. Han förstörde sitt eget liv för en minut i analen på en kvinna som inte ville ha hans kuk i sin anal. Hade han frågat först om det var ok, så hade han inte förstört sitt liv. Något att tänka på för alla andra puckon som inte har vett att fråga om det är ok att tjonga in dolmen i analen, innan de gör det.
Citera
2022-11-26, 07:44
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Så jävla överdrivet, ofta hans liv är förstört. Skärp dig.

Han är en dömd våldtäksman som sitter i fängelse så att han är social paria vet vi redan. Han kommer aldrig få något jobb där dom gör bakgrundskoller. Han kommer inte ens få dejter. Rätt många av dom tar livet av sig till slut. Varför säger du såhär mongo saker för? Hur är hans liv inte förstört? Vem är odömda mot en våldtäktsdom och inte bryr sig om vad han har gjort? Alltså seriöst nu efter detta och nästa 100 personer han träffat som kollat upp han på lexbase tex tänker vad?

Citat:
Enligt domen hade hon ont i rumpan i några dagar efter händelsen. Hon har även skrivit argt sms om den oaktsamma våldtäkten till förövaren, efter den oaktsamma våldtäkten, enligt domen. Han gjorde jävligt fel och förtjänade definitivt domen. Han förstörde sitt eget liv för en minut i analen på en kvinna som inte ville ha hans kuk i sin anal. Hade han frågat först om det var ok, så hade han inte förstört sitt liv. Något att tänka på för alla andra puckon som inte har vett att fråga om det är ok att tjonga in dolmen i analen, innan de gör det.

Hon hade så pass lite ont att hon bara fortsatte knulla. Så beter man sig inte om man faktiskt är skadad. Egot gjorde ont när han inte ville ses igen och inte rumpan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in