Citat:
Det fanns lika mycket eller lite samtycke hur man nu vill se det för fingret som för kuken. Det är hon som är sär och är ok med analsex men inte allt analsex. Du är ju jävligt lustig nu för å ena sidan skall inget in i röven men ett finger i röven känns som det mesta naturliga ever och bara något alla gör??? För helvete människa.
Jag kan förklara det igen då eftersom jag faktiskt knullat lite att dom tjejer som inte gillar analsex gillar inte ett finger där heller. Jag har aldrig varit med en kvinna som vill ha finger/buttplugg men sen inte vill ha kuk. Tjejen i ts är dock ung hon med så hon vet inte heller uppenbarligen hur hon skall bete sig.
Det du skall fråga är 1. Är du feminist. 2. Står du bakom samtyckeslagen. Svarar hon ja på en eller båda av dessa frågor så går du inte hem med henne. Var inte ung och dum och fall för crazy pussy. Undvik offerkofterskor med alla medel. Så skall unga grabbar bete sig om dom vill slippa få sina liv förstörda pga en sinnessjuk odemokratisk nazifeministisk lag. Jag har sagt det innan och kan säga det igen att det finns ingen fitta i världen som är värd ens en vecka i fängelset men så jag ju en vuxen man med som lärt mig ett och annat men jag kommer ihåg hur jag var när jag var 20.
Jag kan förklara det igen då eftersom jag faktiskt knullat lite att dom tjejer som inte gillar analsex gillar inte ett finger där heller. Jag har aldrig varit med en kvinna som vill ha finger/buttplugg men sen inte vill ha kuk. Tjejen i ts är dock ung hon med så hon vet inte heller uppenbarligen hur hon skall bete sig. Det du skall fråga är 1. Är du feminist. 2. Står du bakom samtyckeslagen. Svarar hon ja på en eller båda av dessa frågor så går du inte hem med henne. Var inte ung och dum och fall för crazy pussy. Undvik offerkofterskor med alla medel. Så skall unga grabbar bete sig om dom vill slippa få sina liv förstörda pga en sinnessjuk odemokratisk nazifeministisk lag. Jag har sagt det innan och kan säga det igen att det finns ingen fitta i världen som är värd ens en vecka i fängelset men så jag ju en vuxen man med som lärt mig ett och annat men jag kommer ihåg hur jag var när jag var 20.
Det är som sagt skillnad på ett finger och en kuk. Hon fick ont av hans kuk. I flera dagar. Så det rör sig inte om en fingerstor kuk att tjongade in. Han skulle givetvis ha frågat henne innan om det var ok att han tjongade in sin kuk analt på henne. Eftersom det dessutom skedde bakifrån så såg hon ingenting och kunde inte säga ifrån innan kuken väl var på plats. Han borde ha frågat. Domen är korrekt.